poniedziałek, 31 października 2022

Zostałam bohaterką powieści historycznej – Wybór damy. Romans interaktywny - Kitty Curran, Larissa Zageris

Zostałam bohaterką powieści historycznej, bowiem książka Wybór damy. Romans interaktywny, to powieść, w której to czytelniczka właśnie decyduje, jak dalej potoczą się jej losy.  

Wybór damy. Romans interaktywny

Kitty Curran, Larissa Zageris

Premiera: 13 lipca 2022

Wydawnictwo: Insignis

Tytuł oryginalny: My Lady’s Choosing

An Interactive Romance Novel

Tłumaczenie: Anna Kłosiewicz, Olga Siara

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 464



Książka ukazała się latem, ja zaś przeczytałam ją jesiennie i muszę przyznać, że była to ciekawa, książkowa zabawa i unikalna powieściowa przygoda. Wybór damy, to romans interaktywny, gdzie w pewnych momentach fabuły, decydujemy co wydarzy się dalej. Jest to pierwsza taka publikacja, która zawitała w mojej biblioteczce, zatem nawet z czystej ciekawości, warto po nią sięgnąć. Jesteśmy w XIX wieku, gdzie swą drogę ku miłości, prowadzimy wedle własnych wyborów i co za tym idzie ich konsekwencji. Podczas czytania, podążamy za wskazówkami i wybieramy, jak teraz zadziałamy. Jesteśmy tu 28-letnią dziewczyną, bez pieniędzy, szukającą majętnego męża, miłości. Zadziwiającym doświadczeniem są skoki po książce, które kierują nas do wybranej drogi, jest przy tym sporo zabawy i śmiechu i na to warto się nastawić. Unikalna propozycja, romans historyczny z humorem, idealny na jesienno-zimowe wieczorki!


 


 

10 komentarzy: