środa, 27 maja 2020

Pomidorowa woda do demakijażu Ella Bache – Intrygująca Tomato Cleansing Water z topestetic.pl

Wiosną spożywamy więcej owoców i warzyw, również naszej skórze warto zatem zafundować kosmetyki z ciekawymi składnikami prosto z natury.


Pomidorowa woda do demakijażu Ella Bache, intrygowała mnie bardzo, mini wersja tegoż kosmetyku zachwyciła mnie na tyle, by pokazać go Wam i polecić. Tomato Cleansing Water, zakupicie w świetnym sklepie topestetic, gdzie znajdziecie pełnowymiarową jej wersję w cenie 107, 00 zł. Warto pobuszować na topestetic i skusić się na bezpieczne zakupy, zapakowane w duchu eko, znajdziecie tu marki z całego świata, wspaniałe dermokosmetyki, a przy każdym zamówieniu otrzymacie niespodzianki i ciekawe próbki. Markę Ella Bache, stworzyła Madame Baché w 1936 roku, pierwszym jej kosmetykiem był krem pomidorowy. Kosmetyki Ella Bache, łączą nowoczesną technologię z naturą, a cała linia pomidorowo-rozświetlająca kusi mnie niesamowicie.

 
Pomidorowa woda do demakijażu, sprawdza się u mnie na medal, moja mała wersja, mieszka w białej buteleczce (60 ml), z zamknięciem typu press, zaś pełna wersja kosmetyku, to 200 ml wody. Wygodnie i higienicznie wydobywa się produkt na płatek, a na uwagę zasługuje ciekawy skład, w którym widnieje nawilżający wyciąg z pomidorów, bogaty jest w likopen, czyli roślinny antyutleniacz, gliceryna, czy bakterie mlekowe cenne dla skóry. Kosmetyk nie uczuli, nie podrażni nawet wrażliwej, czy skłonnej do alergii skóry. Doskonale oczyszcza twarz z zanieczyszczeń i zmywa makijaż, pełni u mnie też funkcję pielęgnującą skórę, można bowiem stosować wodę, jak tonik, przemywając nią skórę już po oczyszczeniu. Pomidorowa woda do demakijażu Ella Bache, nie ściąga skóry, nawilża i zmiękcza, to zdecydowanie wart uwagi kosmetyk z pięknym, pomidorowym wnętrzem!

38 komentarzy:

  1. Zaintrygowała mnie ta pomidorowa woda :D Nie miałam jeszcze żadnych pomidorowych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo intrygowała :) Ja miałam kiedyś jakiś kosmetyk z zawartością, ale woda zachwyciła bardzo :)

      Usuń
  2. Dla mnie to zupełna nowość. Chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o istnieniu pomidorowych kosmetyków, chętnie bym przetestowała 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że istnieją pomidorowe kosmetyki :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O pomidorowej wodzie to chyba jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O takiej pomidorowej wodzie pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, nie wiedziałam, że istnieje taka wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że z pomidorową wodą do demakijażu się jeszcze nigdzie nie spotkałam.
    Bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o czymś takim nie słyszałam :o Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kosmetyk, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o pomidorowej wodzie demakijażu, aż wypróbowałabym ją z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt, o którym pierwszy raz czytam. Ogólnie kosmetyki z pomidorem mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nigdy takiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice products! ✔️✔️✔️ Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wyjątkowy i po raz pierwszy wiem, że wodę pomidorową można stosować do składników kosmetycznych.
    To dobre odkrycie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z wodą pomidorową. Bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś maseczkę z pomidorami ale nie miło ją wspominam, ta woda mnie bardzo ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. NIe lubie pomidorka :( Tylko w ketchupie go akceptuje haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pomidorowa to użyłabym jej z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń