wtorek, 30 lipca 2019

Moje kosmetyczne odkrycia lata – Image Skincare – Ormedic Delikatny preparat oczyszczający oraz Iluma Luksusowy puder złuszczający i rozjaśniający skórę – Duet wart grzechu!

Upalnie lato trwa w najlepsze, słońce raczy nas promieniami słonecznymi, do tego dochodzi gorące powietrze, mam nadzieję, że w ten szczególny czas, dobrze dbacie o skórę, która potrzebuje teraz specjalnej troski i dokładnego oczyszczania. W mojej letniej pielęgnacji, zagościło sporo kosmetycznych perełek, wśród nich znalazł się wspaniały duecik, o którym u mnie więcej dziś!


Delikatny preparat oczyszczający marki Image Skincare z linii Ormedic oraz Iluma Luksusowy puder złuszczający i rozjaśniający skórę, to dwa skarby, które stały się dla mnie hitem ostatnich tygodni, cudeńka te, zakupicie w sklepie topestetic, który zawsze polecam Wam bardzo, to naprawdę świetne miejsce na letnie zakupy, zawsze otrzymacie tu najwyższej jakości produkty i dermokosmetyki, zarówno do pielęgnacji całego ciała, jak i makijażu. Sporą gamą kusi tu marka Image Skincare, której laboratorium mieści się w Palm Beach na Florydzie. Receptury skarbów spod skrzydeł Image Skincare, powstają we współpracy dermatologów, lekarzy i kosmetologów, a ich składniki aktywne zostały dobrane tak, by docierać w najgłębsze warstwy naskórka, gdyż przecież właśnie to gwarantuję najwyższą skuteczność używanych przez nas kosmetyków. Image Skincare, to piękne, luksusowe kosmetyki free cruelty, na które zdecydowanie warto zwrócić uwagę. Ja jestem zakochana i z pewnością sięgnę po kolejne produkty tejże marki.


Image Skincare – Ormedic - Delikatny preparat oczyszczający -  
Delikatny preparat oczyszczający Image Skincare, pochodzi z nagradzanej linii Ormedic, która bazuje na najczystszych składnikach organicznych, mamy tu cenny i kojący aloes, ale też inne ekstrakty roślinne i polipeptydy. Formuła preparatu, pozbawiona jest substancji chemicznych, kwasów i parabenów. W składzie widnieje organiczny ekstrakt z liści aloesu, organiczny ekstrakt z zielonej herbaty, organiczny ekstrakt z rumianku, żywokostu, owsa, arniki górskiej, czy nagietka, mamy tu też łagodzący pantnenol. Są tu same łagodne składniki, które nie naruszają naturalnej bariery skóry, preparat oczyszcza, a jednocześnie nadaje skórze głębokiego nawilżenia i odżywienia, wygładza i chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Pięknie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń i resztek makijażu, działa delikatnie, nie podrażnia i nie uczula, nawet bardzo suchej, wrażliwej czy też skłonnej do alergii skóry. Jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku suchej, sprawdza się u mnie na medal. Otrzymujemy go w smukłej, poręcznej buteleczce (177 ml) z zamknięciem typu press, to dobre rozwiązanie w przypadku produktów codziennego użytku, preparat wydobywamy szybko i bez problemu, przy czym mamy kontrolę nad ilością, jaką chcemy zaaplikować. Schludny, bardzo estetyczny design opakowania, uprzyjemnia wizualny odbiór kosmetyku, na buteleczce mamy oczywiście informacje i skład preparatu. Ma on przezroczystą, ultra lekką konsystencję, idealnie rozprowadza się po skórze podczas mycia i masowania twarzy, do tego jest bardzo wydajny, pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Na szczególną uwagę, zasługuje także przepiękny zapach preparatu, to świeża woń, owocowa, uniezwykla, wręcz idealna na lato. Naprawdę pokochałam ten kosmetyk, Balancing Facial Cleanser Image Skincare, to mój hit i strzał w dziesiątkę.

 
Image Skincare - Iluma - Luksusowy puder złuszczający i rozjaśniający skórę - Intense Brightening Exfoliating Powder
Jestem typowym, słowiańskim bladziochem, mam bardzo jasną cerę i zawsze wybieram najjaśniejsze odcienie podkładów. Latem, choć nigdy nie opalam się, unikam słońca i stosuję wysoką ochronę 50 SPF, słonko chcąc nie chcąc muśnie promieniami moją skórę, nieco nadając jej innego odcienia, tu z pomocą przychodzi mój puder Iluma. To luksusowy kosmetyk o przeboskim, pudrowym zapachu, który złuszcza, wygładza naskórek, dodatkowo działając antystarzeniowo. Polecam go stosować nie tylko do twarzy, ale też do ciała, pięknie rozświetla, rozjaśnia, doskonale przygotowuje skórę do serum i kremu, bez problemu można go stosować codziennie, to delikatny kosmetyk z mikro-granulkami o ładnym składzie, mamy tu puder z mleka kokosowego,  ryż, enzymy z dyni, papainę, proteiny z serwatki, kwas mlekowy, ekstrakty z lukrecji, zielonej herbaty, czy bromelinę. Świetny kosmetyk do każdego rodzaju skóry, u mnie sprawdza się znakomicie, jak zatem go używam? Bardzo małą ilość pudru wysypuję na uprzednio zwilżoną dłoń, drugą dłonią pocieram, tak, by wytworzyła się mała pianka, wówczas masuję skórę, pobudzając krążenie, wygładzając ją i odżywając. Taki zabieg z powodzeniem można wykonywać zarówno rankiem, jak i podczas wieczornego rytuału oczyszczającego. Innowacyjny, intrygujący, wspaniały kosmetyk, musicie go poznać. 
Znacie cuda Image Skincare?


68 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę. Może przy okazji wypróbuję kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz goszczę markę u siebie, zakochałam się, koniecznie :)

      Usuń
  2. Zaintrygowałaś mnie :) Kosmetyki zapowiadają się bardzo fajnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Oba warte uwagi zdecydowanie :)

      Usuń
  3. Nie znam tych kosmetyków i pewnie jak odkopię się troche z zapasów kosmetycznych, to zaryzykuję i sięgnę po te cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder złuszczający mnie zaciekawił, choć nie wiem, czy dałabym za ten produkt 180 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest mega, innowacyjny kosmetyk, warto każdego grosza, bardzo wydajny :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takim złuszczającym pudrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie nie rzuciły mi się w oczy - a wyglądają na kosmetyki z niezwykłym potencjałem!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Topestetic kuszą :) Polecam sklep i te skarby :)

      Usuń
  7. Żadnego produktu nie znam, w oko wpadła mi Iluma

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten preparat oczyszczający bardzo chętnie bym przygarnęła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder już mi się marzy :D ale mają ładną szatę graficzną ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwy cud kosmetyczny, mega się sprawdza u mnie :)

      Usuń
  10. Ciekawe kosmetyki, najbardziej zainteresował mnie ten puder, chętnie przetestowałabym go osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się pokusić na topesteteic :) Puder jest wart grzechu :)

      Usuń
  11. Chętnie skusiłabym się na delikatny preparat oczyszczający. Skoro nadaje się nawet do cery wrażliwej i nie podrażnia, to coś sprawdzonego w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealny do cery wrażliwej, ja mam suchą i tez często wrażliwą, jest wspaniały :)

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę zatem i polecam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki, które tak pięknie pachną:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszys raz widzę te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam kosmetyków, ale warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Cherry, those are great skin care products.
    I love to pick the green apple :) yummy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam cerę mieszaną, ale ze wskazaniem na tłustą, więc do rozjaśniania nie jestem przekonana - i tak świecę się jak mała żaróweczka, a blada jestem jak córka młynarza :) Ale ten preparat oczyszczający mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder ładnie złuszcza, będzie świetny do cery tłustej także :) Preparat zaś to skarb totalny :) Ja lubię swoją bladość i Twoją też :D :*

      Usuń
  18. Nie znam, a szkoda. Muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Preparat oczyszczający wygląda ciekawie. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam cerę mieszaną, myślę, że ten preparat złuszczający by się u mnie dobrze sprawdził :) Cóż, wypróbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pierwszy raz gości ta marka, ale jestem zachwycona :)

      Usuń
  22. very nice post, I like it :) do you want to follow each other on GFC?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zupełnie nie kojarzę tych produktów chyba mi do tej pory nie mignęły :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Też należę do bladziochów, więc to może być coś dla mnie, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale wszystkie wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O tym pudrze jeszcze nie słyszałam 💞

    OdpowiedzUsuń
  28. W Holandii na szczęście pada deszcz ale upały były straszne. Nie kojarzę tych kosmetyków ani tej marki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz bardziej ciekawią mnie produkty top estetic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć na topestetic, kopalna istna skarbów :)

      Usuń
  30. Delikatny preparat oczyszczający z Twojego opisu, aż się prosi o spróbowanie ! Szkoda tylko, że cena nie jest na każdą kieszeń - kto wie może kiedyś zaszaleje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest niska, ale wart jest :) Boski kosmetyk :)

      Usuń
  31. Bardzo ciekawe produkty, nie słyszałam o nic wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz widze te kosmetyki. Marki także nie znałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie widziałam wcześniej tych kosmetyków ale być może kiedyś będą miała okazję sama je przetestować:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń