czwartek, 1 czerwca 2023

Olejowe NOWOŚCI Etja – Dziewięć naturalnych olejów na lato!

Polska, rodzinna firma Etja, której naturalne produkty cenię od lat, niedawno wzbogaciła swój ogromny asortyment o dziewięć olejów do skóry. Oto one!

Olej z amli, olej z pestek wiśni, olej laurowy, olej z nasion ogórka, z czarnego bzu, z nasion brokułu, olej z nasion gorczycy oraz dwa boskie maceraty, macerat z algi spirulina i macerat ze skrzypu polnego. Jestem w trakcie ich poznawania, na pierwszy ogień poszły maceraty, zatem niebawem napiszę Wam o nich nieco więcej, stosuję też olej z amli i z pestek wiśni, także też pojawią się szybko na blogu. Jestem ciekawa, który wpadł Wam w oko, a może znacie już te perełki?


 


14 komentarzy:

  1. Zainspirowałaś mnie do zrobienia olejowych zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Na pewno warto wypróbować takie olejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe są, idealne dla każdego w zasadzie :)

      Usuń
  3. O, dobrze wiedzieć. Uwielbiam olejki naturalne. Zainteresował mnie szczególnie olej z pestek wiśni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię olejki eteryczne, chociaż nie wszystkie stosuję do swojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych olejów, można z powodzeniem dodać olejki eteryczne :)

      Usuń
  5. Fajne te oleje. Nie znam ale ten z gorczycy przykul moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń