środa, 20 października 2021

Roślinne porady. Ogród na cztery pory roku - Sebastian Kulis – Roślinny świat dla każdego!

Ogromnie cieszy mnie fakt, że coraz więcej ludzi ceni naturę, skłania się ku niej i w roślinnej zieloności, poszukuje nie tylko ukojenia, sposobu na spędzanie wolnego czasu, ale też pożywienia i radości w uprawie własnego ogródka.   


Roślinne porady. Ogród na cztery pory roku - Sebastian Kulis

Premiera: 29 września 2021

Wydawnictwo: Buchmann

Oprawa: twarda

Ilość stron: 240

Roślinne porady. Ogród na cztery pory roku, to książka, którą napisał Sebastian Kulis. Zaufaj glebie – ona wie, co robić, mówi autor, który zachęca nas skutecznie do uprawy wszelkich roślin. Mamy tu wskazówki zarówno w temacie ziemi, podłoża, gleby, kompostowania, wody, jak i stanowisk roślinnych oraz przesadzania, siania. Jest to podstawowa wiedza, która zainteresuje zarówno początkujących, jak i roślinnych maniaków. Książka podzielona jest na pory roku, w każdej z nich warto zaczerpnąć cennych informacji. To publikacja dla osób, które pielęgnują rośliny, kwiaty na balkonie, ale też warzywa w swoim ogródku, ziemię uprawiać można przecież w dowolnym miejscu. Jesień w Roślinne porady. Ogród na cztery pory roku, to czas snu roślin, kolorów, przetworów, warto pokusić się obecnie na zamieszczony w książce przepis wegańskiego smalczyku z jabłek. Jest to doskonale wydana i piękna publikacja, pełna dobrej, zielonej energii, wspaniałych zdjęć i cennych porad w temacie roślinnym, polecam z całego, zielonego serca. 


 

 

14 komentarzy:

  1. Książka interesująca. Polecę ja mojej córce. Ogród to jej domena. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka, ja w ogóle takich roślinnych tematów nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie jest po drodze z uprawą roślin, ale moja przyjaciółka to uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rośliny to pasja i królestwo mojej mam, więc chętnie kupię jej tę książkę na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale trafiłaś z tą książką! Zdecydowanie moje klimaty! Ogrodnictwo to moja wielka pasja. Muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń