niedziela, 17 czerwca 2018

Kosmetyki Vabun RM - Perfumy dla niej For Lady No 1 i dla niego Gold Edition oraz perfumowane żele pod prysznic dla mężczyzn – Polskie kosmetyki z klasą!

Jakie zapachy lubicie latem? Zmysłowe, kwiatowo-drzewne, bardzo kobiece, nietuzinkowe o wyjątkowej woni? Jeśli tak, dzisiejsza recenzja jest zdecydowanie dla Was!


Perfumy, jakie wybieramy, zależą zawsze od naszych osobistych preferencji, jednakże istnieją zapachy, które są na tyle uniwersalne i piękne, iż nikt z nas nie przejdzie obok nich obojętnie. Perfumy Vabun, sygnowane przez Radosława Majdana, o których u mnie więcej dziś, wersja dla niej for Lady. No.1 i dla niego Vabun Gold oraz perfumowane żele pod prysznic dla mężczyzn Classic i Sport, dostępne są oczywiście w sklepie firmowym Vabun, ale również stacjonarnie w Hebe, drogeriach Wispol oraz w salonach mody męskiej Pako Lorente. Zdradzę Wam, że zarówno mnie, jak i mojego lubego, naprawdę zachwyciły zapachami. To polskie kosmetyki z klasą, zarówno perfumy, jak i żele, oko w drogerii, przyciągną eleganckim, luksusowym designem, nosek zaś zachwycą oryginalną, wspaniałą nutą zapachową.


Dla niej - Perfumy Vabun for Lady. No.1
Otrzymujemy je w eleganckim, matowym, dobrze zabezpieczonym folią kartoniku w odcieniu biało-pudrowego różu. Sam flakon (50 ml) jest bardzo poręczny, przepięknie prezentuje się na mojej wonnej półeczce, zachwyca prostotą jednocześnie i klasyczną oprawą. W zapachu zakochałam się od pierwszego wyczucia, jest piękny, bardzo kobiecy, lekki, świeży, idealny na lato. Czuć tu intrygujące, głębokie kwiatowe nuty, ale też roślinną woń, nieco jakby egzotyczną i orientalną. Za nutę głowy, odpowiedzialna jest tu między innymi bergamotka, cytryna, jabłko, czy brzoskwinia, sercem jest irys, jaśmin i paczuli, zaś bazą ambra, mech dębowy, wanilia, białe piżmo. Zapach ładnie rozpyla się i wspaniale utrzymuje się na skórze, jest trwały i niesamowicie przyjemny, do tego bardzo uniwersalny, bowiem świetnie sprawdzi się zarówno na dzień, do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, ale też na elegancki wieczór, czy imprezę, za tę uniwersalność właśnie, bardzo go polubiłam.


Dla niego - Perfumy Vabun Gold
Złote perfumy Vabun Gold, zachwyciły mojego faceta zapachem, ale także trwałością. Jest to bardzo męska, także uniwersalna woń, intrygująca i zmysłowa, bardzo elegancka. Jest to zapach raczej dla dojrzałych mężczyzn, obok którego nie sposób przejść obojętnie, podoba się także kobietom, a to chyba jest także niesamowicie ważne. Woń, jest intrygującym połączeniem piżma, wanilii, tonki, kwiatu pomarańczy, mięty, cynamonu oraz gałki muszkatołowej. Zarówno na skórze, jak i na ubraniu utrzymuje się długo i cieszy niesamowitym, zmysłowym zapachem. Mieszka w przecudnej urody, praktycznym i bardzo eleganckim, złotym flakonie (100 ml), który naprawdę wizualnie robi duże wrażenie. Dodatkowo flakon, zapakowano w złoto-czarny, dobrze zabezpieczony kartonik. Jest to kosmetyk dopracowany od a do z, z którego każdy facet będzie zadowolony.


Żele dla mężczyzn - Perfumowany żel Vabun Classic 
i Perfumowany żel Vabun Sport
Oba żele, to osobne kosmetyki, które można stosować do codziennej pielęgnacji całego ciała, ale także uzupełnienie zapachów Vabun. Mieszczą się w smukłych buteleczkach (250 ml) o designie, korespondującym z bliźniaczymi ich zapachami. Wersja Classic, to elegancka woń, mamy tu nuty owoców, nuty mięty, grejpfruta z lekką nutą cynamonu, zaś wersja Sport, to energetyczny żel o zapachu delikatnej nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma. Oba zapachy, mają przystępne ceny, przypadły do gustu zarówno mi, jak i mojemu facetowi. Dobrze oczyszczają, odświeżają, nie wysuszają i co ważne, ich zapach utrzymuje się na skórze długo po kąpieli. Znacie kosmetyki Vabun? Zdradźcie, jakie zapachy lubicie latem? :)



41 komentarzy:

  1. Jeśli o mnie chodzi, latem preferują zapachy lekkie z nutą owoców. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, zatem ten dla niej będzie dla Ciebie idealny :)

      Usuń
  2. mój chłopak miał te złote perfumy, ja niestety nigdy jeszcze nie miałam okazji poznać wersji Lady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu też te zote się spodobały, a wersję Lady musisz poznać, boska :)

      Usuń
  3. Miałam damskie - zapach dla mnie obłędny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi też się bardzo spodobał, jestem też ciekawa No.5 :)

      Usuń
  4. na lato najlepsze rześkie i energiczne perfumy :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie No1 dla pań była za mocna, oddałam ją mamie, tam trafiła we właściwe ręce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze mamie się spodobał, ja tez go bardzo polubiłam :)

      Usuń
  6. nie znam tych kosmetyków, ale spotkałam się z nimi parę razy na blogach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie szukam czegoś na lato ;) Ale tych zapachów nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ciągnie do cytrusowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam perfumy i mogłabym mieć ich setki w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką oraz jej produktami,ale nic straconego - może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze u mnie się zapoznaliście, polecam te cudne zapachy :)

      Usuń
  11. Kompletnie nie słyszałam o tej marce do tego wpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam coś nowego dla Ciebie pokazać :)

      Usuń
  12. Nie znałam ich wcześniej, wyglądają zachęcająco. Ja uwielbiam latem świeże owocowe zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je obwąchać, oba wspaniale komponują się na lato :)

      Usuń
  13. Mam damską wersję 01 i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę z ciekawości kiedyś je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ich damskie perfumy są obłędne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie opakowane perfumy, latem najbardziej lubię lekkie zapachy z nutką cytrusową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten męski maksymalnie słodki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba, może nieco sodki, ale przede wszystkim piżmowo-owocowy świetny :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię i wersje damskie jak i męskie tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawią mnie te perfumy w damskiej wersji. Opis brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń