wtorek, 11 sierpnia 2020

Moja letnia pielęgnacja twarzy z topestetic i debiut marki Yasumi w mojej kosmetyczce - Krem z witaminą C oraz naturalny, ryżowy olej do demakijażu!


Upalne lato, to szczególny czas dla skóry. Pamiętajmy koniecznie, by w obecne, upalne, słoneczne dni, poprawnie dbać o skórę twarzy i ciała, przede wszystkim chronić ją, nawilżać i odżywiać, pielęgnując odpowiednimi dla nas kosmetykami. Warto postawić na pewne i skuteczne dermokosmetyki, u mnie w letni czas zadebiutowała marka Yasumi.

 

Krem z witaminą C oraz naturalny, ryżowy olej do demakijażu Yasumi, to duecik, który skradł moje, kosmetyczne serducho, moja skóra pokochała te produkty, które znajdziecie w świetnym sklepie topestetic, który zawsze bardzo polecam, to genialne miejsce na letnie zakupy, znajdziecie tu najwyższej jakości dermokosmetyki, ale też ciekawe kosmetyki do makijażu. Warto polować na częste promocje, skusić się na ukochane kosmetyki i poznać nowe marki, paczuszka z topestetic pełna jest bowiem zawsze próbek i niespodzianek. Kosmetyki Yasumi, które goszczą u mnie po raz pierwszy, to spora oferta dermokosmetyków profesjonalnych i aromaterapeutycznych do twarzy i ciała, powstałych z najwyższej jakości składników aktywnych, znajdziemy tu komórki macierzyste jabłoni szwajcarskiej, kwas laktobionowy czy też kolagen. Krem z witaminą C i ryżowy olejek do demakijażu, spowodowały, iż mam ochotę poznać inne kosmetyki tejże marki. 

Krem z witaminą C, to kosmetyk, bez którego ostatnio nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji. Moja skóra mieszana w kierunku suchej, potrzebuje dobrego nawilżenia, a zarazem ochrony i działania przeciwzmarszczowego. Krem z witaminą C Yasumi, spełnia swą rolę na medal, sprawdza się znakomicie, skóra jest zadbana i zdrowa i co ważne jest dla mnie szczególnie teraz dobrze nawilżona. Krem ma działanie antyoksydacyjne i ładnie rozjaśnia przebarwienia, które dopadły mnie, pomimo, iż nie wystawiam twarzy na słońce. Pełen jest ciekawych substancji, mamy tu w składzie kompleks rozjaśniający przebarwienia AA2G, ekstrakt ze słodkiej pomarańczy, ekstrakt z czerwonych winogron, ekstrakt z figi, czy ekstrakt z guawy. Krem dedykowany jest każdego rodzaju skórze, idealnie sprawdzi się przy cerze suchej, skłonnej do przebarwień i zmarszczek, jak moja. Kosmetyk mieści się w białe, bardzo poręcznej buteleczce (50 ml), zamykanej na okrągłą, ciekawą, zamykaną pompkę, wygląda niezwykle efektownie na półce w mojej łazience. Jest niezwykle wydajny, ma delikatną konsystencję w kolorze ecru, pięknie rozprowadza się po skórze, szybciutko wchłania, wygładza, nawilża i wyrównuje koloryt. Stosuję go codziennie, zarówno rano, idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż, jak i podczas wieczornego rytuału pielęgnacyjnego. Warto też wspomnieć o pięknym, higienicznym zapachu kremu. Krem z witaminą C Yasumi, jest zdecydowanie wart swej ceny, to kosmetyk najwyższej jakości, spełniający moje naprawdę spore wymagania, polecam na lato!

Naturalny olej z otrębów ryżowych Yasumi, szturmem zakrólował w moim demakijażu. To w 100% naturalny olej ryżowy, bez dodatków sztucznych ulepszaczy, wegański, bajka oczyszczająca i pielęgnująca dla skóry, bomba odżywcza i produkt do demakijażu jednocześnie. Mieści się on w poręcznej buteleczce (100 ml), wyposażonej w dozownik, co uważam jest świetnym rozwiązaniem w przypadku produktów tego typu. Olej wydobywamy bez problemu, po czym bezpiecznie go zamykamy. Buteleczka jest przezroczysta, zawsze wiemy, ile oleju nam pozostało. Jeśli oczyszczacie w azjatyckim rytuale skórę olejami, wiecie, jakie cuda potrafi zdziałać taki zabieg, olej oczyszcza, łagodzi, zawiera cenne kwasy tłuszczowe, sterole roślinne, które chronią skórę i doskonale zmiękczają ją, działają przeciwstarzeniowo, przeciwbakteryjnie, nawilżają i regenerują naskórek, wygładzają go. Sprawdzi się przy każdego typu cerze, nawet bardzo wrażliwej i delikatnej, olej świetnie usuwa makijaż, nakładam go ciepłymi dłońmi na skórę twarzy, a następnie wilgotnym kompresem zmywam. Jest bardzo wydajny, doskonały pod każdym względem, do tego ma też dobrą cenę, wypróbujcie go i przekonajcie się o ryżowej mocy!

 

 

46 komentarzy:

  1. Ten olejek ryżowy miałam, był bardzo dobry. Krem chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamina C bardzo dobrze robi mojej skórze, więc chętnie wypróbowała bym ten krem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię witaminę C w kosmetykach, ale tych produktów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten olejek mam ale już niestety mi się kończy. Tak się z nim polubiłam, ze chyba kupię sobie kolejne opakowanie :) Nie wiedziałam, ze Yasumi ma krem z witamina C. Uwielbiam kosmetyki w wit.c wiec będę musiała go wypróbować :) miałam od nich krem z kwasem laktobinowym i był genialny :) ogólnie to markę Yasumi bardzo lubię. Miałam już od nich kilka produktów i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, świetny jest olej :) Krem tez warto, zakochałam się w nim :)

      Usuń
    2. Wierzę, że warto :D Ten krem z kwasem laktobinowym jest jednym z moich ulubionych kremów i z pewnością do niego wrócę na jesień (nie można go zbytnio stosować na słońce) ale ten z witaminą C też koniecznie musiała przetestować :)

      Usuń
    3. Napaliłam się na ten krem, muszę go wypróbować :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze produktów te marki, ale krem z witaminą C mnie ciekawi, zwłaszcza że ostatnio myślę nad wprowadzeniem takiego z witaminą C do swojej pielegnacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię produkty Yasumi, aż coś chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek ryżowy wydaje się bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale krem z witaminą C lubię stosować, spisują się u mnie. Drugi kosmetyk również ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do demakijażu i chętnie bym wypróbowała też ten, o którym piszesz. Nie miałam pisz jeszcze nic marki yasumi ale wydaje się być całkiem interesująca 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ten olej jest doskonały, pierwszy raz u mnie gości :)

      Usuń
    2. Jak skończy mi się mój obecny to chętnie wypróbuję ten 😉 zwłaszcza, że ma tak prosty skład 😊

      Usuń
  10. Mega mnie ciekawi ten olejek ryżowy, nigdy nie używałam olejków do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze że nie znam tej marki;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Yasumi było ostatnio partnerem spotkania z Joanną Przetakiewicz, które organizowałam u mnie w mieście i też dostałam paczuszkę kosmetyków na próbę. Muszę przyznać, że przypadły mi do gustu i będę zgłębiać dalej ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, zazdro paczuszki, ja też mam ochotę poznać ofertę :)

      Usuń
  13. ten krem myślę,że sprawdziłby się na mojej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie zainteresował mnie ten olejek ryżowy. Ogólnie bardzo lubię wszelkie olejki, ale takiego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pierwszy raz, a jestem olejową maniaczką, ryżowy debiutuje i bardzo go polubiłam :)

      Usuń
  15. Piękna twarz to w dzisiejszym wieku podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kremy z witaminą C, fajnie rozjaśniają skórę twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pociąga mnie krem ​​z witaminą C, który jest wykonany z naturalnego ryżu i ma minimalne podrażnienia.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C. O tym sklepie również czytam na wielu blogach, chyba w końcu muszę zerknąć co tam jeszcze mają ciekawego...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń