czwartek, 3 sierpnia 2023

Testerka - Sylwia Kubik, Joanna Szarańska – Obyczajowa, zabawna powieść na lato!

Lato i okres wakacyjny w pełni, jeśli zatem szukacie idealnej na ten czas powieści, pośród nowości wydawniczych, mam dziś coś dla Was!

 

Testerka - Sylwia Kubik, Joanna Szarańska

Premiera: 26 lipca 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 352

Testerka, to książka, którą napisała Sylwia Kubik wraz z Joanną Szarańską. Tenże pisarski duet zafundował czytelnikom, smakowitą, wciągającą, przyjemną powieść obyczajową, pełną humoru, dynamiki i życiowych emocji. Sylwia Kubik, skradła mi czytelnicze serce przy okazji książki Mennonitka i hrabia, zaś Joanna Szarańska, gości w mej biblioteczce po raz pierwszy. Testerka, rozpoczyna się wpisem z social mediów. Pracująca, jako urzędniczka, poukładana Eliza Sporosz, podejrzewa swego męża Wiktora o zdradę, u siostry szuka wsparcia i porady. Jedna z osób komentujących post, poleca wynajęcie tytułowej testerki, która sprawdzi wierność męża. Testerką jest Marcelina, wprawiona już w tę rolę kobieta, prowokuje spotkania z mężczyznami i sprawdza ich wierność, ma ona sporo klientek, zawsze dba zaś o dyskrecję. Jak się domyślacie, Lizi wynajmuje Marcelinę, co zatem z tego wyniknie? Książka mknie, jak szalona, pochłonęłam ją ekspresowo. Nie ma tu miejsca na nudę, to istny ideał książkowy na urlopowy, letni okres. Świetnie napisana, doskonale skrojona powieść, bawi i wciąga, musicie przeczytać!


 

 

18 komentarzy:

  1. Czytałam. Świetnie wyszedł dziewczynom ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa pracy twórczej tego duetu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jest humor i to w dobrym wydaniu, to chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę sobie tytuł. Skoro "bawi i wciąga", to super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zupełnie nie moje klimaty literackie, więc nie planuje sięgać po tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej książce i mam ją na swojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie dlaczego nie. Mogłabym przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar przeczytać tą książkę.

    OdpowiedzUsuń