środa, 30 maja 2018

Szampon z organicznym olejem z konopnym – Novaclear - Atopis – Hemp Seed Oil Shampoo – Hit w pielęgnacji włosów!

Kosmetyki na bazie oleju konopnego, poznałam już jakiś czas temu, produkty te zawsze pozytywnie wpływały zarówno na moją cerę, jak i włosy. Dziś Hemp Seed Oil Shampoon, czy szampon z organicznym olejem z konopnym!


Cannabis sativa seed oil, czyli olej tłoczony z nasion konopi siewnej, od zarania dziejów, znany jest ze swych licznych, dobroczynnych właściwości dla skóry i włosów. Olej ten działa kojąco i gojąco, ale również bardzo intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje, zarówno skórę, jak i włosy, zawiera cenne kwasy tłuszczowe, linolowy, alfa-linolenowy, kwasy omega 3, 6 i 9, witaminy A, B1, B2, B3, B6, C, D i E, fosfolipidy, fitosterole, minerały, karoten, chlorofil, jest też silnym przeciwutleniaczem, zatem działa również przeciwstarzeniowo. Szampon marki Atopis, który olej ten zawiera, genialnie sprawdza się na moich włosach, można go zakupić na Diagnosis, stacjonarnie zaś widziałam go ostatnio w fajnych promocjach w aptekach. 


Hemp Seed Oil Shampoon, sprawia, iż moje włosy są wzmocnione, nawilżone i gładkie, chroni je także przed czynnikami zewnętrznymi, witalizując cebulki włosa, likwidując objawy świądu i regulując wydzielanie serum, pielęgnuje także skórę głowy. Otrzymujemy go w białej, poręcznej butelce (250 ml) z nakrętką wyposażoną w praktyczne zamknięcie typu press. Szampon wydobywa się bez problemu, przy czym mamy kontrolę nad ilością, jaką chcemy aplikować. Schludny, estetyczny design, uprzyjemnia wizualny odbiór produktu. Na opakowaniu, jak i na kartoniku, odnajdziemy oczywiście informacje dotyczące kosmetyku, jego właściwości, stosowania oraz skład szamponu. W składzie, prócz organicznego oleju konopnego, odnajdziemy hydrolizowane proteiny pszenicy, soi, kukurydzy, ale także guar, czy witaminę E. Jest to delikatny, łagodny kosmetyk z ph 5,5, do codziennej pielęgnacji włosów, nie zawierający SLSów, parabenów, czy barwników syntetycznych, który nie uczuli, nie podrażni nawet bardzo wrażliwej i suchej skóry głowy. Szampon Atopis ma gęstą, treściwą konsystencję, ładnie rozprowadza się po włosach i dobrze pieni, jest do tego bardzo wydajny. Sprawdzi się na pewno przy włosach, takich, jak moje, mieszane z detencją do przesuszeń, ale także przy słabych, skłonnych do wypadania, łamiących się, potrzebujących szczególnego odżywienia, zadziała także w walce z łupieżem. Szampon świetnie oczyszcza moje włosy nawet po olejowaniu i włosowych maskach, po jego użyciu moje włosy są świeże, miękkie, mocne, gładkie i lśniące, także polecam go Wam z całego serca. Znacie kosmetyki do włosów na bazie oleju konopnego? :)


34 komentarze:

  1. Ten szampon wydaje się idealny dla mnie .😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś dla mnie jak nie podrażnia wrażliwej i suchej skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny, świetny dla alergików, atopowców, bez drażniących środków myjących :)

      Usuń
  3. myślę, że ten szampon mógłby mi się spodobać, ja mam spory problem ze skalpem a olej konopny jest pomocny w takich przypadkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, olej konopny, to cud natury, w szamponie tu działa super :)

      Usuń
  4. Ja jakoś ogólnie bardzo mało kosmetyków z olejem konopnym poznałam. Od dawna pojawiają się wszędzie, a mnie jakoś omijają :). Szamponu oczywiście nie znam, ale działanie ma zachęcające i ciekawa jestem, jak by się sprawdził przy włosach skłonnych do wypadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to musisz poznać ich moc :D Ja miałam tez kiedyś mydło :) Ten szampon świetny!

      Usuń
  5. Jak świetnie oczyszcza to coś dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po olejowaniu, olejem brzoskwiniowym, doskonale umył włoski :)

      Usuń
  6. Działanie zdecydowanie warte wypróbowania! O tym szamponie jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że u mnie się poznaliście :D Działanie na medal :)

      Usuń
  7. W ostatnim czasie mam kłopot z włosami oraz skórą głowy - dlatego chętnie poznałabym ten SZAMPON.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam firmę Atopis, jest bardzo w porządku:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten szampon, muszę go poszukać w aptece:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go na dniach w aptece w fajnej promocji :)

      Usuń
  10. Wydaje się być fajny, bo mam podobne włosy do twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich kremy dobrze wspominam i chętnie przetestowałabym też szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy w trakcie ciąży przeżywają koszmar... Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze wyjdziesz na prostą z włoskami :*

      Usuń
  13. Ten szampon często się ostatnio pojawia w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to miło, że inne blogerki tez go doceniają :)

      Usuń
  14. Zaciekawił mnie ten szampon, widzę że pomaga w walce z łupieżem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak olej konopny jest w tym mistrzowski, a szampon sam w sobie delikatny :)

      Usuń
  15. Słyszałam bardzo dużo dobrego o kosmetykach z tym olejem, ale nigdy jakoś się nie skusiłam na nic konkretnego. Przyjrze się temu szamponowi jak już wykończe moje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam sprawdzone szampony i nie eksperymentuję z nowościami

    OdpowiedzUsuń