środa, 10 kwietnia 2019

Ultra miękka i skuteczna szczoteczka do zębów Curaprox 5460 Ultra Soft – Niebieska z małą, zwartą główką.

Zwracacie uwagę na to, jakie szczoteczki kupujecie dla siebie i rodzinki do czyszczenia zębów? Ja ostatnio swoją, tradycyjną, zamieniłam na słynną szczoteczkę Curaprox, jak się u mnie sprawdza?


Szczoteczki Curaprox intrygowały mnie już jakiś czas, możecie je zakupić w drogerii Olmed, która oferuje szeroką gamę produktów tej marki. W mojej łazience zadomowiła się szczoteczka Curaprox 5460 Ultra Soft w niebieskiej odsłonie. Jest to ultra miękka, a zarazem bardzo skuteczna szczoteczka do zębów, ma ona bardzo miękkie włosie CUREN, typowe dla marki, włoski są cieniutkie i ciasto połączone, zatem cała jej główka jest bardzo zwarta i mała, dzięki temu łatwo można dotrzeć nawet do trudno dostępnych miejsc w jamie ustnej. Jest to manualna szczoteczka, mi bardzo trudno jest się przekonać do elektrycznych szczoteczek, zatem pozostaję przy tych ręcznych. Włoski szczoteczki są doskonale sprężyste i sztywne nawet po jej zamoczeniu, cała szczoteczka zaś jest mega miękka i przyjemna w użyciu. Poręczna, ośmiokątna rączka ze srebrnym grawerem, wizualnie dopełnia miły odbiór produktu. Szczoteczka jest bardzo solidna i trwała, na jej główce umieszczono ponad 5460 ultracienkich (0,1 mm), ciasno stłoczonych, żółtych włosków. Szczoteczka doskonale czyści zęby, jest wygodna, praktyczna i świetnie wygląda. A wy jak dbacie o higienę jamy ustnej? 


 

22 komentarze:

  1. Ja używam szczoteczki sonicznej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szcoteczkę elektryczna , ale tę polecała mi moja dentystka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się przekonać do tych elektrycznych :)

      Usuń
  3. Znam tą markę :). Obecnie używam bambusowej i na razie nie planuję zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam soniczną i nie zamienię jej na żadną inną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie używam szczoteczki elektrycznej😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś taką dla dzieci barbie, ale szybko mi się zepsuła ;D

      Usuń
  6. Szczoteczka mnie zainteresowała,przyznam że wolałabym bardziej mocniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam elektrycznej szczoteczki póki co.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pasty tej marki, używałam ich w okresie chirurgicznego usuwania 4 zębów. za to szczoteczka jest bardzo delikatna i po mniej niż wygodnie włosie u mnie stało się całkowicie płaskie, chyba za mocno dociskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam zupełnie past tej marki, ale mnie zainteresowałaś :)

      Usuń
  9. Ja zawsze wybieram średniotwarde szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że polubiłabyś się z nią, jest skuteczna, ale zarazem delikatna :)

      Usuń
  10. Najchętniej sięgnęłabym po jakąś bardzo miękka szczoteczkę, bo mam problem z dziąsłami.

    OdpowiedzUsuń