piątek, 13 kwietnia 2018

Orientana – Naturalny, kompleksowy bio krem pod oczy regenerująco – odmładzający z piwonią chińską!

Wiosną stawiam na lżejsze formuły kremowe, jak zawsze zwracam też uwagę na skład i efekty, jakie daje kosmetyk. Nowość Orientana, idealnie trafiła w moje oczekiwania i potrzeby mojej skóry, oto naturalny, kompleksowy bio krem pod oczy regenerująco – odmładzający z piwonią chińską.


Orientana, jest polską firmą, która nie zawodzi mnie od lat, zawsze, gdy piszę o tychże kosmetykach na blogu, wiem, że mogę je Wam polecić z całego serca. Kosmetyki te bazują na naturalnych składnikach z roślin azjatyckich, są to produkty najwyższej jakości, nie znajdziemy barwników, silikonów, parabenów, czy parafiny, to oczywiście kosmetyki cruelty free. Mam kilka ulubieńców wśród kremów pod oczy, nowość Orientany dołączyła do moich hitów w tym temacie. Ma świetny, naturalny skład i praktyczne opakowanie, krem otrzymujemy bowiem w uroczej, białej buteleczce (15 ml), z pompka typu airless, która jest doskonałym rozwiązaniem także w przypadku kremów pod oczy, idealnie odmierza ilość produktu, jedna pompka zupełnie starcza na okolice oczu i co ważne, zawsze zużyjemy kosmetyk do samego końca. Opakowanie zdobią piękne grafiki z różową piwonią, a z kartonika o tym samym designie, możemy zasięgnąć informacji o kosmetyku, właściwościach oraz poznać skład kremu.


Pamiętajcie, iż pielęgnacja okolic oczu, jest niesamowicie ważna, dokładnie należy wybierać w tym wypadku produkty, skóra w tychże okolicach jest bowiem bardzo delikatna. Ja wybieram w tym temacie kremy naturalne, które łagodzą, nawilżają, ale również zniwelują worki pod oczami i ewentualne opuchnięcia. Krem z piwonią chińską, dedykowany jest cerze dojrzałej, ze zmarszczkami wokół oczu, skórze wymagającej odżywienia i regeneracji. Niweluje oznaki starzenia, ładnie odżywia skórę, wyrównuje ją i jednocześnie chroni. Oprócz piwonii chińskiej, która poprawia strukturę skóry, krem zawiera mnóstwo wspaniałych, roślinnych komponentów, takich jak kofeina, alpina lekarska, czy imbir, które sprawiają, że moja skóra pod oczami, jest miękka i jędrna. Kremik w składzie ma też mikę, która ładnie wyrównuje koloryt skóry, ale także pełen witamin olej z kiełków pszenicy, czy ekstrakt z jagód goji. 


Stosuję go na noc, pod krem, po aplikacji serum, ale z powodzeniem można go aplikować wedle potrzeb i na dzień, ma bardzo leciutką konsystencję w kolorze jasnego ecru, świetnie rozprowadza się i wchłania. Na uwagę zasługuje też przecudny zapach kremu, bardzo delikatny, kwiatowy, przepiękny. Jest to świetny, delikatny krem z wspaniałym składem, jeśli cenicie naturalność i poszukujecie idealnego kosmetyku pod oczy, koniecznie musicie sięgnąć po ten krem!

 

38 komentarzy:

  1. Szukam dobrego kremu pod oczy, więc zapiszę jego nazwę i wezmę pod uwagę podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię firme Orientana, ale ten krem jeszcze raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja uwielbiam ich kosmetyki :) Mimo wszystko polecam go :)

      Usuń
  3. Na razie miałam złe relacje z próbkami tej marki i nie ciągnie mnie do pełnowymiarowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te kosmetyki sprawdzają się pięknie, jestem ciekawa jakie próbki miałaś okazję poznać :)

      Usuń
  4. Sprawdzę go :) Choć nie wiem, czy opuszczę dla niego swój ukochany odżywczy krem Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam, ale może się kiedyś skuszę, bo uwielbiam pielęgnację oczu i szukam ideałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem będzie idealny dla Ciebie, musisz go poznać :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię produkty marki Orientana ;) Uwielbiam ich serię produktów z dodatkiem śluzu ślimaka. Wracając do kremu, to mam go i ja ;) Jednak teraz czeka cierpliwie na swoje dni chwały - muszę zużyć, to co mam nim rozpakuję i zacznę stosować nowy kosmetyk.... taaaa ekonomia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przybijam piątkę! Mam nadzieję, ze polubisz go, jak ja :)

      Usuń
  7. jak ma lekką konsystencję to nie dla mnie, uwielbiam tłuściochy pod oczy, mam skórę ekstremalnie suchą i treściwy krem przynosi jej ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny, ja tez ma skórę w kierunku suchej i sprawdza się pięknie :)

      Usuń
  8. Piwonia w kosmetykach to samo dobro, lubię ten składnik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich! No po prostu super mają produkty. Ten krem powoli kradnie mi serducho

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żałuję że nie ma nigdzie w pobliżu u mnie ich sklepu. wolałabym na żywo przyjrzeć się tym wszystkim dobrocią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo się zakochasz od razu :) Na stronie Orientany jest zakładka, gdzie kupić, także oblukaj :)

      Usuń
  11. Nie znam firmy, ale wydaje się, że ma bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać Orientanę, jedna z lepszych, polskich firm naturalnych :)

      Usuń
  12. znam produkty tej marki, aktualnie używam kremu pod oczy nacomi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego kremu, poszukam :) Polecam zaś ten z piwonią :*

      Usuń
  13. Nie wiem jakim cudem, ale ja jeszcze nie miałam nic z Orientany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie orientane, maja swietne sklady

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny krem po oczy, którego chcemy wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez aktualnie testuje krem pod oczy z Orientany ale wersje ze śluzem ślimaka:) uwielbiam te produkty za skład! +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam także ten kremik, miło wspominam bardzo :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię Orientanę, więc pewnie prędzej czy później tego kremu spróbuję. Ma ciekawy skład, zaciekawiło mnie to wyrównanie kolorytu :) Ja mam strasznie problematyczną okolicę pod oczami i w sumie jeszcze idealnego w 100% kremu nie znalazłam, więc ten wskakuje na moją listę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz go zatem poznać, mnie zachwycił :) Na całą twarz nawet używam, piękny kremik :)

      Usuń