środa, 26 lipca 2023

Nowość - Dom pełen tajemnic - Wioletta Piasecka – Piękna powieść kostiumowa!

Dom pełen tajemnic, powieść która światło dzienne ujrzała zaledwie kilka dni temu, od razu, gdy trafiła w moje ręce skusiła mnie ciekawą fabułą i przepiękną okładką.

 

Dom pełen tajemnic - Wioletta Piasecka

Premiera: 12 lipca 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 320

To kolejne już moje spotkanie z twórczością Wioletty Piaseckiej, tym razem również autorka zachwyca lekkością pióra i wspaniale poprowadzonym słowem. Oto Sara Leokadia Wolska, młodziutka szlachcianka marzy, by zostać słynną pisarką i wydać swą książkę. Niestety w świecie, w którym żyje, dwudziestodwuletnia dziewczyna jest przeznaczona do innej roli. Zaaranżowane małżeństwo z wiele starszym, brutalnym tyranem Hipolitem Teofilem Reszko, okazuje się być pasmem cierpienia i smutków. Sara poznaje ciemnowłosego Bruna Dzikowskiego, młody mężczyzna, kochający poezję, staje się bliski jej sercu. Nikt tak jak on nie wymawiał jej imienia. Dom pełen tajemnic, wciąga, angażuje, a wspaniale poprowadzona fabuła, nie pozwala odłożyć książki ani na momencik. Walka o marzenia, o siebie, decyzje, przeróżne emocje, zmiany, zaskoczenia, klimat, jest to piękna, wciągająca kostiumowa powieść, która zdecydowanie trafiła w mój gust, książkowe must have tego lata. (...) Teraz mogła poświęcić się swojej pasji i czuła, że życie dopiero się zaczyna.

 

24 komentarze:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne klimaty, kiedyś lubiłam też oglądać tego typu filmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie! Ja akurat filmów w tych klimatach nigdy nie wybierałam, ale książkowo oj tak :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślę, że na podstawie tej książki, byłby doskonały film :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się ta książka podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym poczytała, ale na razie przy małym dziecku ni mam kiedy. Może jesienią się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabym się skusic na przeczytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo nie musisz mnie długo namawiać. Już szukam i chce czytać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ni mój gatunek, ale jestem ciekawa tych tajemnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię powieści w takich klimatach. Propozycja zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This sounds like a wonderful read.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją na oku i jak będzie okazja, to skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń