piątek, 30 czerwca 2023

Kryminał sensacyjny w klimacie Kodu Leonarda da Vinci - Demony Oksytanii - Tomasz Serzysko

Powieść Demony Oksytanii, miała swą premierę już jakiś czas temu, bowiem w lutym, ja sięgnęłam po nią w letni, czerwcowy dzień i był to istny strzał w dziesiątkę.

 

Demony Oksytanii - Tomasz Serzysko

Premiera – 8 lutego 2023

Wydawnictwo: Lira

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 432

Swego czasu, jako fanka Dana Browna, czytałam sporo książek w klimacie Kodu Leonarda da Vinci i cyklu z Robertem Langdonem, zatem z wielką ochotą sięgnęłam po Demony Oksytanii. Książka nawiązując do historii, zabiera nas w mroczne zakątki tajemnic kościelnych i teorii spiskowych na ich temat. Oliver Monroe, amerykański profesor archeologii, odbiera telefon od Kate Evans, przyjaciółka prosi go o pomoc i przyjazd do Rennes le Chateau. W miasteczku w południowej Francji, ktoś brutalnie morduje księży, po przybyciu na miejsce, okazuje się, że Kate zaginęła. Monroe bada sprawę, natrafia na wiele tropów, znaków i zagadek. Profesor sięga do historii i przeszłości, gdy proboszczem kościoła Świętej Marii Magdaleny był Francois Berenger Sauniere. Książka wciąga jak szalona, a angażująca i świetnie skonstruowana fabuła, nie pozwala odłożyć powieści ani na moment. Jest to nie lada książkowa gratka dla miłośników ciekawych sensacyjnych kryminałów. Są tu nawiązania do tajemnic kościoła, morderstwa, śledztwo i sekretne stowarzyszenie. Akcja cały czas mknie, czujemy napięcie i wciągamy się w tę opowieść. To doskonały kryminał sensacyjny w klimacie Kodu Leonarda da Vinci, polecam go Wam na urlopową, wakacyjną przygodę literacką!


 


 

16 komentarzy:

  1. Moja druga połówka na pewno chętnie przeczyta tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też już się czai na nią, po mojej rekomendacji :)

      Usuń
  2. To zdecydowanie moje klimaty, więc zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie moje klimaty! Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzyłam tej książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zbytnio nie jest dla mnie :/ Pozdrawiam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sama okładka intryguje... Zapisuję sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz mi się podoba, zaraz poszukam i z chęcią poczytam:). Lubię te klimaty

    OdpowiedzUsuń