poniedziałek, 28 maja 2018

Potęga kamieni - Odkryj moc kamieni szlachetnych i poczuj naturalną energię - Emma Lucy Knowles – Intrygująca nowość Wydawnictwa Znak

Lubicie otaczać się Naturą, jak ja? Kamienie, to jej bardzo ważna część. Kamienie, to pierwotna siła, swoista mądrość, dzięki nim możemy uspokoić duszę, ale także zaczerpnąć energii! Chcecie dowiedzieć się więcej? Musicie zatem sięgnąć po książkę, o której u mnie więcej dziś. 

   
Potęga kamieni. Odkryj moc kamieni szlachetnych,
poczuj naturalną energię, odmień swoje życie.
Autorka: Emma Lucy Knowles
Premiera: 9 maja 2018
Tłumaczenie: Anna Tomczyk
Oprawa: twarda
Ilość stron: 192


Książka, która wyszła spod wydawniczych skrzydeł wydawnictwa Znak / Między Słowami, jest tak przepięknie wydana, iż zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Twarda oprawa, przecudnej urody, jasne, pastelowe odcienie, do tego świetnej jakości papier i unikatowe, zachwycające zdjęcia, czynią tę książkę prawdziwym skarbem w mej biblioteczce. Wspaniale prezentująca się książka Potęga kamieni. Odkryj moc kamieni szlachetnych, poczuj naturalną energię, odmień swoje życie, będzie zatem naprawdę idealnym prezentem na wszelkie okazje, właściwie dla każdego, skrywa ona bowiem tajemnice świata natury, tajemnice kamieni. Nie przeoczycie jej z pewnością w księgarni, a zdecydowanie warto po nią sięgnąć. To jakby biblia kamieni i ich właściwości, piękny i praktyczny przewodnik, jego autorka, czyli Emma Lucy Knowles, na co dzień, zajmuje się przewidywaniem przyszłości, uczy medytacji i skupienia się na swoim wnętrzu, uzdrawianiu dzięki mocy kamieni. Jej ukochanymi kamieniami są kryształy, które według niej potrafią leczyć człowieka i jego wnętrze. Kryształy to najlepsze elektrownie na Ziemi, pisze Knowles, możemy czerpać z nich dobrą energię do życia, dodawać sobie witalności i zdrowia.

 
Zawierające w sobie dużą siłę, niezwykłe kamienie i minerały, cenione są od zarania dziejów, przecież już od początków świata, odnajdywano w nich magiczne moce i działania. Książka przybliża nam jak w dzisiejszym, skomercjalizowanym i zmechanizowanym świecie, odnaleźć w naturalnych kamieniach coś dla siebie i wybrać dla siebie kamień idealny, każdy z nas bowiem ma inne potrzeby, inną energię. Nawet, jeśli nie uwierzysz w uzdrawiająca moc kamieni, na pewno docenisz ich energię, książka proponuje nam podręczny zestaw kamieni, które powinien znać każdy. Tak oto różowy Kwarc różowy, to kamień serca, Tygrysie oko, to kamień pewności siebie, Kryształ górski, wzmacnia wibracje ziemi, ale też łączy nas z naszym wnętrzem. W pracy, pomogą nam poprawiający organizację Fluoryt, poprawiający koncentrację Hematyt, poprawiający komunikację Turkus, czy energetyczny Rubin. Słynny Bursztyn, odświeży energię, a Szmaragd, wzmocni nasze korzenie i związek.


Chcecie poprawić sobie nastrój i mieć dobre samopoczucie? Sięgnijcie po oczyszczający kwarc dymny, wzmacniający Heliotrop, radosny Agat koronkowy, czy pozytywny Onyks. Dzięki książce, zdecydowanie otworzyłam oczy i zainteresowałam się mocą kamieni szlachetnych, odnalazłam też w niej nieznane mi dotąd kamienie, takie jak Perydot, Turmalin, Rodonit, Aragonit, czy też Howlit. Potęga kamieni, to książka iście magiczna, nie tylko uczy nas o mocy, jaką maja kamienie, ich właściwościach, kształtach, ale też inspiruje, poleca w jaki sposób czerpać z nich, jak je dobierać i gdzie najlepiej po nie sięgać. Wkroczcie więc w piękny świat kamieni i czerpcie z tej książki jak najwięcej, polecam z całego serca!


34 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej publikacji.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na nią zwrócić uwagę, perełka książkowa :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja książkowa, chętnie poznałabym bliżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz po nią sięgnąć, kamienie maja tyle ciekawych właściwości :)

      Usuń
  3. Przydałaby mi się taka książka, lubię kamienie szlachetne. Noszę cały czas bransoletkę z różowego kwarcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to zdecydowanie coś dla Ciebie :) W książce jest wiele inspiracji w temacie kamieni szlachetnych, a i różowy kwarc jest jej bohaterem :)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie, choć tematem nigdy się nie interesowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie dawno temu, teraz powróciłam do tematu :)

      Usuń
  5. Kiedyś interesowałam się tym tematem, nawet dorobiłam się kilku gagatków, ale było to lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super, ja tez niegdyś się interesowałam, a dzięki książce znów odnowiłam i rozszerzyłam informacje sobie :)

      Usuń
  6. Ciekawy temat,warto sięgnąć po tę książkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie ją przeczytam. Dla mnie ta moc kamieni wydaje się jakaś... dziwna? Ale wiem, ze coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już w księgarniach, warto sięgnąć po nią :)

      Usuń
  9. Ooo, bardzo ciekawy temat podejmuje ta książka! Sama krążę wokół niego już jakiś czas, ale na razie nie miałam okazji żeby bliżej się zagłębić w te informacje o kamieniach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz jest dobry moment, z książką na pewno się zagłębisz w temat :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię taką tematykę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamienie, są niesamowicie intrygujące, ta magia w nich kryjąca się, niesamowita :)

      Usuń
  11. O proszę, człowiek nawet nie zdaje sobie sprawy z właściwości takich kamieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, książka naprawdę wiele nowego odkrywa :)

      Usuń
  12. Totalnie nie nasz klimat ale nasza babcia "jara" się kamieniami więc może jej się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za nietypowa książka 😊 również uwielbiam naturę. Żadna sztuczna infrastruktura nie jest w sensie sensie jej się równać.

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgoda pełna, dlatego tak książka jest niesamowita :)

      Usuń
  14. Szczerze mówiąc o kamieniach wiele nie wiem, a chętnie bym sięgnęła po tą książkę. Wydaje się być świetnym kompendium wiedzy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze to nigdy nawet nie pomyślałam aby sięgnąć po taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną lekturę w swoich zbiorach, fajna sprawa, lubię takie pożyteczne książki, a w moc kamieni i energię planet wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę ciekawy temat i warto go zgłębiać :)

      Usuń