wtorek, 18 lipca 2023

VAMPS Świeża krew - Nicole Arend - Pierwszy tom wampirycznej serii! W mroku lśnimy!

Literaturę wampiryczną kocha się lub nienawidzi, ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Od zawsze uwielbiam wampiryczne klimaty i łykam książki z tego kręgu, zazwyczaj zachwycona finalnie powieścią.

 

Vamps. Świeża krew - Nicole Arend

Cykl: Vamps – Tom 1

Premiera: 22 lutego 2023

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 384

 

 Świeża krew, to pierwszy tom cyklu Vamps, autorstwa Nicole Arend. Pisarka mieszka z rodziną i kotkami w Londynie, na swym koncie ma książkę związaną ze świetnym serialem Lost, sama jest fanką wielu powieści o wampirach. Pierwszy tom cyklu Vamps, zwrócił moją uwagę świetną, klimatyczną okładką, jeśli kochacie Czystą krew, Pamiętniki Wampirów, czy Harrego Pottera, musicie sięgnąć po Świeżą krew. VAMPS, to elitarna akademia, która ukryta jest w pięknie położonych, wysokich Alpach Szwajcarskich. W akademii szkolą się młode wampiry z wielu, szlachetnych, zasłużonych rodów. Naukę rozpoczyna tu też osiemnastoletni dampir Dillon Halloran, będący w połowie wampirem i półczłowiekiem, jego krew po degustacji i wyborach, okazuje się być szczególnie wpływowa, smakowita i cenna, jego matka pochodziła ze starego rodu bardzo potężnych wampirów. Egzystencja młodych wampirów, upływa tu pod znakiem zdobywania wiedzy, treningach umiejętności, ale też przyjemności, snu w trumnach i mnóstwa wypitej krwi. Dillon poznaje towarzyszy z Arnes, nauczycieli, budynek akademii, uczniowie podzieleni są tu na lotników i nielotów, dampir doświadcza też pierwszy raz smaku krwi. W głowie zaczęło mu wirować, a gdy jakimś cudem oderwał usta od jej szyi, zrobiło mu się ciemno przed oczami i poczuł, ze upada. Dillon zostaje przywódcą roku, wampirem elektem Szczytu Pierwszego. Powieść bardzo przyjemnie i płynnie się czyta, to idealny wybór na urlopową lekturę dla miłośników mrocznych, wampirzych klimatów. Czekam zatem na drugi tom. Dajcie się porwać w świat wampirów i odkrywajcie świat Vamps, polecam krwiście!


 

16 komentarzy:

  1. Nie jest to tematyka, którą lubię poznawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dla miłośników wampirycznych klimatów :)

      Usuń
  2. Książka niestety nie wpisuje się w mojej upodobania czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wampiry cały czas w modzie. Ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż zastanawiam się nad przeczytaniem tej książki, jednak jakoś nie mogę się na nią zdecydować. Możliwe, że kiedyś przyjdzie u mnie na nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę miała na oku tę książkę. Wielu moich znajomych swego czasu uwielbiało "Pamiętniki Wampirów" i tym podobne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jak byłam nastolatką, był to zdecydowanie bardzo ciekawy temat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zarówno, jako nastka, jak i teraz 20 lat później, jako stara baba, mam to samo, kocham wampiry :D

      Usuń
  7. Z wampirami mi nie po drodze ;) Za to moja nastoletnia córa bardzo wciągnęła się w te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, wyrośnie fajna osóbka, ja od zawsze tez czytałam o waporach, jako młoda czytelniczka i teraz, jako stare babsko :D

      Usuń