sobota, 24 czerwca 2023

Nowość – Genialny, debiutancki thriller - Wszystkie mroczne miejsca - Terri Parlato

Bardzo lubię sięgać po książkowe debiuty, zatem pierwsza książka Amerykanki Terri Parlato, zatytułowana Wszystkie mroczne miejsca, która kilka dni temu wyszła spod skrzydeł wydawnictwa Skarpa Warszawska, od razu zwróciła moją uwagę.

 

Wszystkie mroczne miejsca - Terri Parlato

Premiera: 31 maja 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 448

Wszystkie mroczne miejsca, to genialny thriller i doskonały debiut pisarki. Powieść ze świetnie skonstruowaną, ciekawą fabułą, wciąga jak szalona. Jest styczniowy, zimowy, śnieżny wieczór, żona Molly i bliscy przyjaciele, zajmującego się psychologią doktora Jaya Bradleya, świętują jego czterdzieste urodziny. W nowym domu pary jest tort, trunki, przekąski. Po imprezie, rankiem, Molly znajduje z męża martwego w pracowni, jego ciało leży we krwi, ma rany na szyi. Kto mógł Jayowi zrobić coś takiego? Trudne i skomplikowane śledztwo prowadzi wnikliwa detektyw Rita Myers, która przesłuchuje wszystkich gości, znajomych, zleca sekcję zwłok, przegląd komputera i serwuje nam wciąż nowe tropy. Okazuje się, że Molly kryje wiele tajemnic, czy jej przeżycia z przeszłości mają związek z morderstwem męża? Wszystko o mnie wiedział, a i tak mnie kochał. Okazuje się, iż Jay odbywał wizyty w więzieniu u jednego z osadzonych, był w trakcie pisania swej książki, a w jego szafie znaleziono tajemniczy wisiorek, do kogo należał? Miłośnicy thrillerów, do których i ja należę, będą zachwyceni, jest tu wszystko, klimat, wciągająca fabuła, sekrety, wiele tropów, wszechobecne i ciągłe napięcie. Idealny, mroczny, książkowy wybór na lato, wpisujcie tę powieść na swą urlopową listę czytelniczą, warto!


 
 

12 komentarzy:

  1. Lubię wspierać debiuty a thriller to jeden z moich ulubionych gatunków literackich, więc świetnie się składa.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy nie mam się co zastanawiać. Brac i czytać. Super. Aż chyba zaraz poszukam na legimi i jeśli będzie, zabieram za czytanie. Moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka nawet mnie zaciekawiła chociaż niezbyt przepadam za thrillerami :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie przeczytać ten thriller. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat, wciągająca fabuła, sekrety, napięcie... Będę więc miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. to coś dla mnie, lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń