sobota, 2 czerwca 2018

Bio olejek Kneipp w nowej odsłonie! Naturalny olejek do ciała i twarzy z certyfikatem Natrue – Niemiecki Biokosmetyk

W tak słoneczne dni, jakie mamy tej wiosny, skóra wymaga szczególnej pielęgnacji i opieki. Pamiętajmy, by dbać o jej nawilżenie i odpowiednie kosmetyki. 


U mnie, jako zdeklarowanej maniaczki olejowej, o każdej porze roku królują oleje naturalne. Olejowa mieszanka, w postaci bio olejku Kneipp, to stały gość w mojej kosmetyczce, teraz marka wypuściła ten cudny kosmetyk w nowej odsłonie. Niemiecka, naturalna marka Kneipp, od lat zachwyca mnie boskimi kosmetykami do kąpieli i olejkami do ciała, bio olejek, to jestem z bestsellerów, który zachwyca mnie nie tylko super składem, przepięknym zapachem, ale także niezwykle przyjemnie się aplikuje, momentalnie, pięknie ujędrnia skórę, poprawia jej elastyczność, nawilża i zmiękcza. Bio-olejek, to mieszanka wyłącznie naturalnych olejów, która sprawdza się u mnie doskonale przy pielęgnacji od stóp do głów. Kosmetyki Kneipp, które bez problemu dostaniecie w drogeriach sieciowych, zawierają certyfikowane składniki, naturalne, roślinne ekstrakty, mają przyjazną środowisku, etyczną misję i nie są oczywiście testowane na zwierzętach. Bio olejek, prócz świetnego składu, posiada dodatkowo restrykcyjny, ceniony przeze mnie certyfikat Natrue, mamy więc do czynienia z prawdziwie naturalnym kosmetykiem, bez barwników, parabenów, konserwantów, olejów parafinowych, silikonów, czy innych niepotrzebnych sztucznych dodatków. 


Mieści się on w typowej dla marki, poręcznej, przezroczystej, szklanej buteleczce o pojemności 100 ml. Dokładna aplikacja olejku, jest możliwa, dzięki obecności plastikowej nakładki, która precyzyjnie pozwala nam zawsze dozować produkt, olejek wydobywamy bez problemu oraz nie ma obawy przed wylaniem się produktu. Na ekologicznym kartoniku znajdziemy informacje na temat olejku, jego właściwości, certyfikat i naturalny skład. W jego skład wchodzi olej z krokosza barwierskiego, pochodzący z kontrolowanych upraw ekologicznych, ekologiczna oliwa z oliwek, regenerujący olejek grejpfrutowy oraz wszechstronny, wygładzający olej z nasion słonecznika, całości dopełnia witamina E, będąca naturalnym konserwantem.


Kocham ten olejek za szybkie wchłanianie, idealną olejową konsystencję, skóra po aplikacji jest od razu bardziej zdrowa, miękka i miła w dotyku. Ideał w olejowych mieszankach. Moja skóra kocha go z wzajemnością, najczęściej używam go po kąpieli, polecam tez wypróbować go już na lekko zwilżone ciało, to prawdziwe, domowe spa, genialnie sprawdzi się też przy masażu. Polecany jest tez przez położne, zawalczy z bliznami, rozstępami, także świetny dla mam, jak i dzieci. Jest to bezpieczny, delikatny, wegański kosmetyk, bez składników pochodzenia zwierzęcego, naturalny, cudny, idealny i do tego dobrze dostępny, zatem jeśli Wasza skóra jeszcze go nie poznała, musicie koniecznie nadrobić! :)




28 komentarzy:

  1. Przyznam, że zainteresował mnie ten produkt. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Kochana :) Musisz go wypróbować, genialny jest :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam go z całego serca, miałam już kilka razy go :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy produkt ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy i z pięknym składem, nic tylko się zakochać w nim :)

      Usuń
  4. Świetny olejek! Chętnie bym go wypróbowała jako dodatek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i do kąpieli będzie idealny, jest wielofunkcyjny, u mnie sprawdza się przy pi elegancji ciała po kąpieli :)

      Usuń
  5. Jak szybko się wchłania, to coś dla mnie, bo ostatnio coś niecierpliwa jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciutko i sóra po n9im doskonała, miękka, pachnąca :)

      Usuń
  6. Olejki sprawdzają się u mnie na skórze twarzy i włosach, ale nie w pielęgnacji ciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to nieźle! U mnie w pielęgnacji ciała ani rusz bez olejków :)

      Usuń
  7. Jaka wiosna? Toż to z kopyta po zimie lato przyszło :-D Strasznie nie lubię takich drastycznych przejść, bo moja skóra źle to znosi :-( A jak z zapachem tego olejku? Bo na opakowaniu winogron i grejpfrut. Wiem, że produkty Kneipp ogólnie mają piękne i intensywne zapachy. szczególnie to do kąpieli :-D a jak jest z tym? Pozostaje na skórze długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, temperatury wiosną, jak latem :) Dlatego u mnie olejki na całego, moja skóra tez tego nie lubi, olejek ma świeży zapach, cytrusowy, zostaje na skórze chwilkę, później nie czuć go :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię produkty tej marki i z tym też pewnie miałabym dobre relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Jestem z rewizytą:)
    Olejki ładnie nawilżają skórę, warto po nie sięgać.
    Tego produktu akurat nie znam.
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale ten olejek naprawdę mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kneipp mnie zachwyca kosmetykami do kąpieli i olejkami właśnie :)

      Usuń
  11. Uwielbiam olejki z tej firmy - są świetne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń