poniedziałek, 17 lipca 2023

Premiera ! Od ognia piekielnego - Paulina Cedlerska – Wciągający, klimatyczny thriller kryminalny!

Zaledwie kilka dni temu, swą premierę miała książka Pauliny Cedlerskiej Od ognia piekielnego. Jest to doskonały wybór na urlopową lekturę, jeśli jak ja, gustujecie w mroczniejszych zakamarkach literatury.

 

Od ognia piekielnego - Paulina Cedlerska

Premiera: 12 lipca 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 320

 

Okładka książki nie umknie oku książkowych mroczniaków, przyznacie, że jest doskonała. Powieści Od ognia piekielnego, zdecydowanie warto poszukać na półkach księgarni, na mnie bowiem zrobiła spore wrażenie, cieszę się zatem, że mogłam przeczytać ją jeszcze przed premierą. Poznajemy Mirkę Ambroziak, dziennikarkę, która wysłana przez szefa w delegację, w tydzień ma napisać artykuł reklamowy. Kobieta niechętnie rusza do Trzcinic, gdzie znajduje się przestarzały już ośrodek wypoczynkowy, na miejscu wita ją właściciel Dariusz Skwierzyński. Trzcinice nie zachwycają, mała wieś dla mieszkającej w Warszawie Mirki, wydaje się być końcem świata. Podczas pierwszego spaceru, kobieta od chłopaka, imieniem Kuba, dowiaduje się o istnieniu miejscowego grobowca Myszkowskich, student ze znajomymi, przyjechał tu pod namiot, by zbadać jego tajemnice. Powieść wciągnęła mnie momentalnie i trzymała w napięciu do ostatniej strony. Mirka pisze tekst o ośrodku bez zaangażowania, wchodzi zaś bardzo w temat legend związanych z grobowcem i wraz ze studentami rusza w głąb lasu, by zgłębić mroczną historię grobowca. Giną studenci, ona zaś nie pamięta nocnej wyprawy do grobowca. Czego tak bardzo bała się tamtej nocy? I przed kim uciekała? Wygląda na to, że Mirka pozostanie na miejscu dłużej. Od ognia piekielnego, to doskonały, angażujący, klimatyczny thriller kryminalny, smakowita i mroczna lektura na lato!


 

16 komentarzy:

  1. Mam już tę książkę na czytniku. Będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi naprawdę ciekawie. Mam ochotę na klimatyczny thriller. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno ujrzała światło dzienne,warto się pokusić :)

      Usuń
  4. Brzmi przerażająco. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki, które trzymają w napięciu do ostatniej strony :) Propozycja zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń