czwartek, 12 kwietnia 2018

Moje NOWOŚCI kwietniowe – SoBio etic, Madara, Wooden Spoon, Lioele, Monotheme, Batiste, Star Wars!

Pierwsze dni kwietnia, wiosennie zaowocowały u mnie iście genialnymi nowościami! Zobaczcie, jakież to cuda pojawiły się u mnie i co niebawem zakróluje na moim blogu!


SoBio etic
Kosmetyki SoBio etic, poznałam kilka lat temu, gdy w moje ręce trafiła odżywcza maska do włosów z olejem arganowym, jak dotąd był to jedyny kosmetyk tej firmy u mnie, postanowiłam zatem poznać bliżej tę kultową markę, na blogu niebawem zakrólują boskości z serii Aqua Energie – Dynamizująco-dotleniający krem na dzień i Maska złuszczająco dotleniająca. Seria Hydra Aloe Vera, także zadebiutuje u mnie, pojawi się Hipoalergiczne kojące serum nawilżające z czystym sokiem z aloesu, moja skóra już nie może doczekać się tych kosmetyków!
Madara
Madara, to boskie, organiczne, certyfikowane przez Ecocert kosmetyki z Łotwy. Nie lada gratką u mnie, jest nowość marki - City Anti Pollution Miejski krem CC przeciw zanieczyszczeniom SPF 15 z kwasem hialuronowym w jasnym odcieniu Light beige. Wypatrujcie go na blogu, bowiem zapowiada się mega hit w tym temacie!
Wooden Spoon
Certyfikowany przez Soil Association, organiczny balsam do ust w odsłonie Rose Kiss, rozkwitł na wiosnę w mojej kosmetyczce i towarzyszy mi na każdym kroku, jestem przekonana, że moje, różane peany na jego cześć szybko pojawią się na blogu!


Lioele - Triple The Solution BB Cream SPF30 PA++ Whitening & Wrinkle Care
Stało się, po długich wyborach, testach, skusiłam się na koreański krem BB, wybór padł na Lioele Triple The Solution. Pewnie napiszę o nim więcej na blogu, bowiem od razu poszedł w ruch. Zdradzę Wam, że jestem z niego bardzo zadowolona, ładnie kryje i przy wiosennym makijażu z nim, nie ma  mowy o efekcie maski.
Monotheme – Woda toaletowa Vanilla Blossom
Na włoskie wody toaletowe Monotheme, zwróciłam już uwagę jakiś czas temu, spośród dużej gamy zapachowej, najbardziej spodobał mi się zapach Vanilla Blossom, który dostałam w pięknym prezencie. Zapach jest przepiękny, otulający, klasyczny, głęboki, może nieco słodkawy, ale nie duszący. Flakon wygląda przepięknie i wykonany jest z weneckiego szkła, buteleczka niewątpliwie przyciąga wzrok i zdobi moją półeczkę zapachów. Zapach utrzymuje się bardzo długo, jest trwały i cały czas waniliowy, nie jest to woń złożona, wody te tworzy się w oparciu o mono scent, czyli jeden typ zapachu. Bardzo ją polubiłam, zarówno na dzień, jak i na wieczór, zapach jest doskonały i nie wykluczone, że skuszę się kiedyś na inne zapachy tej marki.
Batiste – Suchy szampon - Divine dark
To już moje trzecie opakowanie tej wersji Batiste dla brunetek, jako, że mam ciemne włosy, sprawdza się świetnie, jest to kosmetyk wegański, nie testowany na zwierzętach. Fajnie odświeża włosy i nie bieli ich, nie ma tu parabenów i silikonów, lubię go i dlatego wracam.


Star Wars – Notatnik i kubeczek
Czyż nie piękne, włochate prezenty przyniósł mi zajączek? Oryginalne produkty doskonałej jakości z uniwersum Star Wars, w postaci Chewbacca Mug with Cookie Holder i Chewbacca Fur Notebook. Kubek ma miejsce na ciasteczko, można je podgrzać, a notatnik, to istne, kudłate cudo! :)
 

31 komentarzy:

  1. O rany kudłate prezenty extra! :D Kubeczek genialny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powaliły mnie na kolana, ten notatnik boski, a kubek używam codziennie :D

      Usuń
  2. ogromnie ciekawi mnie CC i BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB już otworzyłam i stosuję, a CC bosko się zapowiada, Madara nie zawodzi, także pewnie będzie hit :)

      Usuń
  3. Z kosmetyków to znamy tylko Batiste ale czekamy na wersję dla osób z wiśniowymi kłakami :P
    Kubek z miejscem na ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, czy mają taką wersję, muszę poszukać :) Kubek super jest :)

      Usuń
  4. Znam tylko Batiste, ciekawa jestem Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym sobą, gdybym już się nie dobrała do kilku z nich :D

      Usuń
  5. żadnych kosmetyków niestety nie znam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo tak kudłaty notatnik na pewno bym zobaczyła w swojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha jaki fajny kubek.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę same ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty, zazdroszczę kubka ze Star Wars :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włochate prezenty przezabawne :D

    OdpowiedzUsuń