niedziela, 30 lipca 2023

Olej z nasion ogórka Etja – Olej ogórkowy – Olejowy hit na lato!

Olej z nasion ogórka, to jedna z nowości Etja. Olej ogórkowy, skradł mi serce od pierwszego wejrzenia i użycia, idealny na lato, lekki, wspaniale sprawdza się u mnie w pielęgnacji skóry całego ciała. 

Cucumis Sativus Seed Oil, jest 100 % naturalnym, nierafinowanym, certyfikowanym, tłoczonym na zimno olejem, uzyskiwanym w wyniku tłoczenia nasion ogórków. Otrzymujemy go w buteleczce 50 ml z ciemnego szkła z praktyczną pompką. Kosmetyk dodatkowo zapakowano w kartonik z informacjami na temat oleju i oferty Etja. Jest to olej naturalny, wolny od sztucznych dodatków i aromatów. Ma on mega lekką, bezbarwną konsystencję, na uwagę zasługuje też jego zapach, naturalna delikatna woń, jakby świeżo obranej skórki ogórka. Olej szybko się wchłania, momentalnie wygładza i zmiękcza skórę. Polecam go do każdego rodzaju skóry, sprawdzi się przy skórze skłonnej do przesuszeń, ale też przy cerze problematycznej, szarej i zmęczonej, dotkniętej trądzikiem, azs i łuszczycą, bowiem ma działanie przeciwzapalne i łagodzące. Można stosować go bezpośrednio na skórę, zawiera NNKT, w tym cenny kwas omega-3, omega-6, ale również witaminy C i B1, krzemionkę, magnez, potas, cynk, żelazo, tokoferole. Niestety pomimo, iż bardzo unikam słońca, w tym roku nawiedziły mnie przebarwienia na twarzy, olej ogórkowy przyszedł z pomocą. Stosuję go zamiast kremu, po wieczornym oczyszczeniu twarzy, dodaję też do maseczek glinowych. Olej z nasion ogórka, to prawdziwy, olejowy cud. Jeśli go jeszcze nie znacie, koniecznie musicie tego lata nadrobić i go poznać!

 


 

14 komentarzy:

  1. Tego olejku jeszcze nie miałem, ale bardzo lubię robić sobie maseczki na twarz z ogórków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olej plus ogórki, łooo boski zabieg domowy :)

      Usuń
  2. Ta marka ma bardzo dobrej jakości oleje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego olejku jeszcze nie miałam. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji jeszcze nie miałam :) A sezon ogórkowy w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto w sezonie po niego sięgnąć i ogórkowo się dopełnić :D

      Usuń
  5. Nie znam tego produktu, ale widzę, że warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O oleju z ogórka jeszcze nie słyszałam. Ma świetne właściwości, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam na co dzień olejków, ale tego chyba jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń