piątek, 15 października 2021

UWAGA KONKURS ! WYGRAJ KSIĄŻKĘ Wydawnictwa Lira - Malwina i Eliza na tropie. Wredny Kurdupel - Małgorzata J. Kursa!

 

Z okazji poniedziałkowej, wielkiej PREMIERY Wydawnictwa Lira, zapraszam Was do udziału w książkowym KONKURSIE!

 


18 października, na półkach księgarni, pojawi się nowa powieść Małgorzaty J. Kursy pod tytułem Malwina i Eliza na tropie. Wredny Kurdupel. Będzie to ciepła, pełna dobrego humoru komedia kryminalna. Wygraną w konkursie, jest jeden egzemplarz tejże powieści, którą ufundowało Wydawnictwo Lira!

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy po tym wpisem, w komentarzu, napisać krótko, dlaczego właśnie do Ciebie miałaby trafić ta książka?

Konkurs trwa od 15.10.2021 do 22.10.2021, cieplutko zapraszam i życzę powodzenia!

 


 

 

19 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :) Dlaczego książka ma uzupełnić właśnie moją biblioteczkę? Przyznam, mega kupuje mnie sam tytuł, czuć w nim klimaty komediowe, a komedia połączona z kryminałem? Kombinacja idealna dla mnie :D To jedne z moivh dwóch ukochanych gatunków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla uczestników konkursu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział:) Książka "Malwina i Eliza na tropie. Wredny Kurdupel" powinna trafić do mnie z wielu powodów, między innymi dlatego, że uwielbiam komedie kryminalne, w których jest dużo czarnego humoru, chciałabym również poznać twórczość tej autorki, która nie była mi wcześniej znana. Największym powodem jest to, że znam z życia realnego jednego takiego wrednego kurdupla, z którym bardzo mi się skojarzył ten tytuł :D Czytając tę książkę, będę wyobrażać sobie włośnie jego, co sprawi, że dodatkowo ta komedia będzie mnie śmieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia wszystkim, którzy będą walczyli o tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawy tytuł :) Sama nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :) Książka mogłaby trafić do mnie ponieważ zapewnię jej wspaniały dom na nowej półeczce zrobionej przez męża. A że lubię kryminały i ostatnio wkręciłam się też w te o charakterze kryminalnym to będzie to dla mnie lektura idealna na jesień (poza tym tytuł mnie urzekł :))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Poproszę o jak najszybszy kontakt mailowy z adresem do wysyłki nagrody.

      Usuń
  8. powodzenia:) to nie bardzo moje klimaty czytelnicze:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja babcia zawsze mówiła, że niscy mężczyźni są bywają wredni, bo mają kompleksy... Raczej nie określała ich jako "kurdupli", bo to nieeleganckie i obraźliwe, ale miała swoje zdanie na ich temat. Zapewne dlatego, że kiedy była młoda zakochał się w niej jakiś "wredny kurdupel"- bez wzajemności. I wtedy się zaczęło... O jego podchodach można by napisać oddzielną ksiażkę. No cóż ilu ludzi, tyle historii. Jestem ciekawa co zmalował tytułowy bohater. Podejrzewam, że ta książka mogłaby spodobać się mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń