wtorek, 4 sierpnia 2020

Obyczajowy HIT książkowy tego lata – Nowość Wydawnictwa Szara Godzina - Cytrusowy gaj – Katarzyna Kielecka – Mądra, piękna i bardzo wciągająca powieść!

Niedawno pisałam Wam o gorącej premierze nowej powieści Wydawnictwa Szara Godzina spod pióra Katarzyny Kieleckiej, dziś zaś zapraszam już na mą, cieplutką recenzję tejże książki pod wspaniałym tytułem Cytrusowy gaj!

Cytrusowy gaj – Katarzyna Kielecka
Premiera: 7 lipca 2020
Wydawnictwo: Szara Godzina
Oprawa: okładka miękka
Ilość stron: 400

Katarzyna Kielecka, tworzy mniejsze formy literackie, wiersze, opowiadania, scenariusze przedstawień dla dzieci i przede wszystkim doskonałe powieści obyczajowe, na co dzień jest mamą, pracownikiem banku i pedagogiem, mieszka w Łodzi. Pamiętam, gdy zachwyciła mnie w ubiegłym roku, swym debiutem Sedno życia, następnie już jego kontynuacją Piętno dzieciństwa, ale też powieścią Pod tym samym niebem oraz książką dla dzieci Gieśki. Księga przygód. Autorka ma lekkie pióro, doskonale czyta się jej, pełne emocji książki, zatem byłam przekonana, iż nowa powieść Cytrusowy gaj, przypadnie mi do gustu. Książkę zdobi naprawdę przepiękna, cytrusowa okładka, która przyciągnie oko na księgarskich półkach, koniecznie poszukajcie jej zarówno w księgarniach internetowych, jak i stacjonarnych. To idealna lektura na lato, urlop, wakacje, doskonała, nietuzinkowa, rodzima literatura obyczajowa, pełna mądrości życiowej i naprawdę mnóstwa emocji.

Ada Walicka i Jacek Zawadowicz, znają się od urodzenia, tak naprawdę od zawsze byli parą, przyszedł więc czas na naturalną decyzję o ślubie i poważne plany na przyszłość. Ada w zasadzie ufa partnerowi, który chce zmienić pracę, zaś niepewnie odnosi się do zmian w kręgu własnej drogi zawodowej, bowiem bardzo lubi swą pracę w fundacji Danuty Marudrowicz Szkiełko i Onko w szpitalu u boku swej ukochanej, poznanej na studiach przyjaciółki Majki Lipskiej, która właśnie szczęśliwie oczekuje na dziecko. Na miejsce rodzącej niebawem Majki, zostaje przyjęty Bartłomiej Pilch, który tworzy wraz z bratem, między innymi popularnymi komiksami. Bartek okazuje się mieć wspaniały kontakt z dzieciakami, w tym i z chorym na białaczkę Maćkiem, któremu oboje z Adą, poświęcają sporo uwagi. Cytrusowy gaj, wciąga od pierwszej strony, powieść pochłania emocjonalnie, momentalnie wczuwamy się w życie bohaterów, chcąc poznać ich losy. Na uwagę zasługuje dynamika świetnie skrojonej fabuły, żywy język, szczypta humoru i ciekawa, kryminalna nuta. Naprawdę musicie sięgnąć po tę powieść, to bardzo mądra, piękna i wciągająca opowieść z paletą emocji. Cytrusowy gaj, to obyczajowy hit książkowy tego lata, polecam z całego serca!


33 komentarze:

  1. Czytałam kiedyś jej książkę,, Pod tym sam niebem,,. Bardzo przypadła mi do gustu. Chętnie sięgnę po tę nową pozycję.Z tego co piszesz zapowiada się ciekawie .Pozdrawiam cieplutko ☀️
    P.S. Świetne fotki, już one zachęcają do czytania😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pod tym samym niebem, doskonała! Musisz zatem tę pochłonąć :)

      Usuń
  2. Super 😊 myślę,że by mi odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie okładka tej ksiażki wyglada przepieknie, ma taki cudowny klimat lata. Sama treść również wydaje sie ciekawa.
    Także z przyjemnościa dodaje Twój blog do obserwowanych

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka super, ale jakoś nie przepadam za obyczajówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu taka nietypowa obyczajówka, z nutą kryminalną i humorem :)

      Usuń
  5. Kiedyś już czytałam o tej książce i mnie zaciekawiła :) ma niesamowita okładkę, która mi wpadła w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była zapowiedz, cieszę się, ze wbiła Ci się w pamięć :)

      Usuń
  6. Koniecznie muszę przeczytać! <3
    To prawda, okładka wygląda rewelacyjnie, aż zapragnęłam zjeść jakiegoś cytrusa :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, warto, naprawdę genialna :) No i cytruska koniecznie zjedz :)

      Usuń
  7. Okładka przepiękna. Lato to czas na takie właśnie lżejsze lektury - zdecydowanie do przeczytania!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, idealna powieść na lato, choć nie jest to typowa, lekka obyczajówka, sporo w niej życiowej mądrości :)

      Usuń
  8. Gdzieś już słyszałam o tej książce i muszę przyznać,
    że mnie ciekawi :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadałam jej premierę, teraz polecam z całego serca :)

      Usuń
  9. Dzieńdoberek:) zaraz sobie poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie okładka jest przepiękna i przyciągnie niejednego! Co do fabuły to muszę przyznać, że mnie zaciekawiłaś. Chyba się skuszę ;)

    Zapraszam na nowy post: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już trochę przejadłam się książkami obyczajowymi, ale ta wydaje mi się być ciekawa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba przeczytam - nazwisko autorki miło mi się kojarzy ,tytuł taki wakacyjny poza tym przyda mi się trochę przerwy i odmiany od moich ukochanych kryminałów 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonała między kryminałami, u mnie też kryminały dominują :D

      Usuń
  13. Okładka mi się nie podoba, książki obyczajowe lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wkrótce z ogromną ciekawością zabieram się za lekturę tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sam tytuł i okładka bardzo zachęca :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń