środa, 6 listopada 2019

Nowe, świetne powieści słynnej Nory Roberts – Pełna akcji, sensacyjna W ukryciu oraz emocjonalna W poszukiwaniu prawdy - Bestsellerowa autorka New York Timesa powraca!

Książki, których autorką jest słynna Nora Roberts, od lat, zdobywają listy bestsellerów na całym świecie. Dziś u mnie dwie, nowe powieści spod jej pióra, oto sensacyjna W ukryciu oraz pełna emocji W poszukiwaniu prawdy!


W ukryciu - Nora Roberts
Tytuł oryginalny: Shelter in Place
Tłumaczenie: Danuta Śmierzchalska
Premiera: 4 września 2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 544

W ukryciu, to powieść, której autorką jest Nora Roberts, słynna pisarka, która naprawdę nazywa się Eleanor Marie Robertson, ma już na swym koncie ponad dwieście książek, u mnie pierwszy raz zagościła książką Z krwi i kości z serii Kroniki tej jedynej, teraz zaś powraca i ponownie zachwyca. Nora Roberts, jest laureatką bardzo wielu nagród literackich, na świecie ma ogrom fanów, którzy zawsze z emocjami wypatrują jej nowych książek. Czy i tym razem Nora Roberts potrafiła mnie porwać? Niewątpliwie W ukryciu, to świetna powieść sensacyjna, dodatkowo książkę zdobi naprawdę przepiękna okładka w niebieskich odcieniach, z trzaskającym o kamienie morzem, pozłacane litery urozmaicają ją także wizualnie. Książka naprawdę wciąga, jest napisana przystępnym językiem, typowym dla autorki, czyta się ją lekko i z wielką przyjemnością. Fabuła jest nieco filmowa, idealna na amerykański hit kinowy, mamy zwykły wieczór nieopodal Portland w stanie Maine, w centrum handlowym DownEast wszystko płynie w swoim tempie, trzy koleżanki czekają na seans w kinie, ludzie robią zakupy, pracują w sklepach, trwają rozmowy. Ten codzienny obraz, zostaje rozdarty, gdy w przeciągu zaledwie kilku chwil, pojawiają się młodzi zamachowcy, którzy fundują znajdującym się tam, prawdziwą rzeź, ginie też jeden napastnik. Po latach, Reed, który przeżył atak, zostaje policjantem, inne zaś osoby nadal przeżywają traumę, Simone oddaje się sztuce. Istnieje też ktoś, kto nadal czyha na życie tych, którzy przeżyli tamtego wieczora i planuje kolejne zbrodnie. Fabuła mknie i nie pozwala oderwać się od lektury, to naprawdę dobra powieść kryminalno-sensacyjna, nie dłuży się i wciąga aż do finału. Nora Roberts nie zawodzi fanów, polecam bardzo!


W poszukiwaniu prawdy - Nora Roberts
Tytuł oryginalny: Under Currents
Tłumaczenie: Magdalena Rabsztyn-Anioł
Premiera: 2 października 2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 528

Książka W poszukiwaniu prawdy Nory Robert, została wydana w październiku, szybko dobrałam się do tej powieści, byłam jej bowiem bardzo ciekawa. Książka skusi Wasze oko na półkach z nowościami, świetną, nawiązującą do fabuły okładką z łódką i mostem nad jeziorem, tradycyjnie pozłacane litery, dodają klasy tejże powieści i urozmaicają ją wizualnie. Nora Roberts nie daje się nam nudzić, W poszukiwaniu prawdy, mamy zarówno tajemnicze wątki z przeszłości, jak i emocje, czy rodzinne traumy. Zane Bigelow miał z pozoru idealne życie, dobrą, zamożną rodzinę, która interesowała się nim i jego siostrą, rodzice, uchodzili za idealną parę, zaś Zane i jego siostra Britt wiedzieli, iż to jedynie wykreowany przez ich ojca teatrzyk, a odkryta później już prawda była zupełnie inna. Już jako dorosły, ułożony i silniejszy już człowiek, Zane, przybywa w rodzinne strony, poznaje Darby, która również nosi w sobie złe wspomnienia. Nie chcę zdradzać Wam zbyt wiele, koniecznie przeczytajcie tę ciekawą książkę, jest to idealna na jesienny czas, wciągająca, nieco mroczna powieść pełna przeróżnych emocji, naprawdę warto.



31 komentarzy:

  1. Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie czytałam Nory Roberts. Chętnie zajrzę do tych powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie czytałam książek, brak czasu mi nie pozwala.. Nie słyszałam jednak o tej pisarce..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym je przytuliła na długie jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są łatwo dostępne, dziś widziałam w księgarni :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię książki tej autorki, więc myślę, że ich czas ze mną wkrótce nadejdzie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero jedną książkę tej autorki przeczytałam. teraz biorę się za drugą...z czasem może przeczytam powyższe tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie otrzymałam przesyłkę z ulubionego antykwariatu ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię książki od Nory Roberts ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie fajne i w sumie z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę coś w końcu przeczytać, bo wiele dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie powieści ciekawe, ale chyba ta pierwsza bardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nory Roberts dawno nie czytałam i z chęcią bym poczytała.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swego czasu czytałam wiele jej książek. Widzę że ciągle pisze świetne książki i przyznam że nam ochotę na relaks z książką

    OdpowiedzUsuń
  15. JA jeszcze nie czytałam książki tej autorki ale słyszę o niej dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń