piątek, 9 października 2020

Świat fantasy, mapy, legendy, stare dzieje, orki, magia, tytani, ogry! Przepięknie wydana Kronika. World of Warcraft. Tom 2 - Wydawnictwo Insignis

Jeśli jak ja, należycie do miłośników świata World of Warcraft, z pewnością oczekiwaliście drugiej odsłony Kroniki. Tom 2 Kroniki World of Warcraft, to ponownie wydawnicza perełka i majstersztyk w książkowym klimacie fantasy!


Kronika. World of Warcraft. Tom 2

Chris Metzen, Matt Burns, Robert Brooks   

Premiera: 29 lipca 2020

Wydawnictwo: Insignis

Tłumaczenie: Piotr Czarnota

Oprawa: twarda

Ilość stron: 208


Uniwersum World of Warcraft, po raz kolejny przypomina o sobie i znów zwala z nóg, świat ten od bardzo wielu już lat, łączy ludzi na całym świecie, skupiając wokół siebie ogrom miłośników zarówno gier, jak i literatury fantasy. World of Warcraft, to znane gry komputerowe, ale także komiksy, filmy i książki fantasy, powieści, które często wykraczają poza historię prezentowaną w grze i ciekawie rozszerzające ją. Drugi tom Kroniki, zachwyca od a do z, mamy tu mapy, legendy, stare dzieje, są oczywiście orki, magia, tytani i ogry. Świat World of Warcraft, podzielony jest na dwie, wrogie frakcje: Przymierze i Hordę, dzięki kronice, poznajemy korzenie i prastare legendy i mity, spisane także jeszcze przed powstaniem Przymierza i Hordy. Kronika, to ponownie istny, książkowy skarb, bardzo solidna, przyciągająca oko fanów WOW duża księga. Mamy tu historię zagłady Draenoru, wraz z narodzinami Hordy oraz początki wojen Hordy i Przymierza, dowiadujemy się cóż działo się po zakończeniu drugiej wojny i jakie losy miał Mroczny Portal. Książka zachwyca wspaniałymi ilustracjami, mapami, mitycznym klimatem, jestem przekonana, że zachwyci ona miłośników Uniwersum WOW, dla których absolutnie jest to pozycja obowiązkowa. 



 

36 komentarzy:

  1. Piękne ilustracje, niestety książka nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla fanów tej serii to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem odpuszczam. To nie dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. It is a great fantasy of legends and myths!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nie dla mnie, ale na pewno robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to coś dla mnie! :) Pokochałam fantazje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tematyka mojego męża. On lubi Władcę Pierścieni i taka pozycja pewnie mu się spodoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O dzięki za info :D Już wiem, co na prezent mężowi sprezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj to zupełnie nie moja bajka, nie moje klimaty, nie mój świat :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moja bajka, ale jest pięknie wydana i to super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrafię wciągnąć się w fantasy;), jakoś do mnie nie trafia ten gatunek.

    OdpowiedzUsuń