środa, 28 czerwca 2023

Olej z pestek wiśni Etja – Olej wiśniowy - właściwości i działanie!

Kosmetyczny, olejowy hit, jakim stał się dla mnie olej z pestek wiśni Etja, to iście idealny wybór na lato. Jakie właściwości ma olej wiśnowy i jak go wykorzystuję? Zapraszam na wiśniową recenzję!

Oleje naturalne, są od lat podstawą pielęgnacji skóry mojej twarzy, jak i ciała, stosuję je też do olejowania włosów. Do grona ulubieńców w tym temacie, dołączył niedawno olej wiśniowy. Prunus Cerasus Seed Oil, jest 100 % naturalnym, nierafinowanym, certyfikowanym, tłoczonym na zimno olejem, uzyskiwanym w wyniku tłoczenia pestek wiśni. Otrzymujemy go w buteleczce 50 ml z ciemnego szkła z praktyczną pompką. Kosmetyk dodatkowo zapakowany jest w kartonik z wiśniową grafiką i informacjami na temat oleju. Jest to olej wolny od sztucznych dodatków i aromatów. Jeśli mieliście kiedyś olej śliwkowy, to pokochacie też olej wiśniowy, bowiem tu podobnie, przy pierwszym kontakcie, zachwyca piękny, jakby marcepanowy jego zapach. Jest to lekki olej, szybciutko się wchłania i zachwyca efektami od razy po aplikacji. Polecam go do każdego rodzaju skóry, sprawdzi się przy skórze skłonnej do przesuszeń, jak moja, ale też przy cerze problematycznej, skłonnej do zmarszczek, szarej i zmęczonej. Można stosować go bezpośrednio na skórę, zawiera on nie tylko cenne NNKT, ale też witaminy A i E oraz flawonoidy. Przede wszystkim ładnie odżywia skórę, wygładza, chroni, działa przeciwzapalnie. Ja stosuję go do ciała, po każdej kąpieli, zmieszałam go też z olejem morelowym i malinowym, taką mieszanką raczę skórę mojej twarzy na noc, stosując ją jak serum, pod krem. Z powodzeniem można też olejować nim włosy, szczególnie polecam go przy włosach farbowanych, genialnie sprawdzi się też w masażu i relaksującej, letniej kąpieli. Wiśniowo polecam bardzo!


 

 

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam olejki naturalne! Będę miała ten produkt na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejki naturalne. Będę miała ten produkt na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i również bardzo polecam. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wiśnie, jestem ciekawa, jak ten olej by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki wiśniowy masaż głowy too super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting product. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Śliwowy jest boski, jak go lubisz, ten też pokochasz :)

      Usuń
  8. Nie znałam tego olejku, a chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń