czwartek, 15 grudnia 2022

Drugi tom Sagi napoleońskiej - Zdrajca i generałowa - Joanna Wtulich – Powieści historyczna z nutą romansu.

Początek Sagi napoleońskiej Joanny Wtulich, pod tytułem Uciekinierka i ułan, który ukazał się w marcu tego roku, zrobił na mnie świetne wrażenie. Czas zatem na drugą odsłonę, oto Zdrajca i generałowa.

 

Zdrajca i generałowa - Joanna Wtulich

Cykl: Saga napoleońska - Tom 2

Premiera – 5 października 2022

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 320

Jest to ponownie niesamowicie brawurowa, malownicza i pełna emocji powieść historyczna z romansem w tle, powracają tu znani nam już z pierwszego tomu bohaterowie. Poznajemy dalsze losy Emilie oraz Antoniego, obserwujemy, jak rozwija się ich uczucie, zaś w tle trwają cały czas linie historii z czasów napoleońskich, intrygi ówczesnej polityki, znów zachwyca klimat epoki, wciągająca fabuła pełna akcji i niesamowicie emocjonalny finał. Antoni i Emilie, rozdzielają się, każdy ma jednak nadal swój cel. Antoni z utratą pamięci, zostaje oskarżony o zdradę, zaś będąca w ciąży Emilie nadal dzielnie walczy, by odzyskać swą córeczkę. Czy uczucie w tak trudnych okolicznościach ma jeszcze szansę bytu? Treillard skutecznie utrudnia życiowe plany, jest też wiele innych przeciwności losu. Cieszy mnie szczególnie kontynuacja bardzo emocjonalnego wątku młodziutkiej siostry Antoniego - Krysi i Michała Śniegockiego. Jeśli czytaliście pierwszy tom, z pewnością sięgniecie po drugą, równie genialną odsłonę, zaś jeśli nie znacie jeszcze tego cyklu, wierzcie mi, że zimowo warto podarować sobie prezent i nadrobić od razu dwa tomy Sagi napoleońskiej! 


 

16 komentarzy:

  1. Poznawanie tej sagi dopiero przede mną, ale na pewno ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie zapowiada się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiła ta książka

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ta saga może mnie wciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę sięgnąć po tę sagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ta saga zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń