wtorek, 29 sierpnia 2023

Gorąca Nowość - Syrena z błękitnej toni - Kerrelyn Sparks - Tom 2 pięknego cyklu fantasy W objęciach magii!

Pierwszy tom cyklu W objęciach magii, zatytułowany Miłość od elfiego wejrzenia, ukazał się w czerwcu, był on dla mnie wielką, czytelniczą przyjemnością, pora zatem na cieplutką jeszcze, drugą odsłonę serii, oto Syrena z błękitnej toni!

 

Syrena z błękitnej toni - Kerrelyn Sparks

Cykl: W objęciach magii – Tom 2

Premiera: 23 sierpnia 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 432 

Książka, podobnie, jak pierwsza odsłona cyklu, kusi klimatyczną okładką, idealnie oddającą fabułę owej powieści. Autorka Kerrelyn Sparks, ma na swym koncie mnóstwo książek, jest to ceniona na świecie autorka bestsellerów. Fantastyczny, zanurzony w toni świat powieści Syrena z błękitnej toni, wciąga momentalnie. Rozległe tereny Aerthlan, mają dwa księżyce i dzieli się je na pięć królestw. Cztery z nich są na końcu kontynentu, piąte zaś, podzielone jest na dwie wyspy, Księżyców i Mgieł. Dwa razy do roku, rodzą się tu Objęci, dzieci z magiczną mocą. Na kontynencie zachodzą zmiany, wszystko za sprawą Objętych, pięciu przybranych sióstr. Każda z części serii, opowiada historię innej siostry, w Miłość od elfiego wejrzenia, poznaliśmy Sorchę i elfickie klimaty, tu zaś zanurzamy się w głębokich wodach i płyniemy z najmłodszą siostrą Maeve. Od dziecka czuła niewyjaśniona więź z akwenami i ciekami wodnymi. Dziewczyna jest selkie, zamienia się w fokę i syrenę, gdy ginie jej przyjaciel, zmiennokształtny, niebieskooki, Objęty Brody, którego darzy z wzajemnością uczuciem, rusza w podróż i poszukiwania. Na mężczyźnie ciąży klątwa, rzucona przez morską wiedźmę. Brody spotyka się z Widzącym na Wyspie Mgieł, gdy Widzący umiera, pozostawia dziennik. Nie zdradzę Wam zbyt wiele, dzieje się bowiem sporo, a książka wciąga magicznie i totalnie. Z całego serducha, polecam Wam obie części cyklu W objęciach magii i po cichu liczę, że niebawem światło dzienne ujrzą kolejne tomy! 


 

 

23 komentarze:

  1. Jaka okładka. Przyznam, że robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z fantastyką nie po drodze, ale moja siostrzenicę na pewno zainteresuje ta premiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsuń jej zatem :) Ja od zawsze lubiłam i nadal lubię takie klimaty :)

      Usuń
  3. Przepiękna okładka! Trudno jej nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak i wróci faza na fantasy na pewno skusze się tą seria. Bo bardzo lubię tego typu klimaty 🤩

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dorwać pierwszy tom, cudowna okładka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. KIedyś miałam fioła na punkcie fantasy, ale może sięgnę po tą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z fantasy i sf mi literacko niestety nie jest po drodze, zatem tę pozycję jednak sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla samej okładki warto ją mieć. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ta seria i zastanowię się nad nią, chociaż obawiam się, że niekoniecznie może mi się spodobać. Jeszcze się nad nią zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna propozycja dla mojej starszej pociechy :) Piękna okładka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi to ja stara baba łączę się z Twą pociechą <3

      Usuń
  11. Myślę, że ta seria mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie lubię tego gatunku ;-{

    OdpowiedzUsuń