poniedziałek, 17 czerwca 2019

Dbaj o przyrodę, planetę i o siebie! Filtrowanie wody z Wessper AquaMax - Dlaczego warto korzystać z dzbanków filtrujących? Pij latem zdrową i czystą wodę, nie generując plastikowych butelek!

Upalna pogoda, w tym roku bardzo szczególnie darzy nas mocnym słońcem! Pamiętajmy, iż to dopiero początek ciepłych dni, przed nami bowiem kalendarzowe rozpoczęcie lata, a co za tym idzie coraz większa potrzeba dostarczania wody naszemu organizmowi!


Woda, to życie, by poprawie funkcjonować w letnie miesiące, według zaleceń, należy pić ponad dwa litry wody na dobę, nie należy pić tylko wówczas, gdy odczuwamy pragnienie, wodę zaś pijemy cały czas, systematycznie, by nie doprowadzić do odwodnienia. Niestety współczesny człowiek, zmuszony do picia wody, w większości sklepów spożywczych, czy marketów, natrafia na oferowaną wszędzie wodę mineralną w plastikowych butelkach, które są największym zagrożeniem ekologicznym naszych czasów. Prawda jest naprawdę przerażająca, plastik zalewa całą naszą planetę w zastraszającym tempie, zadbaj zatem o ziemię i nie generuj plastiku, nie kupujmy wody w plastikowych butelkach, filtrujmy ją w domu! To jeden z ważnych kroków, by zmieniać świat na lepsze, ja filtruję wodę już od lat, a od niedawna przyjacielem w tym temacie stał się u mnie genialny dzbanek filtrujący marki Wessper AquaMax, który dostępny jest w świetnym sklepie AGDmaster, będący totalną kopalną ciekawych produktów do wyposażenia domu. Mamy tu do wyboru naprawdę mnóstwo dzbanków filtrujących, które zwrócą Waszą uwagę. Mam też dla Was specjalny kod zniżkowy dający -20% na zakupy w sklepie! Wystarczy przy zakupach wpisać hasło chbelleap


Dzbanek filtrujący wodę, który posiadam, czyli Wessper AquaMax, 3,5 litra, w kolorze białym, można zakupić wraz z zestawem aż dziesięciu filtrów, to najlepszy sposób, by zawsze mieć czyściutką i bogatą w minerały wodę do picia. Zapas Family pack, starcza aż na trzysta dni, filtry, to cztery warstwy filtracji, pasują także do dzbanków innych marek. Po założeniu wkładu filtrującego i zaznaczenia danych na wskaźniku, do dzbanka wlewamy wodę, która filtrowana jest przez profesjonalny filtr, po czym czeka już na nasze wykorzystanie. Ja zawsze przelewam ją do butelki wielokrotnego użytku i piję cały dzień. Wessper AquaMax, ma elektroniczny wskaźnik, by informować nas o stanie i zmianie filtra. Można ustawić sobie licznik na jedną osobę, u mnie nastawiliśmy na dwie, bowiem ja i mój facet korzystamy w przefiltrowanej wody. Dzbanek jest bardzo poręczny i lekki, wygodny w użyciu. Wesper, to dobra marka, do której mam zaufanie, świetnej jakości są zarówno dzbanek, jak i filtry, które poprawiają jakość wody, zmiękczają ją, usuwają chlor, ograniczają stężenie szkodliwych substancji zawartych w naszej wodzie kranowej, ale także poprawiają znacznie jej smak.


Filtrowanie wody, to dobry eko krok dla ratowania przyrody, ograniczamy wszechobecny plastik, ale też działamy dla naszego zdrowia, warto też dodać, iż jest to niewątpliwie wielka oszczędność, zarówno czasu, jak i oczywiście pieniędzy. Przefiltrowaną wodę używam często nie tylko do picia, ale także do tworzenia domowych kosmetyków, maseczek i toników, dobrze jest także wlewać wodę przefiltrowaną do czajników, żelazka, czy ekspresów do kawy. Pijmy zatem wodę, krystalicznie czystą, przefiltrowaną, nie generując plastikowych butelek!


32 komentarze:

  1. mam dzbanki filtrujące, korzystam z nich w domu i w pracy . nawet w torebce mam butelkę z filtrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, to super sposób na zawsze świeżutka wodę :)

      Usuń
  2. Muszę się postarać o nowy dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już że od dawna nie kupuję wody w butelkach plastikowych. Cały czas pijemy filtrowaną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu skusić na jakiś dzbanek filtrujący wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwalę sobie Wessper, zatem polecam, naprawdę świetny :)

      Usuń
  5. Mam tego typu dzbanek, ale muszę dokupić filtry :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super <3 Te filtry polecić mogę, bo pasują też do Brity, Bosha, Dafi i innych :)

      Usuń
  6. Też mam taki filtr na wodę i super się sprawdza ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie lubię te dzbanki :) właśnie usypiam syna i gdy zobaczyłam ten dzbanek od razu poczułam straszne pragnienie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem zachwycona :) Cieszę się, ze Cię skusiłam do picia :D

      Usuń
  8. Muszę w taki dzbanek zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, warto naprawdę, oszczędność kasy i przede wszystkim brak butelek plastikowych po wodzie :)

      Usuń
  9. Na pewno jest to ekologiczne rozwiązanie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę niweluje to bardzo plastik, smutno mi, gdy widzę, jak ludzie całe zgrzewki butelek kupują w marketach, dzbanek, to super sprawa :)

      Usuń
  10. Filtrację wody stosuję już od dawna, zdecydowanie produkuję tym samym mniej plastiku:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze filtrujesz wodę, to naprawdę dobry krok <3

      Usuń
  11. Mamy w domu czajnik filtrujący wodę i nie wyobrażam sobie bym miała go nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam już regularnie i bardzo sobie chwalę :D Zwłaszcza, że mamy dobrą w smaku wodę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszy fakt, ze coraz więcej ludzi filtruje wodę :)

      Usuń
  13. Mam podobny, w butelkach nie kupuję prawie wcale☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dzbanek filtrujący i butelkę z filtrem i właśnie ostatnio zdałam sobie sprawę, ile dzięki temu mniej plastiku generuję każdego miesiąca. Gdyby tak każdy zaczął od siebie, osiągnęlibyśmy już bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń