sobota, 15 czerwca 2019

Hit! Bestsellerowa komedia kryminalna na lato! Śmierć w blasku fleszy - Alek Rogoziński - Wydawnictwo Edipresse Książki – Nowa, genialna powieść księcia komedii kryminalnej!

Upalny weekend, to świetny czas na książkę. Dziś zatem u mnie szczególny tytuł, bowiem jest to nowa powieść księcia komedii kryminalnej, jesteście ciekawi? 


Śmierć w blasku fleszy – Alek Rogoziński
Premiera: 13 marca 2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 304 


Śmierć w blasku fleszy, to wspaniała powieść, której autorem jest Alek Rogoziński, nazywany w Polsce księciem komedii kryminalnej. Książka miała swą premierę w marcu tego roku i troszkę czekała u mnie na swój czas, zaś zdradzę Wam, że, gdy się do niej dobrałam, nie mogłam się oderwać. Powieść zdobi mega przyciągająca oko, genialna okładka, w czerwono-czarnych kolorach i fetyszową nieco szpilką, myślę, że nikt, absolutnie nikt, nie przejdzie obok niej obojętnie, ja jestem nią zachwycona, do tego lakierowane detale i mamy istny, wydawniczy majstersztyk. Nie przeoczcie tej książki na pólkach księgarni, bowiem naprawdę warto ją przeczytać. Pomimo, iż jestem zdeklarowaną fanką kryminałów, jest to moje pierwsze spotkanie z autorem. Alek Rogoziński, ma już na swym koncie sporo ciekawych powieści, które mam w planach nadrobić, debiutował w 2015 roku kryminałem Ukochany z piekła rodem, następnie mam ochotę przeczytać Jak cię zabić, kochanie oraz Do trzech razy śmierć. Autor książki Śmierć w blasku fleszy, z zawodu jest dziennikarzem, kocha Madonnę i Kate Bush, nie ukrywam, że z niecierpliwością, będę teraz zawsze wypatrywać premiery jego kolejnych książek. 


Powieść wciąga od pierwszych stron, napisana jest żywym, płynnym i przystępnym językiem, fabuła świetnie skrojona, krok po kroku wchłania czytelnika. Jest to komedia kryminalna z sensacyjną nutą, mamy tu wiec zatem mnóstwo humoru, podczas czytania nie raz nie dwa można śmiać się na głos, z drugiej zaś strony oczywiście mamy tu morderstwa. Agencja eventowa 360 stopni, w której stanowisko szefa piastuje Mariusz Mario Kosek, ma zorganizować ekskluzywny pokaz mody słynnych projektantów. Mario wraz z wspólniczką Dominiką - Miśką, starają się, jak mogą, by wszystko wypadło, jak najlepiej. Niestety podczas pokazu mody, dochodzi do morderstwa, ginie modelka. Któż zabił? Podejrzanych jest kilku! Rozpoczyna się śledztwo, nie tylko policyjne, ale też amatorskie. Śmierć w blasku fleszy, to książkowa rozrywka na najwyższym poziomie, polecam zarówno tym, którzy szukają świetnej książki na lato, ale też tym, którzy chcą się przy lekturze pośmiać, powieść zachwyci także oczywiście kryminalno-sensacyjnych maniaków, do których i ja należę, polecam bardzo, bardzo!


26 komentarzy:

  1. Nie Znam, chętne bym poczytała bo upały są mega, ale gdzieś w cieniu może :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie też nic nie czytałam tego autora, a kryminały uwielbiam, choć ostatnio przekonuję się do fantasy. Tytuł zapisałam, w wakacje mam nadzieję nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie nadrób! U mnie też pierwszy raz z autorem :) Ja fantasy bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Myślę, że by mi się spodobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu filmy więc i książka by mi pewnie przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórczość tego autora jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj komedia kryminalna to coś dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach dorwać się do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ich mag den Blog. Können wir kooperationen haben? Wir verkaufen
    Abendkleider und Brautkleider. wer Abendkleider Lang kaufen möchten, dann können Sie auf unsere Website klicken.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wreszcie sięgnąć po książki tego autora, znam go z felietonów i ze współpracy z Magdaleną Witkiewicz.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń