czwartek, 21 marca 2019

Mój makijażowy hit – Organiczny Krem BB 5 w 1 SO'BiO étic w jasnym odcieniu 01 jasny beż – Naturalna pielęgnacja i makijaż na wiosnę!

Mamy wiosnę! W tymże okresie warto nieco zmodyfikować zarówno pielęgnację skóry, jak i makijaż. Czujmy się dobrze, kwitnąco, zdrowo i świeżo!


Genialny krem BB SO'BiO etic, który obecnie używam, stał się moim odkryciem, jest to kosmetyk pielęgnacyjny, a jednocześnie makijażowy, sprawdza się u mnie od doskonale, jako podkład, ale także jako baza pod makijaż mineralny. Cudowne kosmetyki SO'BiO étic, doceniam od lat, są one dostępne internetowo, ale warto ich poszukać także stacjonarnie na przykład w sieci sklepów Organic Farma Zdrowia. Ta francuska marka, oferuje nam kosmetyki, które zawierają wyłącznie ekologiczne, naturalne komponenty, pochodzące z certyfikowanych upraw, nie znajdziemy w nich parabenów, silikonów, olejów mineralnych, sztucznych barwników i aromatów. Cudeńka  SO'BiO etic, powstają pod skrzydłami Lea Nature, ich opakowania są biodegradowalne i przyjazne środowisku, produkty nie są oczywiście testowane na zwierzętach i posiadają restrykcyjne, cenione przez mnie certyfikaty Ecocert oraz Cosmebio.


Krem BB, czyli beauty balm, to kosmetyk, który połączył funkcję pielęgnacyjną cery z makijażem, kremy BB goszczą w mojej kosmetyczce w zasadzie zawsze i mam wśród nich kilku ulubieńców, do których dumnie dołączył krem BB SO'BiO etic. Jest to absolutnie doskonały kosmetyk na wiosnę, z powodzeniem zastępuje nam zarówno krem, jak i podkład, jest też, jak już wspominałam boską bazą pod podkład mineralny i puder. Mieści się on w poręcznej, uroczej tubce (30 ml), na której znajdują się informacje o produkcie i jego stosowaniu, mamy tu też przyjemne, schludne grafiki i certyfikaty, które krem posiada. Dodatkowo zapakowano go w kartonik, na którym odnajdziemy piękny skład kremu, mnóstwo informacji wraz z cennymi certyfikatami.

 
Mój krem BB, ma odcień 01 beige nude i jest to jaśniutki kolor, idealny dla mnie, zaś jeśli macie cerę ciemniejszą, polecam Wam kolor 02 średni beż. Ma on piękną, miękką formułę kremową, która na pierwszy rzut okaz wydawać się może dość treściwa i gęsta, zaś na skórze rozprowadza się bajecznie, zarówno pędzlem flat-top, do tradycyjnego podkładu, gąbkowym jajeczkiem, jak i palcami, zaś warto go nieco rozgrzać w dłoniach przed aplikacją, wówczas pięknie stapia się ze skórą, dając naturalne wykończenie. Jestem zachwycona, jak łatwo dzięki niemu można wyrównać koloryt cery, gdy nie mam zbyt wielu niespodzianek na twarzy, nakładam go i od razu puder wykończeniowy, daje średnie krycie, satysfakcjonujące mnie, zaś gdy stosuję podkład, wspaniale współgra z nim i nadal wygląda na twarzy zdrowo i świeżo. Krem ma wiele pięknych składników, nie zapycha porów, jest bezpiecznym, naturalnym kosmetykiem, który polecam też osobom, które posiadają cerę wrażliwą, skłonną do podrażnień i alergii. W składzie znajdziemy tu między innymi hydrolat rumiankowy, roślinne woski z akacji, jojoba, słonecznika, puder ryżowy, olej z nasion granatu, witaminę E, czy ekstrakty z rozmarynu. Krem nawilża świetnie skórę, działa antystarzeniowo, wyrównuje koloryt, jest wspaniałym kosmetykiem naturalnym, który pielęgnuje i chroni cerę, słowem u mnie sprawdza się na medal, wypróbujcie go tej wiosny! 



42 komentarze:

  1. Fajnie, że znalazłaś taką naturalną perełkę. Ładnie wyglada na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na twarzy 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam naturalne kremy BB, akurat tej marki nie znam ale widzę, że kolorek byłby dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim wcześniej, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę miała na uwadze, fajnie wygląda i duży plus za naturalny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle nie widziałam tego produktu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że nadaje się dla skóry wrażliwej. Będę go szukać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ma kolor. Kremy bb stosuję głównie latem, więc muszę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, warto :) Ja jak mam cerę w dobrym stanie, to BB codziennie :)

      Usuń
  9. Oooo to produkt dla mnie. Chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tą perełkę- muszę się za nią rozglądnąć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co dzień sięgam raczej po kryjące podkłady, a kremy BB omijam łukiem, ale..na lato - są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny jest ten krem :) muszę koniecznie go mieć :) gdzie go dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudo! Stacjonarnie w sklepach Organic farma zdrowia, są często w galeriach handlowych, a internetowo polecam sklep Matique :)

      Usuń
  13. Wygląda super, całkiem porządne krycie jak na naturalny krem BB, muszę go wpisać na swoją listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje cudny efekt :) Ładnie kryje, jak na BB, całkiem mocno, koniecznie, bo wart zainteresowania :)

      Usuń
  14. Jak ja kiedyś lubiłam kremy bb:) tego jeszcze nie widziałam fajnie wygląda na buzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku nie lubiłam, dopiero, jak znalazłam fajne, na przykład ten :)

      Usuń
  15. Podoba mi się :) chętnie go poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglada na bardzo fanjy :) W NYC zimno i jakos wiosny jeszcze nie widac, padalo przez dwa dni i dzisiaj tez zimno i pochmurnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś dla mnie, z przyjemnością wypróbuję.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry kolor ma i konsystencja taka odżywcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor cud, jest gęsty, ale jednocześnie lekki :)

      Usuń
  19. Pierwszy raz o nim słyszę :) Ładnie wygląda na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisana recenzja, super zdjęcia czekam na nowe produkty i wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, cieszę się bardzo, ściskam :)

      Usuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń