poniedziałek, 9 grudnia 2019

Książka na świąteczny prezent - Część 3 – Wydawnictwo Szara Godzina – Sekret rodziny von Graffów - Bożena Gałczyńska-Szurek – Obyczajowa powieść historyczno-sensacyjna pod choinkę!

Za dwa tygodnie Święta! Czas leci, jak szalony, przedświąteczna gorączka dopada nas wszystkich. Jeśli kompletujecie prezenty dla bliskich, polecam moją, blogową serię Książka na świąteczny prezent, w której polecam Wam najlepsze według mnie pozycje pod choinkę. Dziś u mnie trzecia odsłona, a w niej obyczajowa powieść historyczno-sensacyjna, spod skrzydeł Wydawnictwa Szara Godzina.


Sekret rodziny von Graffów 
Bożena Gałczyńska-Szurek
Premiera: 22 lipca 2019
Wydawnictwo: Szara Godzina
Oprawa: okładka miękka
Ilość stron: 288


Książka Sekret rodziny von Graffów, była moim pierwszym spotkaniem z jej autorką, Bożena Gałczyńska-Szurek ma na swym koncie kilka ciekawych powieści, między innymi Cierpkie winogrona, Kręta droga do nieba, Wieczność bez ciebie czy Klasztor zapomnienia, pisarka jest wiolonczelistką, pasjonatką teatru i hellenistyki. Powieść Sekret rodziny von Graffów, kusi świetną okładką, oddającą klimat panujący na kartach powieści. Komu proponowałabym podarować tę książkę na Gwiazdkę? Powieść zachwyci zarówno miłośników współczesnej, rodzimej literatury obyczajowej, literatury pięknej, ale także i historycznej, polecam ją jako podarunek zarówno dla kobiety, jak i dla mężczyzny z otwartą głową. Powieść jest świetnie skonstruowana, wciąga, łatwo nie można oderwać się od lektury. Oto niemiecka dziennikarka Maria von Graff, kierowana prośbą dziadka Hansa von Graffa, który śmiertelnie choruje, chce on zgłębić sprawę losów swojej adopcji, udaje się zatem w podróż z Berlina do wspaniałego Zamościa. Na miejscu, podczas prowadzenia śledztwa związanego z przodkami, okazuje się, iż przeszłość rodu, to mnóstwo zagadek i tajemnic skrywanych przez lata. Świetna powieść, która idealnie sprawdzi się, jako podarunek, wspaniały, książkowy prezent, polecam pod choinkę!
 

15 komentarzy:

  1. Od dawna mam zamiar poznać twórczość autorki, może zacznę od tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie zapoznam się z twórczością tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. książka to fajny prezent dla kogoś kto lubi czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na prezent pod choinkę.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej książki, ale mam ją w planach przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony nie jestem pewna, czy jest to pozycja dla mnie, z drugiej te zagadki, tajemnice itp. trochę ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna powieść. Bardzo gorąco polecam jej lekturę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna okładka zachęca do czytania - poszukam jej!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to coś dla mnie, jestem z Zamościa:)

    OdpowiedzUsuń