środa, 23 sierpnia 2023

PREMIERA dziś! Nagonka - Piotr Kościelny – Mocny kryminał z cyklu Komisarz Sikora!

Czwarty już tom kryminalnego cyklu Komisarz Sikora, którego autorem jest Piotr Kościelny, dziś właśnie pojawił się na półkach księgarni. Ja miałam okazję przeczytać tę powieść przedpremierowo i na gorąco przybywam do Was z recenzją pełną emocji.  

 

Nagonka - Piotr Kościelny

Premiera: 23 sierpnia 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 512

Nie poznałam niestety poprzednich tomów serii, zaś naprawdę nie odczuwałam żadnego dyskomfortu fabularnego, podczas pochłaniania Nagonki. Piotr Kościelny, ma już na swym koncie kilka ciekawych książek, które planuję niebawem nadrobić, urodzony w 1978 roku pisarz, jest między innymi prywatnym detektywem, specjalistą do spraw bezpieczeństwa i instruktorem samoobrony, lubiącym zwierzęta. Nagonka, to doskonały, mocny thriller kryminalny, pełen dynamicznej akcji, który zachwyci każdego miłośnika ciemnych zakamarków literatury. We Wrocławiu zabija seryjny morderca, sprawy prowadzą komisarz Sikora i Bielecki. Obydwaj kryminalni, to bohaterowie z krwi i kości, mający obecnie niezwykle trudne przeżycia, a świat przedstawiony w powieści jest brudny, brutalny, pełen sprzeczności i zła. Książka wciąga mocno, nie będę zdradzać Wam zbyt wiele, w tle mamy tu ciężkie problemy życiowe, ważne sprawy społeczne, zaś osią powieści są oczywiście liczne zbrodnie. Jest to moje pierwsze spotkanie z tymże autorem i z pewnością nie ostatnie, po szokującym finale, czekam bowiem na kolejną odsłonę cyklu, absolutnie doskonała książka, musicie przeczytać! 


 


 

12 komentarzy: