czwartek, 18 kwietnia 2019

Certyfikowany i naturalny duet SO'BiO étic do włosów – Delikatny szampon oczyszczający werbena i cytryna oraz odżywka do włosów mleczko migdałowe i proteiny ryżu!

Szukacie delikatnych, naturalnych, bezpiecznych i dających efekty kosmetyków do włosów? Jeśli tak, dziś mam coś specjalnie dla Was. Duecik do włosów, o którym więcej u mnie dziś, doskonale sprawdza się wiosennie na moich włosach, poznajcie go!


Duet w postaci szamponu i odżywki, to kosmetyki marki SO'BiO etic, którą uwielbiam i doceniam od lat. Obie te perełki, można zakupić internetowo, ale też stacjonarnie, są obecne między innymi w sklepach Organic Farma Zdrowia, które często spotykam w większych galeriach handlowych. Francuska marka, SO'BiO etic, ma w swej ofercie kosmetyki, które zawierają wyłącznie ekologiczne, naturalne komponenty, pochodzące z certyfikowanych upraw, nie znajdziemy w nich żadnych parabenów, silikonów, olejów mineralnych, sztucznych barwników i aromatów. Skarby te, produkuje firma Lea Nature, ich opakowania są biodegradowalne i przyjazne środowisku, produkty nie są oczywiście testowane na zwierzętach i posiadają restrykcyjne, cenne certyfikaty Ecocert oraz Cosmebio, które gwarantują najwyższą, naturalną jakość. Do tego kosmetyki SO'BiO etic, zawsze zachwycają zapachami, także naprawdę warto je poznać.


SO'BiO etic - Delikatny szampon oczyszczający werbena i cytryna
Szampon zachwycił mnie świeżym, naturalnym zapachem, to prawdziwa cytrynka z werbeną, która uprzyjemnia jego stosowanie. Otrzymujemy go w poręcznej, pionowej tubie (250 ml), kosmetyk wydobywa się z niej bez problemu, czysty layout, typowy dla marki, uprzyjemnia wizualny odbiór produktu, na opakowaniu odnajdziemy oczywiście informacje dotyczące stosowania, certyfikaty oraz skład szamponu. Jest to delikatny kosmetyk do pielęgnacji i oczyszczania włosów, które przy jego użyciu odzyskują równowagę, szczególnie polecam go, jeśli macie problem z częstym przetłuszczaniem, szampon nie uczula, jest delikatny, łagodzi i odżywia skórę głowy, wygładza włosy, które po jego użyciu są czyste i gładkie. Szampon nie wysusza, nie ma w składzie slsów, jest zaś woda z liści werbeny cytrynowej, inulina, kwas mlekowy, aloes, olejek cytrynowy oraz ekstrakty z drzewa Tara. Ma on treściwą, gęstą konsystencję, przy czym jest wydajny. Doskonale pieni się i oczyszcza świetnie włosy, nawet po olejowaniu, wspaniały, naturalny szampon, który daje świetne efekty!

 
SO'BiO etic - Odżywka do włosów mleczko migdałowe i proteiny ryżu
Odżywkowy hit! Boski, otulający zapach i mega działanie. Odżywka dołączyła do moich ulubieńców w tym temacie. Pięknie nawilża, zmiękcza i chroni włosy, ale także skórę głowy. Bazuje na mleczku migdałowym i proteinach ryżu, mamy tu też w składzie bogactwo naturalnych komponentów, takich jak olej rycynowy, olej kokosowy, olej migdałowy, kwas mlekowy, witaminę E, aloes, olej z nasion słonecznika, ekstrakty z drzewa Tara, czy ekstrakt ryżowy. Świetnie aplikuje się ją na włosy oraz skalp, mieści się w poręcznej tubie (200 ml) w pięknych różowych odcieniach. Odżywka zmiękcza, regeneruje włosy, wzmacnia, zapobiega rozdwajaniu, stymuluje je do wzrostu i ułatwia rozczesywanie. Ja nakładam ją najczęściej na umyte już włosy na dwie minutki i spłukuję, ale czasem warto poświęcić więcej czasu swoim kudełkom i zafundować im odżywkę, jak maskę, wówczas pozostawiam ją na włosach 20-30 minut, po czym spłukuję. Przepiękny, kwiatowy, kremowy zapach odzywki, towarzyszy każdemu zabiegowi z nią. Moje włosy bardzo się z nią polubiły i na pewno będę do niej wracać. 
Znacie kosmetyki SO'BiO etic?



35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam SO'BiO etic z całego serca, piękne kosmetyki :)

      Usuń
  2. Nie znam tej marki, ale jestem ciekawa obu produktów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka chyba gdzieś mi się już rzuciła w oczy, ale kosmetyków nie kojarzę.
    Bardzo fajna propozycja. Szczególnie ten skład szamponu jest ciekawy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u mnie :D Ja polecam je zawsze z całego serca :) Skład szampony jest świetny :)

      Usuń
  4. Przyznam, że widzę pierwszy raz. Jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy zestaw, zresztą lubię ich produkty :). Odżywka bardziej mnie ciekawi, jednak w moim przypadku mocniejsze, drogeryjne szampony lepiej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, mnie nie zawodzi marka :) Odzywka wspaniała, na wiosnę ideał :)

      Usuń
  6. Nie znam, ale przyznam że zaciekawił mnie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem świetnie działają, ale solo też się sprawdzą :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale zaciekawiła mnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, ja jestem wierną fanką tej marki :)

      Usuń
  9. Nieznane dla mnie, ale zapachy moje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam naturalne kosmetyki, ale moje włosy wariują po aplikacji naturalnego szamponu czy odżywki - suche jak wiór i splątane jak kołtun :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też niektóre plączą, tu w ogóle nie ma takiej opcji, duecik pięknie działa i nie plącze :)

      Usuń
  11. Wesołych, Rodzinnych Świąt Wielkanocnych ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  12. O tej marce nie słyszałam, ale te produkty od razu do siebie przyciągają wzrokiem :D
    ładny blog, obserwuję ;)
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego duetu, przydałby się moim włosom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę warto zafundować sobie takie cuda na włosy :)

      Usuń
  14. Niewiele miałam do tej pory styczności z ta marką, ale kosmetyki których do tej pory używałam mile mnie zaskoczyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nie zawodzi SO'BiO étic, polecam tą markę zawsze z całego serca :)

      Usuń