sobota, 11 lipca 2020

Truskawki i morele na lato! Dwa, naturalne oleje Etja, które kocham od lat – Boski olej z nasion truskawki i aromatyczny olej z pestek moreli!

Olejowym, letnim must have, jest dla mnie nie tylko olej z nasion malin i macerat marchewkowy, latem kocham też oleje z nasion owoców. Pośród hitów, którym jestem wierna od lat, jest boski olej z nasion truskawki oraz olej z pestek moreli. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji skóry ciała, twarzy i włosów bez olejów Etja, bardzo cenię ich wszechstronne właściwości i wysoką jakość, można je zakupić stacjonarnie w wielu aptekach i sklepach z naturalnymi produktami, ale też internetowo w sklepie Etja


Olej z nasion truskawki, otrzymujemy w szklanej buteleczce (50 ml), z praktyczną pompką, dzięki której możliwa jest łatwa aplikacja oleju. Buteleczkę dodatkowo zapakowano w kartonik z truskawkowymi grafikami, który bogaty jest w informacje na temat oleju, w środku odnajdziemy także pomocną ulotkę. To 100% naturalny, tłoczony na zimno olej z nasion truskawki, który idealnie pielęgnuje każdy typ cery, świetnie sprawdzi się nawet przy cerach wrażliwych, skłonnych do podrażnień, alergii, wyprysków, przesuszonych, zmęczonych, moja skóra mieszana w kierunku suchej, kocha ten olej. Nie pozostawia on bardzo tłustej warstwy, w konsystencji i wchłanianiu blisko mu do oleju z pestek malin, pięknie wchłania się, nawilżając, zmiękczając i wygładzając skórę. Stosuję go w przeróżnych kombinacjach, bezpośrednio nakładam go na twarz, szyję i dekolt, na noc, doskonale ujędrnia skórę, polecam też zmieszać go z żelem hialuronowym i olejem ze słodkich migdałów, tworząc swoje własne serum. Dodaję go także do masła do ciała i masła shea, można oczywiście aplikować olej na całe ciało, dłonie, czy stopy, to niesamowita bomba kojąca i odżywiająca, która zawiera dobroczynne, kwasy tłuszczowe omega-6,9 ale także omega-3, które idealnie łagodzą podrażnienia. Olej bogaty jest także w witaminę F i E – witaminę młodości, działa regenerująco i przeciwstarzeniowo. Ma on przepiękny zapach, jest to nieco orzechowa, naturalna woń. Olej świetny jest także w pielęgnacji włosów, jako dodatek do odżywek, masek, ale również bezpośrednio na skórę głowy, czy całą długość włosa. Stosować go także można, jako odżywkę do rzęs, brwi i paznokci. Polecam też na lato truskawkowy masaż z tym olejem!


Olej z pestek moreli, uwiebiam stosować bezpośrednio na całe ciało, po kąpieli. Często mieszam go z kilkoma kropelkami olejku limetkowego i pomarańczowego, wówczas masuję okrężnymi ruchami ciało. Olej z pestek moreli doskonale sprawdzi się przy pielęgnacji i olejowaniu włosów, zabezpiecza i nawilża, jednocześnie wzmacnia cebulki. Olej mieszka w buteleczce (50 ml) z ciemnego szkła, które chroni olej przed promieniami słonecznymi, olej łatwo aplikujemy poprzez pompkę. Olej z pestek moreli, to najbogatszy w nienasycone kwasy tłuszczowe olej roślinny, używany nie tylko w kosmetyce, ale także w przemyśle farmaceutycznym i perfumeryjnym. Olej przecudownie pachnie, jest to woń przywodząca na myśl słodki marcepan (tu polecam także olej z pestek śliwki, jeśli jeszcze nie znacie). Cudownie aplikuje się go na całe ciało, a delikatny zapach uprzyjemnia jego stosowanie, olej pięknie otula ciało, nie pozostawia tłustej warstwy, jest to olej o bardzo lekkiej konsystencji, szybko się wchłania, nawilża, zmiękcza i wygładza skórę. Oprócz stosowania bezpośrednio na skórę, dodaję go też do kremu, wspaniale sprawdzi się także przy masażu, a z ulubionymi, naturalnymi olejkami eterycznymi, skradnie serce każdego. Znacie te olejowe cudeńka? 
Stosujecie oleje naturalne w letniej pielęgnacji? 



32 komentarze:

  1. Miałam olej truskawkowy innej marki i bardzo dobrze działał na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki olejek truskawkowy bym chciała 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. I will love them, sounds so lovely, even more they are natural oil. Can't wait to get them!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice to read it :) Natural and really brilliant oils :)

      Usuń
  4. Wariant z pestek moreli posiadam, natomiast tego z truskawek niestety nie mogę wypróbować, ponieważ jestem uczulona na te owoce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze takiego oleju. Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu lubię olejki, ostatnio jednak czuję lekki przesyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i nawet nigdy nie słyszałam o nich. Chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze u mnie je poznałaś, naprawdę polecam, Etja ma najlepsze oleje :)

      Usuń
  8. Olej z nasion z truskawki chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba oleje są dla mnie nowością, ale bardzo chętnie wypróbuję oba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O dziwo, bardziej kusi mnie wersja morelowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bosko, delikatny i mega wszechstronny olej :)

      Usuń
  11. Ależ smakowicie u Ciebie :D Te olejki muszą przepięknie pachnieć :) Uwielbiam truskawki i morele w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio się polubiłam z olejkami :) oba wydają się świetne ale truskawkowy przetestowalabym jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze o nim wiedzieć! mam w planach zacząć stosować olejki ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam jeszcze takich olejków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, ja uwielbiam i naprawdę polecam Ci je poznać :)

      Usuń
  15. Lubię oleje z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Truskawkowy masaż do mnie zdecydowanie przemówił! :)

    OdpowiedzUsuń