wtorek, 14 sierpnia 2018

NOWOŚĆ! Premierowo - Aloesove, Rosadia, Duetus – NOWE MARKI Sylveco oraz nowości Vianek i Sylveco! Polskie kosmetyki naturalne najwyższej jakości! Które kosmetyki warto poznać?

NOWOŚCI! Premierowo dziś u mnie Aloesove, Rosadia, Duetus, czyli NOWE MARKI Sylveco oraz nowości Vianek i Sylveco! Polskie kosmetyki naturalne najwyższej jakości! Które zatem kosmetyki ze wszystkich nowości warto poznać w pierwszej kolejności? 


Sylveco, polska firma, produkująca naturalne, genialne w każdym calu kosmetyki naturalne, zachwyca i zaskakuje mnie od lat. Pokochałam te kosmetyki i od dawien dawna, goszczą na stałe w mojej codziennej pielęgnacji. Sylveco nieustannie rozwija się i poszerza swój asortyment, wprowadzając wciąż nowości i nowe, ciekawe marki. Zaskoczeniem była jakiś czas temu lawendowo-winogronowa marka Biolaven, Sylveco dla dzieci, następnie był już kolorowy Vianek, pełen ogromnego wyboru naturalnych, kosmetycznych cudów, przyszła wiec pora na nowe trio, bowiem witamy tym razem aż trzy nowe marki Sylveco! Oto ALOESOVE, ROSADIA i DUETUS!



ALOESOVE - Roślinne kosmetyki oparte na organicznym, ekologicznym ekstrakcie z liści aloesu. Każdy produkt zawiera w sobie minimum 20% tegoż cennego dla skóry ekstraktu. Kosmetyki te są nieszkodliwe dla środowiska, biodegradowalne, posiadają wyłącznie składniki pochodzenia roślinnego. Aloesowe kosmetyki, zawierają kompozycje olejków eterycznych, pachną pięknie, świeżo i naturalnie. Ja najpierw sięgnęłam po peeling, balsam i kremy, zatem to ich najwcześniej wypatrujcie na blogu. Całość, to obecnie osiem idealnych składowo kosmetyków.
Regenerujący żel do twarzy, ciała i włosów
Balsam do ciała
Żel myjący do twarzy
Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu
Peeling do ciała
Serum do twarzy
Nawilżający krem do twarzy na dzień
Odżywczy krem do twarzy na noc
 

 
ROSADIA – Naturalne kosmetyki z różą! Moje marzenie się spełniło, Sylveco ma w ofercie różane cuda! Kosmetyki Rosaria, zawierają w składach różę bułgarską, inaczej damasceńską, dziką różę oraz drzewko różane. Sercem produktów jest olejek z róży damasceńskiej, który pozyskiwany jest przez destylację kwiatów róży, prosto z Bułgarii. Są to kosmetyki działające przeciwstarzeniowo, łagodząco, odżywczo, nawilżająco, wzmacniająco. Marka skradnie serca maniakom różanym, do których i ja należę, ale polecam ją też osobom ze skórą naczynkową, dojrzałą, suchą i wrażliwą. Ja już dobrałam się do mleczka, a jakie kosmetyki można tu naleźć?
Balsam do ciała
Płyn micelarny, tonik, mgiełka
Mleczko do demakijażu
Olejek do demakijażu
Żel myjący do twarzy
Peeling do ciała
Serum do twarzy
Krem rozświetlający na dzień
Krem odżywczy na noc



DUETUS – Uniwersalne kosmetyki dla dwojga, unisex, bardzo wszechstronne, antysmogowe, ochronne i osadzone w duchu minimalizmu o pięknej, estetycznej szacie graficznej. Idealne dla mieszczuchów, ale też dla osób ceniących po prostu naturalne, proste i dobre składy. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, produkty te, to ciekawe receptury oparte o właściwości regulująco-detoksykujące, w składach występuje węgiel aktywny, olej z konopi, olej z czarnuszki, ekstrakt ze skrzypu polnego, kwasy AHA, BHA, PHA. Są to kosmetyki wegańskie, naturalne, pełne naturalnych olejków eterycznych, nie ma tu sztucznych barwników, czy aromatów, myślę, że Duetu, zawojuje wiele kosmetycznych serc. Mnie już zachwyciła maseczka i tonik, o których więcej u mnie niebawem. W ofercie mamy obecnie sześć produktów.
Żel myjący do twarzy
Tonik do twarzy
Serum regulujące
Krem na dzień
Krem na noc
Maseczka do twarzy


NOWOŚCI Sylveco i Vianek
Nowe pomadki Vianka, już zdarzyły zawładnąć mną i rozkochać, wypatrujcie zatem ich recenzji szybko na blogu, cały kwartet zachwyca składami, zapachem i działaniem, idealne na lato, ale zostaną ze mną na jesień i zimę. Każda inna, każda boska! Nowością są także dwa, naturalne dezodoranty. Naturalny dezodorant kwiatowy, bez aluminium, alkoholu, zawiera ekstrakt z liści szałwi lekarskiej, zachwyca kombinacją naturalnych olejków eterycznych o kwiatowym aromacie. Naturalny dezodorant ziołowy zaś, skutecznie niweluje nieprzyjemny zapach, zawiera ekstrakt z kory dębu, pachnie ziołowo, pięknie, oba na pewno zakrólują u mnie na blogu. Podobają się Wam nowości Sylveco? Jak jestem w niebo wzięta! Które kosmetyki zaintrygowały Was najbardziej? :)


53 komentarze:

  1. Pomadki Vianek muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie są totalnie <3 Ja od razu dobrałam się do nich, używam już pomarańczowej, odżywczej :)

      Usuń
  2. Tak dużo ciekawych produktów, że aż trudno się zdecydować na konkretny. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zaskoczyło Sylveco mnogością boskości :) Polecam z każdej marki coś wypróbować :D

      Usuń
  3. Rosadię mam ochotę przetestować, uwielbiam różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kocham różane kosmetyki, całą serię bierz :D

      Usuń
  4. O nie słyszałam jeszcze o tych nowych markach :D Aloesove gdzieś mi się obiło o uszy, ale reszta pierwsze słyszę :D Kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójka marek kusząca i warta uwagi, z każdej trzeba coś spróbować :) Aloesove będzie hitem!

      Usuń
  5. U Ciebie same nowości... od czego by tu zacząć;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się spodobały :) Zacząć od Duetus, potem Aloesove, cud Rosadia, a potem nowości Vianka i deo Sylveco :D hihi :)

      Usuń
  6. Z Duetus testowałam już maseczkę, jest genialna. Z tej marki mam również żel do mycia twarzy. Z Aloesove do przetestowania czeka płyn micelarny i żel do mycia twarzy, ale jeszcze muszą poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maseczka to hit mój, już ją wypróbowałam, niebawem napiszę o niej :) Aloesove, będzie na bank bestsellerem :)

      Usuń
  7. Muszę w końcu wypróbować produkty tej firmy☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Duetus mam tonik, krem na dzień i żel do mycia twarzy. Z aloesove czeka na mnie płyn micelarny:) Sylveco można spokojnie zaufać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik Duetus, mmmm wspaniały, stosuję go już, maseczkę tez wypróbowywałam :) Dokładnie tak, Sylveco można brać w ciemno, zawsze :)

      Usuń
  9. Duetus, najbardziej mnie kusi i nęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka, to strzał w dziesiątkę, miejskie, nowoczesne kosmetyki :)

      Usuń
  10. Ja z sylveco mam trudną relację. Są produkty, które są ok, ale nie wybitne. Serii biolaven szczerze nie lubię, z viankiem się dogadać nie potrafię, a ta nowa seria aloesova mnie rozczarowała ;/ I jakoś 2 pozostałe mnie nie kuszą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się wszystkie wspaniale działają, szkoda, ze u Ciebie się nie sprawdzają :)

      Usuń
  11. Aloesove już mam, teraz ciekawi mnie Rosadia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosadia zachwycająca, różana seria marzyła mi się u Sylveco :)

      Usuń
  12. Dopiero poznaję tą markę kosmetyków, jestem posiadaczką już kilku kosmetyków. Testy przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te nowe serie Sylveco trochę mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuszą na pewno, bo cudowne są, składy na medal :)

      Usuń
  14. Sylveco szaleje :D. Żel Aloesove kupiłam z gazetą, po resztę też pewnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleje i super, ja się jaram zawsze nowościami Sylveco :) Fajnie, ze był w gazecie, na pewno skusi wielu na kolejne cudeńka :)

      Usuń
  15. Sylveco zaczyna się robić na takie polskie Revolution z toną mniejszych marek:D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciesze z powiększania asortymentu :) Same boskości Sylveco wypuszcza :)

      Usuń
  16. Widziałam już Aloesove :) ale coś mi się wydaje, że po ostatniej przygodzie z jakimś kosmetykiem zawierającym aloes w składzie raczej się nie polubimy... moja skóra była lekko zaczerwieniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sprawdzić na sobie, Aloesove, to delikatne kosmetyki, roślinne, myślę, ze nie uczulą Cię :)

      Usuń
  17. Mam żel do mycia z Aloesove i jestem z niego zadowolona ;) Jestem ciekawa tych nowych dezodorantów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba dezodoranty mają tak piękne składy, ze jestem położona na łopatki :)

      Usuń
  18. Nie wiedziałam, że sylveco wypuściło aż tyle nowości :) Strasznie kusi mnie aloesove ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozmachem i same cudeńka :) Aloesove, to będzie hicior, ja już rozkoszuję się peelingiem, kusi mnie, by otworzyć micelek :)

      Usuń
  19. Ile nowości! Aż ciężko wybrać coś najbardziej interesującego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężki wybór, bo same kuszące, świetne kosmetyki ;D Polecam... wszystko :D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Hit, hicior, na bank marka skradnie serca wielu, ja już jestem zakochana :)

      Usuń
  21. bardzo ciekawe nowości, najbardziej zainteresowały mnie te aloesove produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Aloesove to strzał w dyszkę, chyba każdy polubi te kosmetyki :)

      Usuń
  22. Nie wiedziałam, że marka Sylveco planuje rozszerzać swój asortyment! Z pewnością sięgnę po serię z aloesem, bo chyba ta najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to o jakie kosmetyki wspaniałe :) Muuusisz poznać Aloesove :)

      Usuń
  23. Zaciekawiły mnie te produkty :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainteresowały, polecam je bardzo :)

      Usuń
  24. Pomadkę Vianka mam i jest ok. Dezodorant Sylveco właśnie wykończyłam, fajny, ale z upałami nie wygrał :P A z reszty to Rosadia korci mnie najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki są cudowne :) Niebawem rozpoczyna deo :) Rosadia przecudna, wizualnie zachwycająca tez :)

      Usuń
  25. Maseczki duetus kocham :)))) ma też serum - zapach jest mocno dyskusyjny, ale nie poddaje się :)))) micel aloesowy bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka Duetus, boska, będę jej wierna i będę wracać :) Micelek Aloesove tez świetny :)

      Usuń