poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Przeczytałam ostatnio na Legimi – Mali bogowie 1 i 2, Sztuka obsługi penisa, Jak stać się szczęśliwym człowiekiem, Tatuażysta z Auschwitz, O czym myślą koty, Mały sennik

Już niebawem jesień, czyli pora, gdy wielu z nas poświęca więcej czasu na książkę, dziś chcę Wam pokazać, jakie ebooki ostatnio przejrzałam i przeczytałam. 


Legimi, to świetna platforma czytelnicza, skupiająca ogromną ilość książek w postaci ebooków i audiobooków. Ja korzystam z niej na tablecie, to jakby wirtualna księgarnia, ponad 25 tysięcy tytułów, są tu też nowości książkowe i bestsellery warte uwagi. Pierwszym krokiem, by wkroczyć w świat Legimi, jest założenie konta, wówczas można testować platformę przez 7 dni, bez opłat. Jeśli już przekonacie się, ze warto tam zostać na dłużej, wybieracie pakiet, uzależniony od Waszych preferencji czytelniczych, zawsze zaś można tenże pakiet zmienić. Należy tylko zamieścić u siebie w urządzeniu aplikację Legimi, sięgać po książki na swoją wirtualną półkę i czytać, bądź słuchać. Ja mam pakiet ebooki + audiobooki bez limitu, który i Wam gorąco polecam, daje on pełną wolność wyboru i dostęp do książek bez ograniczeń. Oto jakie ebooki ostatnio trafiły na moją półkę wirtualną:
Mali bogowie. O znieczulicy polskich lekarzy – Paweł Reszka
Mali bogowie. Tom 2. Jak umierają Polacy - Paweł Reszka
Sztuka obsługi penisa -  Przemysław Pilarski, Andrzej Gryżewski
Jak stać się szczęśliwym człowiekiem - Ania Kęska
Tatuażysta z Auschwitz - Heather Morris
O czym myślą koty - Thomas McNamee
Mały sennik. Co oznaczają twoje sny - Migene González-Wippler


Obie książki Pawła Reszki z serii Mali bogowie, to bestsellery polskich księgarni, szara i trudna rzeczywistość polskiej służby zdrowia, polecam bardzo, szokujące fakty, słowami samych pracowników szpitali, przychodni, lekarzy, ale też pielęgniarek, czy sanitariuszy. Kto nas leczy, przekonajcie się sami. Sztuka obsługi penisa, to interesująca podróż w świat męskich problemów, męskiego spojrzenia nie tylko na seksualność, ale też na kondycję współczesnego mężczyzny, książka zarówno dla panów, jak i dla pań. Jak stać się szczęśliwym człowiekiem, to poradnik, jak doceniać życie i być dla siebie lepszym, przyda się pewnie na jesienną deprechę. Tatuażysta z Auschwitz, to niezwykła książka, oparta na faktach historia chłopaka, którego zadaniem było tatuowanie numerów na przedramionach przybywających do obozu w Oświęcimiu więźniów, trzeba po prostu przeczytać. Przejrzałam też ciekawą książkę O czym myślą koty, czy człowiek rozumie to bliskie mu zwierzęta, jak zostały udomowione, co siedzi w ich ślicznych, kocich główkach? Polecam z moją, kocią czwórką. Ciekawym doświadczeniem było dla mnie przejrzenie haseł w książce Mały sennik. Ogromna ilość symboli i ich interpretacji, którą warto mieć po przebudzeniu, by dowiedzieć się co oznaczają! Jeszcze raz polecam Legimi i ogromny świat pośród wirtualnych, książkowych półek!


15 komentarzy:

  1. O czym myślą koty muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Tatuażystę z Auschwitz chętnie sięgnę, ale muszę się psychicznie przygotować do tak ciężkiej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam i również polecam! Mali bogowie, co myślą koty i tatuażysta z Auschwitz przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piona, ja na wirtualnej półce mam kilka już następnych tytułow :)

      Usuń
  4. przyznam że kilka pozycji mnie zaintrygowało

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very interesting books darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, ze któryś z tytułów Cię skusi :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz czytam o tej platformie. Tytuły kompletnie mi nieznane! :) Co myślą koty - to może być ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Legimi, super sprawa :) No i książka kocia, mega :)

      Usuń