poniedziałek, 26 marca 2018

Nowości, które u mnie zawitały – Nowe kosmetyki, zapowiedzi recenzji – Orientana, Dermena, Kolastyna, Kneipp

Wraz z początkiem wiosny, zawitały u mnie nowości kosmetyczne ostatnich dni. Zobaczcie co będę poznawać niebawem i co pojawi się wkrótce na blogu!


Naturalna, polska marka Orientana zaskoczyła mnie kolejną nowością, jest nią Regenerująco-odmładzający, kompleksowy bio krem pod oczy piwonią chińską, nie ukrywam , że byłam go tak bardzo ciekawa, że od razu poszedł w ruch i już używam go podczas wieczornego rytuały pielęgnacyjnego, także wypatrujcie go na blogu. Kosmetyki apteczne Dermena, nie zawodzą mnie od długiego już czasu, a seria Hydraline, sprawdza się u mnie znakomicie, przyszedł czas, by poznać ją w postaci odżywczego kremu natłuszczającego na noc, wygładzającego kremu pod oczy i kremowej emulsji do mycia twarzy, zapowiadają się znakomicie. Kolastyna, to moje must have każdego lata, lecz już wiosną spróbuję musnąć skórę kosmetykami Luxury Bronze, przecież już niebawem będziemy częściej odsłaniać więcej ciała, ciekawa jestem zarówno balsamu, mgiełki, jaki i chusteczek samoopalajacych. Zajączek od naturalnej, niemieckiej marki Kneipp, przykicał z boskim duetem esencji, zarówno Lawendowe sny, jak i eukaliptusowa Na zimną porę roku, szybko zawładną moją łazienka, ubóstwiam bowiem te kosmetyki, które zawsze umilają mi wspaniałe kąpiele. Który z kosmetyków wpadł Wam w oko? :)

15 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawią nas te kosmetyki z Dermena i Orientana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę linię nawilżającą Dermeny uwielbiam i polecam, bo miałam już kremik i mleczko, a to cudeńko Orientany boskie :)

      Usuń
  2. Wow, ile cudnych nowości, będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, same cudeńka, nie byłabym sobą, gdybym już do części z nich się nie dobrała :)

      Usuń
  3. Super, miłych testów;) Lubię olejki do pielęgnacji ciała jak i do kąpieli z Kneipp, dlatego ciekawią mnie nowe zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Oj tak Kneipp nie zawodzi w tym temacie :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawi mnie ten bio-kremik pod oczy Orientany, będę czekać na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też z nowości pojawił się krem pod oczy Orientany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam nic z tych nowości ;) Orientana jakoś nie przypadła mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawią mnie kremy pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kosmetyki ciekawe choć nie znam ich w ogóle :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nowości, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem tej serii Dermeny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo dobroci widzę :) Bardzo dobrze wspominam produkty marki Kneipp :)

    OdpowiedzUsuń