poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Wybielająca pasta do zębów w żelu z aloesem Aloe Fresh ESI – Pasta do zębów z ciekawym, naturalnym składem – Dbam o zęby!

Niedawno na blogu pisałam o dwóch genialnych produktach włoskiej marki Aloe Fresh do pielęgnacji jamy ustnej, dziś u mnie mój totalny hicior tej marki w postaci wybielającej pasty do zębów w żelu z aloesem!


Miałam naturalne pasty do zębów naprawdę przeróżnych marek, zawsze sprawdzały się one doskonale, pasta Aloe Fresh zaś to nie tylko doskonała pielęgnacja zębów, ale też świeżutki oddech. Nie znajdziemy tu w składzie slsów, sacharyny, parabenów, szkodliwych substancji czyszczących, sztucznych barwników, czy fluoru. Zachwyciła mnie już po pierwszym użyciu. Jest wspaniale opakowana w  kartonik o aloesowym designie, który pełen jest informacji o składnikach produktu i ich działaniu. Sama zaś pasta, mieszka w wygodnej, poręcznej i zabezpieczonej przed otwarciem tubce o objętości 100 ml. Pasta o gęstej, żelowej konsystencji, naturalnie wybiela zęby, odświeża oddech, wzmacnia też szkliwo, zapobiegając ubytkom.



Wybielająca pasta do zębów Aloe Fresh, zawiera aloes i glicerynę, razem łagodzące podrażnione błony śluzowe, czy dziąsła, krzemionka wybiela, poleruje moje zęby, olejek z liści mięty polnej, odświeżający i antyseptyczny, ekstrakt z porostu islandzkiego, działa leczniczo, posiada też właściwości przeciwzapalne, antyseptyczne i osłaniające, jest tu też ekstrakt z kory kasztanowca jadalnego, który zawiera flawonoidy, związki kumarynowe, garbniki i saponiny, działa tonizująco, ściągająco i przeciwzapalnie, wyciąg z kwiatów lipy drobnolistnej zaś działa kojąco, wzmacnia też naczynia krwionośne, rozjaśnia. Menthol z mięty pieprzowej, nadaje turbo zapachu i jednocześnie miętowego smaku, który kocha się po pierwszym użyciu pasty, olej z liści drzewa herbacianego, działa antyseptycznie, dezynfekuje. Znajdziemy tu także xylitol, naturalny słodzik, zwalczający szkodliwe dla zębów kwasy, skład góruje zdecydowanie nad tradycyjnymi, napakowanymi chemią pastami.

 
Pasta momentalnie odświeża także jamę ustną i oddech, pomaga w walce z osadem nazębnym, nie podrażnia dziąseł, zaś ładnie oczyszcza, wybiela, łagodzi i chroni. Zdecydowanie trafia do moich ulubieńców w tym temacie. Znacie tę pastę? Macie doświadczenia z naturalnymi pastami do zębów? :)



 

20 komentarzy:

  1. dzięki za rabat , zainteresowała mnie ta pasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta jest doskonała pod każdym względem, mam nadzieje, ze rabat się przyda :*

      Usuń
  2. Nie znam jej, ale wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki ale pasta sama w sobie mnie zaciekawiła składem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa które znasz, ta wybielająca, doskonała :)

      Usuń
  5. Przy moich wrażliwych dziąsłach mogłaby być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealna dla Ciebie, delikatne, nie drażniące składniki :)

      Usuń
  6. Miło wspominam tą pastę, świetna była :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ta pasta wydaje się być dla mnie idealna. Dzięki za rabacik, może skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystaj koniecznie, pasta świetna i inne produkty także :)

      Usuń
  8. odkąd zmagam się z problemem wrażliwych dziąseł sięgam po naturalne pasty, ale tej jeszcze nie miałam, piję troszkę za dużo kawy więc opcja wybielająca jest mile widziana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta będzie super dla Twoich wrażliwych dziąseł, ma łagodzące składniki i nie podrażnia, także musisz ja poznać :)

      Usuń
  9. Ja wybielającym pastom mówię nie, a teraz od kiedy mam problemy z zębami i ich nadwrażliwością, a także dziąsłami nie rozstaję się z Elmexem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest delikatna, nie ma drażniących środków wybielających :) Elmex znam też :)

      Usuń