wtorek, 24 kwietnia 2018

Świetne, apteczne trio do pielęgnacji twarzy wiosną – Linia Hydraline - Dermena Skin Care z Molekułą Regen 7 – Krem na noc, pod oczy oraz kremowa emulsja

W aptece często spoglądam na półki z kosmetykami, znaleźć tam można naprawdę sporą gamę interesujących i dobrych produktów do specjalistycznej pielęgnacji skóry. Kosmetyki polskiej Dermeny, od lat sprawdzają się u mnie w 100%, dlatego sięgam po nie bez obaw i tak też stało się w przypadku świetnego trio do pielęgnacji twarzy.


Linia Hydraline, zadebiutowała niegdyś u mnie na blogu mleczkiem do demakijażu i kremem na dzień, dziś zaś u mnie odżywczy krem natłuszczający na noc, wygładzający krem pod oczy oraz genialna, kremowa emulsja do mycia twarzy. Całe trio spełnia idealnie swą rolę, pielęgnując moją skórę wiosną. Hydraline jest to linia nawilżająca, dedykowana cerze suchej, bardzo suchej, odwodnionej, skłonnej do podrażnień i łuszczenia się. Przy mojej mieszanej skórze w kierunku suchej ze skłonnością do podrażnień, wszystkie trzy kosmetyki sprawdzają się pięknie. Zawierają one, charakterystyczną dla marki, opatentowaną Molekułę Regen 7, jest to czynna, fizjologiczna substancja pochodzenia witaminowego, jeden z dwóch podstawowych metabolitów witaminy PP, zawierająca między innymi wyciągi z algi brunatnej. 


Dermena Hydraline - Odżywczy krem natłuszczający na noc
Krem odżywczy, natłuszczający na noc, otrzymujemy w smukłej, pionowej, białej tubce, zawierającej 50 ml kosmetyku. Opakowanie zabezpieczone jest dokładnie przed otwarciem. Dozowanie kremu jest zawsze higieniczne, mamy także pewność, iż kosmetyk zużyjemy do ostatniej kropli. Dodatkowo tubkę umieszczono w tradycyjnym dla marki niebieskim kartoniku z przydatną ulotką. Krem przeznaczony jest do stosowania na noc, aplikuję go podczas wieczornej pielęgnacji, cieniutką warstwą na całą twarz, szyję i dekolt, działa przede wszystkim nawilżająco i natłuszczajaco, odżywiając skórę, działając też ochronnie, skóra rankiem jest miękka i gładka. Jeśli macie skórę w kierunku suchej, jak ja, z pewnością będziecie zadowoleni z tegoż kremu, będzie on ideałem dla osób z cerą problematyczną, odwodnioną, skłonną do podrażnień i łuszczenia. Warto go stosować też w duecie z kremem na dzień, który również bardzo miło wspominam. W składzie, prócz Molekuły Regen 7, znajdziemy tu masło shea, aktywator epidermalnego kwasu hialuronowego, pantenol, alantoinę, olejek bawełniany i emolienty. 


Dermena Hydraline - Wygładzający krem pod oczy
Kremik jest moim aptecznym hitem, ma lekką i delikatną konsystencję, ładnie rozprowadza się po skórze i jednocześnie szybko się wchłania. Zawiera oczywiście Molekułę Regen 7, ale także szereg innych składników, takich jak naturalny polisacharyd, jest tu też roślinna betaina, aktywator epidermalnego kwasu hialuronowego, pantenol, alantoina, witamina E, czy olejek bawełniany. Doceniam praktyczną i poręczną tubeczkę (15 ml), w której mieści się kremik, dodatkowo z kartonika i ulotki, zasięgniemy szeregu informacji o kosmetyku. Krem jest bardzo wydajny, ja wyciskam zaledwie ilość dwóch ziaren groszku, by zaaplikować go na okolice oczu. Ma ultra lekką konsystencję w białym kolorze, momentalnie się wchłania. Na pewno będę do niego wracać. Pamiętajcie, że okolica oczu jest niesamowicie ważna, jest tu skóra cieńsza i często podatna na podrażnienia, zatem trzeba o nią dbać ze szczególną troską. 


Dermena Hydraline - Kremowa emulsja do mycia twarzy
Ciekawy kosmetyk z praktyczną, zabezpieczoną pompką, przeznaczony do mycia twarzy, nie ukrywam, że emulsja intrygowała mnie bardzo, zatem szybko się do niej dobrałam. Od razu skradła moje serce, lekka i delikatna, nie podrażnia skóry, myje i nie wysusza skóry. Nie ma tu slsów, czy składników drażniących, delikatne składniki myjące, ładnie oczyszczają i zachowują naturalne ph skóry, co ważne jest szczególnie u mnie, przy mojej skłonnej do przesuszeń i obecnie podrażnień skóry. Emulsja pozostawia moją skórę nawilżoną i miękką, naprawdę sprawdza się znakomicie. Ma kremową, mleczną wręcz konsystencję w białym kolorze, doskonale rozprowadza się po skórze, zachwyca mnie jej delikatność, a jednocześnie skuteczność. Ja stosuję ją po demakijażu, masuję skórę z dwoma pompkami emulsji, po czym zmywam letnią wodą, jest to świetny kosmetyk zarówno do porannej, jak i wieczornej pielęgnacji i oczyszczania. W składzie odnaleźć można oczywiście Molekułę Regen 7, naturalny polisacharyd, roślinną betainę, aktywator epidermalnego kwasu hialuronowego, sól morską, mocznik, pantenol, alantoinę, witaminę E i olejek bawełniany. Jeśli jej nie znacie, musicie nadrobić, koniecznie poszukajcie jej w aptece!


39 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, więc pora to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto :) Prócz tych kosmetyków, świetne jest tez mleczko :)

      Usuń
  2. Kosmetyków Dermena jeszcze nie miałam, ale muszę przyznać, że ten zestaw prezentuje się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się z nimi poznać :) Całe trio godne uwagi :)

      Usuń
  3. krem pod oczy chętnie bym wypróbowała ;) A markę znam, mam szampon do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kremik skradł mi serce, delikatny i cudny! :) Szampon Dermeny miałam, super jest!

      Usuń
  4. Miałam próbkę tego kremu na noc i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tej marki, a szkoda. Krem pod oczy i emulsja do mycia twarzy bardzo mnie zaciekawiły, chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Markę polecam w całej rozciągłości, od kosmetyków do włosów do pielęgnacji twarzy :) Całe trio jest wspaniałe!

      Usuń
  6. Z dermeny miałam tylko odżywkę do rzęs i była bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam, ale emulsja wydaje się być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam niedawno szampon tej marki, ale nie używałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem pod oczy mnie najbardziej zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, ma dobrą cenę, ja jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  10. kiedyś chciałam kupić jakiś produkt ale skład mi sie nei podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To marka apteczna, także w aptece można spojrzeć na składy :)

      Usuń
  11. Firmę znam, tej linii kosmetyków zupełnie nie kojarzę! Ja akurat w tej chwili mam skompletowaną serię produktów ale mojej Mamie podrzucę linka do poczytania. Bardzo fajnie opisałaś to wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linia Hydraline jest genialna! Ciesze się, ze Cię zainteresowały, no i polecam dla mamy :)

      Usuń
  12. przyznam się, że kompletnie nie znam marki, ale widzę, że seria dedykowana mojej skórze, więc w pierwszej kolejności sięgnęłabym po emulsję do mycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo musisz je poznać zatem :) Seria pięknie się sprawdza na mojej suchej skórze, a emulsja to hicior! :)

      Usuń
  13. Moim typem zdecydowanie jest krem pod oczy. Przydałby mi się taki. Chyba pomyśle o zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw zapowiada się świetnie :) Musimy zapoznać się z marką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dermena.. kiedyś coś miałam od nich i wspomnienia mam raczej dobre :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam produktów do twarzy. Obecnie testuję szampon tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest świetny, miałam go i wspaniale się sprawdzał :)

      Usuń
  17. Ja miałam inną linię dermena i bardzo dobrze mi się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piona, Dermena u mnie zawsze ładnie się sprawdza :)

      Usuń