środa, 12 lipca 2023

Brudne pranie. ADHD u dorosłych i jak sobie z nim radzić - Richard Pink i Roxanne Emery

Poradniki niezbyt często goszczą w mojej biblioteczce, zaś cenię sobie dobre książki z tegoż kręgu. Nowość pod tytułem Brudne pranie, zaintrygowała mnie nietypową i nieznaną mi tematyką oraz entuzjazmem autorów.

 

Brudne pranie.

ADHD u dorosłych i jak sobie z nim radzić

Richard Pink i Roxanne Emery

Premiera: 28 czerwca 2023

Wydawnictwo: Insignis

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 192

Książkę napisało małżeństwo, które prowadzi kanał ADHD Love. Richard Pink i Roxanne Emery, wspierają, radzą, naprowadzają na dobre ścieżki, nie tylko osoby dotknięte ADHD, jak Roxanne, ale też ich bliskich. ADHD, to zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi. Chaos można okiełznać, a wszelkie problemy, po dobrej reakcji stają się do opanowania. Autorzy mówią, iż nie należy wstydzić się, ukrywać, zaś poprawiać komunikację między sobą, a osobą z ADHD. Książka wzrusza, uczy, podsuwa mądre rozwiązania. Nie znam chyba nikogo osobiście z tą dolegliwością, zaś naprawdę ciekawie czytało się tę książkę. Jest napisana przystępnym językiem, z humorem i ciekawymi informacjami. Od książki Brudne pranie, bije miłość, poświecenie, pomoc i empatia, jej lektura była dla mnie naprawdę ciekawym, książkowym doświadczeniem, zatem polecam ją i Wam.  

 

 

10 komentarzy:

  1. Te książkę na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już czeka na mojej półce. Będę niebawem do niej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto przeczytać. Porusza ważne tematy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla zainteresowanych tematem, książka z pewnością będzie w sam raz, mnie jednak nie bardzo ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważna tematyka i to na pewno ciekawa książka dla wielu odbiorców.

    OdpowiedzUsuń