środa, 9 sierpnia 2023

Świetny początek cyklu Świat Przeistoczonych - Bez prawa do błędu - Wasilij Machanienko

Świeżutki cykl Świat Przeistoczonych, którego autorem jest Wasilij Machanienko, to ciekawa literatura RPG, którą poznałam dzięki serii Droga Szamana tegoż autora.

 

Bez prawa do błędu - Wasilij Machanienko

Premiera: 12 lipca 2022

Wydawnictwo: Insignis

Cykl: Świat Przeistoczonych – Tom 1

Oprawa: miękka

Ilość stron: 320

Rozpoczynający cykl tom pierwszy, pod tytułem Bez prawa do błędu, światło dzienne ujrzał niedawno, bowiem 12 lipca. Jako fanka serii Droga Szamana, byłam pewna, iż nowy cykl przypadnie mi do gustu i szybko zasiadłam do lektury. Poznajemy Marka Dervine, który od śmierci rodziców dwa lata temu, ma pod opieką młodszą siostrę. Dorabiając, w pracy student gra na telefonie w niepełne jeszcze wydanie gry Świat Przeistoczonych, za kilka godzin premierę ma wersja finalna owej gry. Mark przeszedł Podziemia, ten etap gry, będzie już mocno premiowany przy premierze aplikacji. Witamy w grze Świat Przeistoczonych! Gra, która jest przerażająco rzeczywista i krwawa, rozpoczyna się, a Mark uzbrojony w dodatkowe monety, pistolet i strzykawkę z zielonym płynem, zaczyna swą drogę. Dynamiczna i postępująca akcja książki, mknie naprawdę szybko, nie ma tu miejsca na nudę. Mark staje się realnym graczem, walczy ze zmutowanymi potworami i musi uwolnić uwięzioną siostrę Wiewiórkę. Jestem bardzo usatysfakcjonowana lekturą, myślę, że każdy fan Drogi Szamana, sięgnie po nowy cykl Machanienko i z pewnością nie rozczaruje się, bardzo polecam!     


 

 

18 komentarzy:

  1. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zbytnio nie dla mnie, ale na pewno znajdzie swoich zwolenników :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla fanów Drogi Szamana to na pewno lektura obowiązkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana czy tym razem to lektura dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio dużo słyszę o tej książce. Możliwe, że kiedyś dam jej szansę.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Osób chyba nie bardzo mój klimat na tę chwilę. Ostatnio mnie ciągnie do innych kategorii książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to trzeba sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń