czwartek, 26 listopada 2020

Boskie, damskie zapachy na zimę - Wspaniałe NOWOŚCI Luxure Parfumes – Variete, Like Me, Annie Noisy oraz mój hit, czyli Elite Rosita!

Mroźne już poranki, sugerują nam, iż zima za pasem, zbliżają się też piękne święta! To idealny czas, by sięgnąć po nowe wonie i dać się otulić intrygującym zapachom polskiej marki Luxure Parfumes. Oto świeżutkie nowości: Variete, Like Me, Annie Noisy oraz mój bezapelacyjny hit, czyli Elite Rosita!

W jesienno-zimowy czas, wybieram otulające, głębokie, kwiatowe zapachy, lubię też intrygujące nuty owocowe, jadalne. Zapachy Luxure Parfumes, od zawsze trafiają w mój gust, są to świetnej jakości, polskie cudeńka, które polecam Wam z całego serca, warto ich poszukać, zarówno stacjonarnie, jak i internetowo. Dziś u mnie cztery nowości, zarówno Variete, Like Me, jaki i Annie Noisy, zachwyciły mnie, zaś oczarowała mnie totalnie woń Elite Rosita, zapach, który trafia na listę mych, zapachowych hitów.

Luxure Parfumes – Variete

Piękny, damski zapach Variete, otrzymujemy w dobrze zabezpieczonym folią, eleganckim kartoniku w czerwono-złotych kolorach. Klasyczny, kwadratowy flakon, mieszczący 100 ml zapachu, zachwyca klasyczną formą na mojej, zapachowej półce. Solidny flakonik z białym piórkiem, posiada aplikator w formie sprayu, który równomiernie rozpyla zapach, woń możemy stopniować od delikatnego do wyrazistego. Zapach świetnie utrzymuje się zarówno na skórze, jak i na ubraniach, jest naprawdę bardzo trwały. Variete należy do kategorii owocowo-jadalno-kwiatowej, co oznacza, iż znajdziemy tu nuty świeżych owoców, słodkości i aromatów kwiatów. Nutę głowy, gra tu wyraźna bergamotka, czarna porzeczka i biała gruszka, nutę serca: jaśmin, orchidea, wyczuwalna róża i gruszka, zaś nutę spodu hipnotyczne piżmo, mech dębowy, ambra, drzewo sandałowe, słodka wanilia i brązowy cukier. Jestem zachwycona tym zapachem, jest on na tyle uniwersalny, że każda kobieta nie przejdzie obok niego obojętnie. Zestaw nut zapachowych zachwyca, Variete jest bardzo kobiety, elegancki, roztacza przepiękną i intrygującą aurę, jeden z moich ulubieńców!


Luxure Parfumes - Like Me

Zapach radości, słodkości i jednocześnie eleganckiej kobiety. Like Me, pochodzi z kategorii kwiatowo-owocowo-jadalnej, nuta głowy, to tu cytryna, czarna porzeczka, wyczuwalna malina, nuta serca, to tuberoza, jaśmin, imbir, zaś nutę spodu, grają tu nuty drzewa cedrowego, słodkiego toffee, wanilii i piżmo. Świetne nuty zapachowe, tworzą unikalny zapach, czuć tu wolność, uwodzenie, przygodę. Like Me mieszka w różowym kartoniku, zaś sam kwadratowy, piękny i klasyczny flakon, mieści aż 100 ml cudownego zapachu. Luxure Parfumes, jak zawsze dba o każdy szczegół, by zapach zachwycał także wizualnie. Like Me pokochają kobiety nieco szalone, eleganckie, otwarte na świat, unikalna, przepiękna woń. 


Luxure Parfumes - Annie Noisy

Annie Noisy, to istny, różowy cukiereczek, z kategorii owocowo-jadalno-kwiatowej. Ciekawy dobór nut zapachowych, sprawia, iż można się w nim zakochać. Najpierw zachwyca czarna porzeczka, malina, bergamotka, tangerynka i cytryna, sercem zapachu są nuty róży, fiołka i liczi, zaś bazą ambra, benzoina, brązowy cukier i wanilia. Słodziak, jakich mało, do tego bardzo trwały. Annie Noisy, mieści się w różowym, zabezpieczonym kartoniku z różowym piórkiem. Zachwyca ciekawy butelkowy flakon i praktyczny aplikator w formie sprayu z logo Luxure Parfumes. Jest to zapach głęboki, rozwijający się na skórze, dla marzycielki, ale także dla odważnej, pewnej siebie kobiety. Czuć maliny, róże, wanilię, mój zapachowy ideał na dzień. 


Luxure Parfumes - Elite Rosita

Wisienkę na torcie, pozostawiłam na koniec. Elite Rosita, to mój zdecydowany, zapachowy hit, będę wierna tej woni i z pewnością zakupię kolejne flakoniki. Ideał na zimne dni, otulający zapach z kategorii kwiatowo-owocowej, gdzie nutę głowy gra czerwona mandarynka, różowy grapefruit i czarna porzeczka, nutę serca róża i piękne nuty zielone, zaś nutę spodu piżmo, mech dębowy, ambra i hipnotyczne drzewo sandałowe. Zapach, który mieszka w pudrowo-różowym kartoniku z tłoczeniem, zachwyca poręcznym i klasycznym flakonikiem. Kocham tę woń, kobiecą, otulającą, pełną tak wielu barw. Elite Rosita jest eteryczny, kobiecy, elegancki i zmysłowy jednocześnie. Wspaniale rozkwita na skórze i jest bardzo trwały, bezapelacyjny hit i zapachowa miłość. Jestem ciekawa, czy znacie któryś z tych zapachów i jakie wonie wybieracie na zimne dni? 


 


27 komentarzy:

  1. Wszystkie te zapachy wydają mi się ciekawe. Ładne flakony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne opakowania, jestem ciekawa jak pachną na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam kocham niezmiennie Hypnotic Poison Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe propozycje, jednak ja muszę wykorzystać swoje zapasy przed kolejnymi zakupami. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakoniki bardzo ładnie się prezentują :D Jestem ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wszystkie perfumy świata;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wydają się ciekawe:) Najbardziej zaintrygował mnie zapach Like me :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zapachy, zresztą, jak tak czytam, to ciężko mi wskazać faworyta i każda z tych propozycji miałaby szansę do mnie trafić. Trzeba by było brać w pakiecie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszystkie się podobają, także myślę, ze Tobie też cała czwórka zawróciłaby w głowie :)

      Usuń
  9. Osobiście wolę ciężkie, orientalne zapachy :) Ale flakoniki mają urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luxure Parfumes ma sporą gamę zapachów, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tych zapachach. Podobają mi się flakoniki i chętnie się rozejrzę za tymi perfumami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś czuję, że każdy z nich by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń