piątek, 5 lipca 2019

Sekrety słynnej rodziny królewskiej! Windsorowie. Celebryci, nudziarze, skandaliści – Iwona Kienzler - Wydawnictwo Lira – Książka na lato – Część 6

Na letnią lekturę, dziś chcę Wam polecić świetną książkę z serii biografii historycznych Iwony Kienzler! Jesteście ciekawi sekretów słynnej rodziny królewskiej? Zapraszam na recenzję publikacji Windsorowie. Celebryci, nudziarze, skandaliści!


Windsorowie. Celebryci, nudziarze, skandaliści
Iwona Kienzler
Premiera: 10 kwietnia 2019
Wydawnictwo: Lira
Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 320


Historyczną serię Iwony Kienzler, którą pięknie wydaje Wydawnictwo Lira, poznałam niedawno dzięki książce Tajemnicze zgony władców, od tamtej pory zawsze z przyjemnością witam w mojej biblioteczce nowości z tegoż działu. Wydawnictwo Lira zaskakuje wciąż gorącymi, wspaniałymi nowościami, u mnie zaś książka, która ukazała się w kwietniu i troszkę czekała na swą kolej, wreszcie przyszedł zaś moment, gdy sięgnęłam po nią i totalnie przepadłam, książkę czyta się ekspresowo, wciąga i zaskakuje, to idealna pozycja na urlop, wakacje, czy leniuchowanie na plaży, koniecznie sięgnijcie po nią tego lata i nie przeoczcie w księgarni. Książkę zdobi świetna okładka, będąca przeglądem słynnej rodziny królewskiej, będzie też świetnym prezentem dla każdego miłośnika historii współczesnej, ale też dla osób mających hopla na punkcie royal family! Autorka Iwona Kienzler, to polska pisarka, popularyzatorka historii i ciekawego życia postaci historycznych. Autorka w swej książce, zwraca uwagę na ludzki aspekt słynnej rodziny królewskiej, ale ukazuje też tło historyczne. Dzieje Windsorów, to fascynująca podróż poprzez skandale, miłostki, rodzinne tajemnice, z pewnością śledząc współczesne doniesienia, wiecie o wielu z nich, jednakże książka, odkrywa przed nami te mało znane fakty. Świetną sprawą jest drzewo genealogiczne na początku publikacji, które porządkuje nam dynastię Windsorów. Mamy tu oczywiście słynną królową Elżbietę, ale też jej syna Karola, księżną Dianę i ich dzieci, Kamillę Parker Bowles, książka podaje aktualne dane wraz z osobą Megan Markle, która zaś niedawno urodziła potomka. Ciekawią Was ciekawostki i sekrety, jakie kryje rodzina królewska? Windsorowie. Celebryci, nudziarze, skandaliści, musi znaleźć się na Waszych półkach, polecam z całego serducha!  


32 komentarze:

  1. Te skandale chyba najbardziej mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystko co wiąże się z monarchią i brytyjską rodziną królewską więc to książka dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię śledzić losy rodziny królewskiej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie książki, zapisuje sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przeczytać, rodzina Windsorów mega mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiem, zaciekawiłaś mnie tę książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rodzinie królewskiej bym poczytała :)

    Dopisuję się do obserwujących i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczytałabym - mimo iz teoretycznie to nie moja bajka książkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto poczytać i czegoś więcej się dowiedzieć :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może innym razem😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie ploteczki i domniemywania to nie moja bajka, ale na wakacyjne lenistwo w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tam czasem lubię poczytać takie ploteczki z wyższych sfer;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń