wtorek, 15 maja 2018

Moja kuracja włosowa z Dermena Hair Care – Lotion do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających!

Wiosna, to zdecydowanie świetny czas, by wzmocnić i zregenerować włosy przed słonecznym latem. Wraz z jej początkiem, rozpoczęłam przygodę z świetnym kosmetykiem Dermena Hair Care. Lotion do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających, okazał się być strzałem w dziesiątkę!


Dermena Hair Care, to polska, apteczna linia do pielęgnacji włosów osłabionych i wypadających, z tejże linii miałam już okazję poznać niegdyś genialne ampułki, które do dziś miło wspominam, postanowiłam więc poznać także lotion. Kosmetyk otrzymujemy w poręcznej, białej i praktycznej, bowiem wyposażonej w aplikator ze sprayem butelce w typowym dla marki, bardzo przyjemnych dla oka biało-niebieskich grafikach. Na kartoniku oraz dołączonej ulotce, odnajdziemy informacje dotyczące lotionu, właściwości, działania, stosowania, oraz skład. Lotion zawiera opatentowaną przez markę, molekułę Regen7, aktywną substancję pochodzenia witaminowego, która silnie wzmacnia mieszki włosowe i odżywia, by rosły zdrowe i mocne, jest tu także multikompleks H-VIT, naturalne wyciągi z róży, cykorii, czerwonych alg i orzecha brazylijskiego oraz pantenol i biotyna. Całość działa silnie dotleniająco na skórę głowy, wzmacniając włosy, poprawiając ich strukturę, reguluje też wydzielanie serum


Preparat ma delikatną, wodną konsystencję, pachnie bardzo przyjemnie, higienicznie, nanoszę go równomiernie na skórę głowy, jak i nieco na włosy, staram się wykonywać tę czynność zarówno rano, jak i wieczorem, bowiem lotionu nie spłukujemy. Wspaniale jest go zastosować od razu po umyciu włosów, ale z powodzeniem zadziała także na suchych włosach, nie bójcie się sklejonych włosów, obciążeń, czy przesuszeń, włosy ładnie się układają i są gotowe na tradycyjny dzień, lotion bowiem szybko wysycha. U mnie na włosach bardzo długich wystarcza siedem psiknięć, by dostatecznie nanieść kosmetyk. Już podczas stosowania lotionu, moje włosy stały się mocniejsze i wzmocnione, cebulki silniejsze, a skóra głowy widocznie nawilżona i zdrowa. Przy włosach szczególnie osłabionych i mocno wypadających, zalecane jest regularne stosowanie go przez cztery miesiące, ale jest to także świetny kosmetyk dla osób, które borykają się z przetłuszczaniem skóry głowy, łupieżem, czy po prostu, jak ja chcą wzmocnić włosy i poprawić ich kondycję. Po raz kolejny Dermena spisała się u mnie na medal, znacie kosmetyki z tej linii? :)

 

22 komentarze:

  1. Efekty bardzo fajne i zachęcające :). Nie spodziewałam się, że okaże się taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermena mnie nie zawodzi :) Fajnie się sprawdza :)

      Usuń
  2. U mnie nie do końca się sprawdził, spowodował pojawienie się łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie doskonale działa, szkoda, ze u Ciebie tak zadziałał, producent poleca go właśnie też dla poskromienia sebum!

      Usuń
  3. Miałam szampon i bardzo miło go wspominam :) Lotion również bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej linii znam szampon, ale taki lotion chętniej bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam odżywkę z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. znam jedynie szampon z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest super, odżywka zresztą też, jeszcze z tej linii polecam ampułki :)

      Usuń
  7. znam jedynie szampon z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermena ma wiele ciekawych kosmetyków, musisz je poznać zatem :)

      Usuń
  8. świetnie, że kuracja wzmocniła Twoje włosy i cebulki

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam szampon, efekt był dobry, ale jakbym miała dodatkowo ten lotion, coś czuję że efekty byłyby lepsze/idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, warto zawsze stosować razem te kosmetyki, jeszcze dodatkowo odżywka :)

      Usuń