piątek, 8 października 2021

PREMIERA już 18 października! Malwina i Eliza na tropie. Wredny Kurdupel - Małgorzata J. Kursa - Wydawnictwo Lira – Doskonała komedia kryminalna!

Już za kilka dni, w jesienny poniedziałek, 18 października, swą premierę pod skrzydłami Wydawnictwa Lira, będzie miała nowa powieść z cyklu Malwina i Eliza na tropie pod tytułem Wredny Kurdupel, jej autorką jest polska pisarka Małgorzata J. Kursa!


Malwina i Eliza, dwie przyjaciółki z Kraśnika, ruszają na Roztocze, aby zaopiekować się domem i kotami swojej dawnej znajomej podczas jej nieobecności. Na miejscu okazuje się, że przyjdzie im spędzić tydzień w świetnie wyposażonej wiejskiej chacie, w towarzystwie ekscentrycznych artystów oraz obrotnej agentki nieruchomości, Barbary Mazurek, zwanej Wrednym Kurduplem. Kiedy Wredny Kurdupel ginie, wszyscy uznają tę śmierć za wypadek. Podobnie uważa policja. Czy jednak tak jest w istocie? Aby się o tym przekonać, Malwina i Eliza postanawiają poprowadzić własne dochodzenie. Jeśli chcesz kolejny raz paść trupem z wrażenia, sięgnij po nową książkę autorki nominowanej do Nagrody Wielkiego Kalibru!

Będzie to kolejna ciepła, pełna dobrego humoru komedia kryminalna spod pióra tejże autorki. Twórczość Małgorzaty J. Kursy, poznałam przy okazji dwóch książek, właśnie z bestsellerowej serii Malwina i Eliza na tropie. Zarówno Szczęśliwa nieboszczka, książka będąca pierwszym tomem cyklu, która pojawiła się na półkach w październiku 2019 roku, jak i kontynuacja zatytułowana Wszystko przez krasnala, z lipcową premierą w roku 2020, zachwyciły mnie niesamowicie, zatem czekałam z niecierpliwością na kolejne odsłony. Komedia kryminalna bowiem, to jeden z tych gatunków literackich, które darzę sporym uczuciem. Małgorzata J. Kursa, jest Kraśniczanką, matką, żoną, kocią mamą, optymistycznie patrzącą na życie. Jestem przekonana, że Wredny Kurdupel, będzie to ponownie doskonała, kryminalna fabuła, pełna akcji, ciepła i cudownego humoru, warto czekać wraz ze mną na tę książkę. Zdradzę Wam, że szykuję też konkurs dla Was z tą powieścią, wypatrujcie!


 


27 komentarzy:

  1. Widzieli gatunku na pewno ta premiera ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej koleżance ta książka mogłaby się spodobać, więc chętnie ją polecę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię komedie kryminalne, więc jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się na ciekawą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie lubię komedii kryminalnych (wyjątek robię jedynie dla dzieł Olgi Rudnickiej), dlatego jednak nie skuszę się na powyższą pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Well, not bad

    Thank you for sharing. Have a beautiful weekend.
    http://www.melodyjacob.com/2021/10/helping-children-and-adolescents-scope.html

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna okladka juz ja zapamietalam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie komedii i kryminału to musi być świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ile nowości. Szykuje się zaczytana jesień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje :-) Ten "Wredny kurdupel" mnie zaintrygował :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię komedie kryminalne, książki Kursy też mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń