poniedziałek, 5 czerwca 2023

Doskonały thriller kryminalny - Droga smutku - Robyn Gigl

Są książki, które zarówno podczas lektury, jak i po jej finale, pozostają w nas na długo. Na początku czerwca, sięgnęłam po książkę Droga smutku, która wbiła mnie w fotel i zrobiła ogromne wrażenie, zatem szybko przybywam do Was z jej recenzją.

 

Droga smutku - Robyn Gigl

Premiera: 22 marca 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 400

Droga smutku, powieść napisana przez Robyn Gigl, to zdecydowanie klimaty mroczne, oscylujące pomiędzy thrillerem, a kryminałem. Jest to debiut autorki, będącej wziętą prawniczką i aktywistką querrową, uhonorowaną nagrodami na rzecz LGBTQ+. Książka ma doskonałą okładkę, piękną i oddającą wydźwięk fabularny powieści, dodatkowo jest miła w dotyku i doskonale wykończona drukarsko wypukłymi akcentami. Droga smutku, jest pierwszym tomem serii z prawniczką Erin McCabe, jestem ciekawa, czy Skarpa Warszawska, wyda kolejne części. Erin podejmuje się pracy przy sprawie młodej, transpłciowej, ciemnoskórej prostytutki, oskarżonej o zabójstwo. Denatem jest Townsend junior, syn znanego i zamożnego senatora, zatem sprawa jest trudna i skomplikowana. McCabe broni Sharise, która zeznaje, iż zabiła w samoobronie. Próbował mnie zabić… kiedy dowiedział się, że jestem trans. Prawniczka docieka prawdy i bada okoliczności, okazuje się, iż dotykająca ją także prywatnie sprawa, powiązana będzie również z innymi morderstwami. Myślę, że dzięki tej sprawie mogę coś zmienić. Książka wciąga od pierwszej do ostatniej strony, to doskonały thriller kryminalny, ideał na letnie, mroczniejsze wieczory. Czytajcie!


 


 

12 komentarzy:

  1. Ciekawa fabuła zachęca do przeczytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawa lektura z emocjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę książkę mam w swoich czytelniczych planach. Czeka już na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię w książkach takie mroczne klimaty 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporo książek do przeczytania, ale kolejnej sobie też nie odpuszczę. Tytuł dopisuję na listę, bo to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję, kocham thrillery :D

    OdpowiedzUsuń