poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Powieść na lato – Kontynuacja książki Tajemnica Sary H. , czyli Ucieczka Sary H. - Paulina Wróbel - Wydawnictwo Lira

Powieść Tajemnica Sary H., autorstwa debiutującej wówczas Pauliny Wróbel, ukazała się w marcu ubiegłego roku nakładem Wydawnictwa Lira. Zaledwie miesiąc temu, światło dzienne ujrzała kontynuacja tejże powieści, oto Ucieczka Sary H., świetna pozycja na letnią lekturę.

Ucieczka Sary H. – Paulina Wróbel
Premiera: 1 lipca 2020
Wydawnictwo: Lira
Oprawa: okładka miękka
Ilość stron: 544

Debiutancka książka polskiej pisarki Pauliny Wróbel - Tajemnica Sary H., przypadła mi do gustu na tyle, iż postanowiłam sięgnąć po jej kontynuację, która nie zawiodła mnie i zachwyciła chyba jeszcze bardziej. Ponownie mamy tu doskonale skonstruowaną, wciągającą fabułę, która nie pozwala oderwać się od lektury. Ucieczka Sary H., napisana jest przystępnym, dynamicznym i żywym językiem, znów jest ciekawie, zaskakująco ze szczyptą doskonałego humoru. Autorka, Paulina Wróbel, to pochodząca z Dąbrowy Górniczej germanistka i lektorka, jestem ciekawa czym zaskoczy nas przy okazji następnej książki. Ucieczka Sary H., to ponownie świetna, komiksowa okładka, którą bez problemów znajdziecie na półkach księgarni, to naprawdę dobry wybór na letnią, przyjemną lekturę. W pierwszej odsłonie poznaliśmy Małgorzatę Lindberg, gwiazdę filmową, która dawno za sobą ma już lata świetności. Kobieta po wypadku, budzi się w nowym, młodym, pełnym uroku ciele Sary Hansson, wewnątrz zaś nadal jest sobą. Rozpoczyna zatem swój mały, życiowy teatrzyk, teraz ma szansę na ponowną karierę i drugie, lepsze życie. Jednak nie wszystko układa się tak, jakby Lindberg tego chciała, dusza i wspomnienia Sary Hansson wciąż są tuż obok. Mamy tu nutę kryminalną, obyczajową, szczyptę humoru i sporo dynamicznych dialogów, co sprawia, iż książkę pochłania się naprawdę bardzo szybko. Idealna książka na urlop, koniecznie sięgnijcie po Tajemnicę Sary H. i jej doskonałą kontynuację Ucieczka Sary H., tego lata!



17 komentarzy:

  1. Podoba mi się nuta kryminalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, zainteresuję się nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie,już mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się bardzo ciekawa :) W liceum do klasy humanistycznej chodziłam razem z Pauliną Wróbel i zaczełam sie zastanawiać czy to nie ona ale jednak "moja" Paulina Wróbel nie pochodzi z Dąbrowy Górniczej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, ale musiałabym zacząć od pierwszej części. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscią, warto pierwszą cześć najpierw wciągnąć :)

      Usuń
  6. Mam obydwie książki, ale jeszcze ich nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak idealna na urlop to chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń