poniedziałek, 4 marca 2019

Hit! Mój makijaż na Wiosnę! Swederm – Kamień brązujący, złoty rozświetlasz i limitowane, metalizowane cienie do powiek – Perfekcyjne trio do idealnego makijażu!

W moim mieszkaniu zachwycają już żonkile i tulipany, co znaczy, że wiosna tuż, tuż. Na tą, szczególną porę roku, zawsze zmieniam nieco zarówno pielęgnację skóry, jak i mój makijaż, w którym niedawno powitałam trzy, nowe, genialne kosmetyki.


Szwedzka marka Swederm, zadebiutowała w mojej kosmetyczce, oczyszczająca maską z glinki wulkanicznej Lerosett Mineral Deep Cleanser, w temacie makijażu znam już także Perfectly Matte, czyli puder matujący oraz naprawdę genialny tusz do rzęs Magnetic Noir Mascara, który polecam z całego serca. Trio, o którym więcej dziś, zostało moim hitem makijażowym, oto kamień brązujący, złoty rozświetlasz i boskie, metalizowane cienie do powiek. Owe cudeńka Swederm, zakupicie w sklepie topestetic, który zawsze polecam Wam bardzo, to naprawdę świetne miejsce na wiosenne zakupy, zawsze otrzymacie tu najwyższej jakości produkty i dermokosmetyki, zarówno do pielęgnacji całego ciała, jak i makijażu. 


Swederm – Bronzing Stone - Kamień brązujący
Kamień brązujący Swederm, będący bestsellerem marki, to kosmetyk, który stał się moim hitem, daje przepiękny efekt opalenizny, jakby skóra naturalnie była muśnięta słońcem, doskonale konturuje twarz i całe ciało. Poprawnie zaaplikowany bronzer, to magia, ja nie potrafię wyjść z domu, choć bez lekkiego wykonturowania twarzy. Bronzing Stone, stosuję zarówno w makijażach dziennych, jak i wieczorowych, jest bowiem kosmetykiem wszechstronnym i doskonale współpracuje z innymi produktami. Jest to wypiekany, prasowany bronzer, świetnie sprawdza się zarówno do torebki, do szybkiego aplikowania go w biegu, jak i podczas skrupulatnie wykonywanych makijaży. Jest to także doskonały kosmetyk dla profesjonalnych wizażystek. Bronzer ma świetny, bardzo uniwersalny odcień, który można z powodzeniem stopniować, zawiera mikę, dzięki której kosmetyk jest satynowy i niesamowicie leciutki. Nakładam go poniżej kości policzkowych, konturując twarz, ale także przy linii włosów na czole, ale również przy skrzydełkach nosa oraz na linii żuchwy. Umieszczono go w eleganckim, solidnym, poręcznym, czarnym opakowaniu (aż 13 g) z wygrawerowanym, srebrnym logo firmy na wieczku z lusterkiem. Na mojej twarzy, już po jednym muśnięciu, wygląda niezwykle naturalnie, podkreśla rysy, dodając wyrazistości. Aplikuję go stożkowym pędzlem do konturowania z syntetycznego włosia, zawsze uzyskuję z nim piękny efekt, można go stopniować i nadawać mu odpowiednią, większą moc. Bronzer Swederm, dołączył do moim hitów w tym temacie.


Swederm – Perfect Glow Highlighter - Złoty rozświetlacz do twarzy
Perfect Glow Highlighter, to moje must have na wiosnę, kosmetyk ten, potrafi wyczarować zupełnie nowy wymiar wykonanego makijażu, pięknie sprawdza się u mnie zarówno w makijażach dziennych, jak i wieczorowych. Mieszka w solidnym i poręcznym opakowaniu, zawierającym 9 g kosmetyku, opakowanie w czarnym kolorze zachwyca wizualnie, z kartonika zaś możemy zasięgnąć informacji o rozświetlaczu. Złoty rozświetlasz Swederm, ma przepiękny odcień, jest to delikatne złoto, błyszczące, z drobinkami, daje śliczne wykończenie, wygląda niezwykle świeżo, naturalnie, pięknie odbija światło, z powodzeniem można stopniować jego efekt. Muśnięcie kości policzkowych, daje cudowny efekt i świetnie dopełnia konturowanie twarzy kamieniem brązujacym. Zdradzę Wam też, że często wykorzystuję go także jako cień do powiek, idealnie nadaje się, by aplikować go delikatnie na wewnętrzny kącik oka, finalizując makijaż.  


Swederm – Metal Pigments Limited Edition - Metalizowane cienie do powiek
Okrągła paletka Metal Pigments Swederm, to limitowane, metalizowane cienie do powiek w czterech odsłonach. Coś dla nudziakowych sroczek, do których i ja należę, jest przepiękna, mieści się w czarnym opakowaniu, poręcznym i solidnym. Cienie, to boskie pigmenty, bardzo intensywne, kremowe, idealne do wykonania zarówno makijażu wieczorowego, jaki nieco lżejszego, dziennego z błyskiem. Jest tu piękny odcień miedzi, kremowego cappuccino, delikatnego brązu oraz czekolady, wszystkie cztery zachwycają mnie doskonałym błyskiem. Są mega napigmentowane, intensywne, dobrze się nakładają na pędzelek, w ogóle nie osypują się, dobrze blendują, współpracują zarówno ze sobą, jak i z innymi kosmetykami. Przed aplikacją cieni, polecam zawsze na powiekę nałożyć bazę pod cienie, wówczas cienie nie zrolują się, są niesamowicie trwałe, jeśli nie posiadacie bazy, trwałość cieni przedłuży także korektor nałożony bardzo cieniutko pod cienie. Metalizowane cienie do powiek, skradły moje serce i zachwycają mnie swym blaskiem. Znacie kosmetyki do makijażu Swederm? Który z produktów wpadł Wam w oko?

 

69 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale ślicznie wyglądasz :) tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Jestem nimi zachwycona :)

      Usuń
  2. ta paletka cieni do oczów mi się podoba :D Cudny !
    No i jakie piękne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie prezentuja sie te kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny efekt makijażu, zachęca do przetestowania kosmetyków. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Agnieszka <3 Polecam z całego serducha :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie są swietne- połyskujące, takie, jakie lubię 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Te poczwórne cienie są przepiękne! Moje kolory i jaki fajny błysk!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamusiu! Ten bronzer i rozświetlacz mają świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlasz ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh te cienie przykuły moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamień brązujący faktycznie ciekawy, ale i rozświetlacz nieźle się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne produkty, pierwszy raz widzę. Kamie ń brązujący super

    OdpowiedzUsuń
  13. Z marką Swederm spotykam się pierwszy raz dopiero u Ciebie - nie widziałam jej nigdzie wcześniej. Widzę że to bardzo dobrej jakości kosmetyki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Cię z nimi poznałam :) Jakość pierwsza klasa!

      Usuń
  14. Jakie piękne produkty <3 wszystko mi się spodobało :D Ta marka kojarzyła mi się dotychczas z kremem do rąk (chyba że coś pomyliłam...). Nie wiedziałam że mają też makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trio warte uwagi, każdy kosmetyk idealnie się sprawdza, ja miałam tej marki maskę do twarzy :)

      Usuń
  15. Cienie do powiek wyglądają cudnie :) lubię takie kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są mega, lśniące, ale można je nosić na oku na co dzień :)

      Usuń
  16. Wszystkie produkty bardzo kuszące, ale najbardziej podobają mi się cienie, bo lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wyglądają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne propozycje na wiosnę :) Bardzo fajne cienie, moje kolorki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny zestaw bardzo mnie zachwycił muszę go mieć :) dopisuję do listy aby nie zapomnieć :) piękna prezentacja kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale efekt końcowy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko mi się podoba, zwłaszcza efekt, jaki daje ten kamień brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam marki, rozświetlacz i cienie to jest coś co chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten bronzer ma piękne matowe wykończenie :)

    BUZIAKI:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie tak, piękny mat, uniwersalny bardzo :)

      Usuń
  24. wow, ale cudownie wygląda ta paleta cieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw jest prześliczny! Chętnie bym cały trio przytuliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się prezentują. Słyszałam wiele dobrego o bronzerze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w tym makijażu!

    Kosmetyki też ładnie się prezentują. Lubię takie kolory. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci :) Naprawdę świetnie się sprawdza to trio :)

      Usuń
  28. Twój makijaż idealnie wpisuje się w moje kanony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. NIe maluję się. Makijaż to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś nie wyobrażam sobie bez makijażu życia :)

      Usuń
  30. Nie znałam wcześniej tej marki, ale kusisz naprawdę. Wszystkie kosmetyki wyglądają na dobrze zrobione i ten piękny błysk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka godna uwagi, ma naprawdę świetny asortyment na topestetic :) Są solidne i dają piękne efekty :)

      Usuń
  31. Widziałam markę Swederm podczas targów LNE w Krakowie i chyba się nimi bardziej zainteresuje podczas wiosennej edycji LNE :)

    OdpowiedzUsuń