czwartek, 3 maja 2018

Moje Nowości! Gdzie kupić oryginalne, naturalne kosmetyki rosyjskie? Dizao, Babcia Agafia, Fitocosmetic, DNC, Natura Siberica, Ecodenta, Eo Lab, Rose Rio!

Naturalne kosmetyki rodem z Rosji, cenię od wielu lat przede wszystkim za świetne, dobre składy, certyfikaty, efekty jakie dają, zapachy, ale także przystępne ceny.
 
 
Podczas kosmetycznych zakupów, zawsze warto zwracać uwagę na ich oryginalność. Sklep Skarby Rosji, to świetne miejsce, gdzie zakupicie 100% oryginalne, cudowne, naturalne kosmetyki rosyjskie w naprawdę super cenach. Skarby Rosji, stały się dla mnie totalną kopalnią perełek i diamentów kosmetycznych, wybór jest tak ogromny, że na pewno skusicie się od razu na kilka wspaniałości. W mojej kosmetyczce zawitały boskości przeróżnych, rosyjskich marek takich jak Dizao, Babcia Agafia, Fitocosmetic, DNC, Natura Siberica, Ecodenta, Eo Lab, Rose Rio, zatem spodziewajcie się ogromu recenzji i zapewne zachwytów, bowiem nie byłabym sobą, gdybym już kilka z nich od razu nie wypróbowała! Życzę Wam słonecznej i pozytywnej majówki! :)
 
 

24 komentarze:

  1. wow same wspaniałości, w końcu muszę kupić tak chwalone pasty Ecodenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe kosmetyki <3 Koniecznie musisz poznać te pasty :)

      Usuń
  2. Ale dużo tego :P. Glinki bym przygarnęła wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam glinki, ten kwartet wkrótce zakróluje na blogu :)

      Usuń
  3. Z całej gromadki znam jedynie Ecodentę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta pasta, no i zatem musisz wypatrywać u mnie innych cudeniek :)

      Usuń
  4. Same wspaniałości, nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarby Rosji, to totalna kopalnia wspaniałości, polecam zakupy tam, super wysyłka i oryginalne kosmetyki :*

      Usuń
  5. czasami kupuję rosyjskie kosmetyki, ale na tej stronie nie byłam, uwielbiam Fitocosmetics szczególnie ich maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to musisz na Skarby Rosji koniecznie ruszyć, asortyment robi wrażenie, same dobre produkty, zwłaszcza dla fanek rosyjskich cudów :)

      Usuń
  6. To się obkupiłaś :) Bardzo fajne nowości. Coraz chętniej sięgam po naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturka rodem z Rosji, same dobro, polecam bardzo :*

      Usuń
  7. Czarną pastę bardzo lubię :) Maseczki Babuszki nie są dobre dla mojej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest zaiste ta pasta! U mnie Babuszka super się sprawdza zawsze, przy szamponach, czy peelingach, maseczek zaś chyba nie miałam :)

      Usuń
  8. Cudowne zakupy! Ja zaszalałam na wyprzedaży Grota Bryza, w pierwszy dzień wyprzedazy udało mi się kupić świetne kosmetyki (Resibo, Orientana, Nacomi, Vianek, rosyjskie marki) za 11% ceny, potem -50-70%.

    OdpowiedzUsuń