poniedziałek, 15 października 2018

Moje wrażenia z platformą Legimi – Ostatnio przeczytane – Religie dawnych Słowian, Opowieść podręcznej, Twoja krew nie kłamie, Onkolodzy. Walka na śmierć i życie, Macierzyństwo bez lukru 2

Czy jesień nastraja Was, by częściej sięgnąć po książkę? Dziś mam dla Was kolejną porcję książek przeczytanych na Legimi. Jak sprawdziła się u mnie ta platforma, pełna najlepszych ebooków i audiobooków?


Legimi, to naprawdę ciekawa platforma czytelnicza, skupiająca przeogromną ilość książek w postaci ebooków i audiobooków. Korzystałam z niej na moim tablecie przez trzy miesiące. To ogromna, wirtualna księgarnia, mamy tu ponad 25 tysięcy tytułów, zawsze znajdziecie tu nowości książkowe i obecne bestsellery. Aby móc korzystać Legimi, koniecznie jest założenie tam konta, po czym wybieracie dowolny pakiet, uzależniony od Waszych preferencji czytelniczych, prócz tego, oczywiście należy w urządzeniu zainstalować aplikację Legimi. Można wówczas sięgać po książki na swoją wirtualną półkę i czytać, bądź słuchać. Kończąc mój pakiet, przejrzałam te oto książki.


Religie dawnych Słowian - Dariusz Andrzej Sikorski
Od zawsze interesuję się kulturą Słowian, a mimo to, książka ta, odsłoniła przede mną nowe, ciekawe informacje. Autor niesamowicie wciąga czytelnika w świat Słowian, zgłębia ich wierzenia, mówi o miejscach kultu, przytacza poglądy innych badaczy. Porusza też problem kontrowersji, faktów, jak badania nad religią Słowian zmieniały się, naprawdę polecam bardzo!
Opowieść podręcznej - Margaret Atwood
Oglądałam oba sezony serialu, który powstał na podstawie książki, jeśli jeszcze go nie widzieliście, koniecznie musicie nadrobić. Genialna metafora świata, w którym panuje reżim i dominacja. Podręczna pokazuje nam zepsuty świat, w którym ona sama przeznaczona jest tylko do rodzenia dzieci. Niesamowita fabuła, bestseller światowy, wspaniała autorka Margaret Atwood!
Twoja krew nie kłamie - Sabine Linek
Ciekawa książka o tym, jak wiele mówi o nas nasza krew, jak ważne jest, by badać ją. Krew daje nam obraz stany naszego zdrowia, potrafi pokazać, czy coś złego dzieje się w naszym ciele. Książka niesamowicie ciekaw i pełna rzetelnej wiedzy.
Onkolodzy. Walka na śmierć i życie -  Tomasz Marzec, Joanna Kryńska
Słowa lekarzy onkologów, prawdziwe, pełne mądrości, czasem smutku. Jak każdy lekarz, onkolog czuje powołanie, ale także dużą presję, by ratować każde życie. W czasach, gdy coraz więcej osób dopada ta okrutna choroba, warto przeczytać tę książkę. 
Macierzyństwo bez lukru 2 – Praca zbiorowa
Pełna świetnego humoru książka, która jest zbiorem słów matek – blogerek. Historie z życia wzięte, świat – kontra matka, mnóstwo śmiechu, ale też gorzkiej prawdy o codzienności każdej mamy.

 

10 komentarzy:

  1. Już od dłuższego czasu przymierzam się, aby spróbować swojej przygody z tą platformę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. W Krakowie w bibliotekach można dostać kody na darmowy miesięczny abonament w Legimi i znikają w kilka godzin ;) Ja również czytałam niedawno "Opowieść Podręcznej", podziwiam autorkę za pomysł na taką fabułę, chociaż przyznam że taka wizja przyszłości mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, przerażająca wizja, książka i serial genialne :) Super, ze jest taka akcja w bibliotekach <3

      Usuń
  3. Niestety mój czytnik nie współpracuje z tą platformą...za stary;) W takim razie póki co nie korzystam z legimi...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może aktualizacja jakoś pomoże, warto spróbować :)

      Usuń
  4. Wolę "czuć" w dłoniach książkę, jakoś nie przepadam za takimi rozwiązaniami czytania książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie też wolę tradycyjnie książkę, ale warto czasem próbować nowego, przy okazji oszczędzać papier :)

      Usuń
  5. Czytam wyłącznie papierowe wydania, ale przyznam, że zaciekawiłaś mnie niektórymi tytułami, Opowieść podręcznej i Religie dawnych Słowian muszę koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń